Szűrés lista

HTML

Napozó - Szakítshabírsz OFF blog

Gyerekek, ide lehet írni az OFF kommenteket! A poszt tetején lévő kicsi ablakban elolvashatod az eredeti szakítós posztot. Ha OFF-olni akarsz, ide írd a kommented. Ha ON akarsz lenni, írd a kicsi ablakba.

lottyettluvnya által készített osztott képernyős megoldást itt találjátok: http://szakitos.freehostia.com/list.php

Friss topikok

Bunkó volt, ha az exe cseszegette

2008.04.06. 19:38 Brúnó_

355 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitsoff.blog.hu/api/trackback/id/tr47413989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopi Bond 2008.04.06. 19:45:28

vihihihíííí, elsőőő :DDDD

genikő 2008.04.06. 19:47:51

Hétfőn délelőtt keleten még kellemes időnk lesz, néhány órás napsütéssel. A Dunántúlon és később a középső országrészben is kiadós esőre készülhetünk. Délutánra az esőzés eléri a keleti határszélt is. Közben nyugat felől felszakadozik a felhőzet, és egyre nagyobb területen süt ki a nap. Az átmenetileg megélénkülő északnyugati szélben 9, 17 fokra melegszik a levegő.

Hidegfronti hatás érvényesül. A frontra érzékenyeknél fejfájás, keringési és ízületi panaszok jelentkezhetnek. Sok felhő lesz az égen, ezért a szürke, esős időben közérzetünk is romolhat. A hőmérséklet az ilyenkor megszokottnak megfelelő, így vékony tavaszi kabát viselete elegendő, de az esernyőre sokfelé szükségünk lehet. A közlekedők az országban több helyen is esőtől nedves útszakaszokkal találkozhatnak.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 19:48:09

Nem tudom, az S betű hogy mászott oda...

filigránbarna 2008.04.06. 19:48:18

pont nem dobogóóóóóós :(:(:(:(

genikő 2008.04.06. 19:48:52

ha jók lesztek akkor pénteken 20 25 fokot csinálok! :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 19:49:23

Köszönöm, Meneka :)

Ma semiképp nem fog esni, tehát irány az algopyrin.

Hopi Bond 2008.04.06. 19:50:03

hahaha, lenyomtam mindenkit, jobb vagyok, mint az influenza :D

genikő 2008.04.06. 19:51:12

mi lenne ha beszélgetnénk valamiről... nem tudom... bármiről... hm?

filigránbarna 2008.04.06. 19:51:15

szia hopi
miújság a rendfenntartás hivatalos szervével, melynek központjában a te szerény személyed áll?

filigránbarna 2008.04.06. 19:53:44

az msn partnereim közül egyedül én vagyok elérhető. Mieza rendszer :D

Hopi Bond 2008.04.06. 19:53:50

barna: a rendfenntartó szerv most pihen, úgy látom minden a legnagyobb rendben, senki nem renitenskedik :D
egyébiránt, meg ebben a városban is van mostmár új sheriff :D

Brúnó_ 2008.04.06. 19:54:01

Sz flgrnbrn!
D rg bszltnk. :)

genikő 2008.04.06. 19:55:11

FB lehet h mindenki letiltott...

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:55:39

meneka 2008.04.06. 19:51:12

Szerinted ha a Habsburgok hagyják, hogy Zrínyi kiűzze a törököket, akkor lenne-e már eurónk?

filigránbarna 2008.04.06. 19:56:23

bruno :D:D:D:D
maradjunk a szokásos beszélgetési formánál, de mondjuk nem akarok konzervatív lenni :)
révég beveszévéltüvünk ivigeven, hávát veveleved mivi vavan? :)

hopi, szerintem már elég szigorban tartod a népet puszta jelenléteddel is :)

filigránbarna 2008.04.06. 19:56:58

meneka, nem úgy, mindenki nincs gépnél, elfoglalt, ebédel, telefonál stbstb :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:57:04

meneka 2008.04.06. 19:51:12


De ha nem szereted a történelmet, vegyünk egy jogi problémát: ha egy éjjeliőr nappal hal meg, kaphat-e nyugdíjat?

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:58:25

filigránbarna 2008.04.06. 19:57:36

Mindkét kérdésre ez a válasz?

genikő 2008.04.06. 19:58:55

minek neki nyugdíj?

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:59:03

Már látom. Bizonyára mindkettő érettségi tétel. Hol a kifejtés?

filigránbarna 2008.04.06. 19:59:30

kfk

sokáig gondolkodtam rajta, de így döntöttem. :D

akkor mit szóltok ahhoz, ahogy a graffitisek eltérítették a villamost a sínről, majd utána lefújkálták?

genikő 2008.04.06. 19:59:36

elsőt nem tudom.
Ha nagyanyám...

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:59:47

meneka 2008.04.06. 19:58:55

Puszilom azt a kis teleológikus buksidat! De előbb a kérdést kell megválaszolni!

filigránbarna 2008.04.06. 20:00:00

kfk, itt még nem járok a tételekkel... :);)

Brúnó_ 2008.04.06. 20:00:35

Na, én most kicsit el, mert enni kéne.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:01:14

filigránbarna 2008.04.06. 19:59:30

Hát, miuztán lefújkálták, miért szedték volna le a sínről? Így volt logikus, nem?


meneka 2008.04.06. 19:59:36

Nem tudod? Ennyivel el van intézve? :-(

genikő 2008.04.06. 20:01:19

ha meghalt mért kell neki nyugdíj?

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:02:32

meneka 2008.04.06. 20:00:20

Meneka, én most már egyszerűen csodállak! Hogy tudsz mindig ennyire belenyúlni a tutiba? :-DDD

filigránbarna 2008.04.06. 20:03:17

brunooo :(:(:(

kfk
előtte le is vaxolhatták volna, ez nekem a furcsa.

meneka
ez nagyon jó, mármint nem a kép, a kiállítás. Megnézném egyszer szívesen.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:04:08

meneka 2008.04.06. 20:01:19

A válasz majdnem jó, de a jog nem így működik. Nekem pl. kéne nyugdíj, aztán mégse kapok. A helyes válasz az, hogy a halottaknak nem jár nyugdíj.

Hopi Bond 2008.04.06. 20:05:05

kuglóf, hát én, ki más? :D

barna: akkor tessék tovább menni, nincs itt semmi látnivaló kérem szépen, hagyjuk el a bűnügyi helyszínt :D

genikő 2008.04.06. 20:05:13

A helyes válasz az, hogy a halottaknak nem jár nyugdíj.
én is ezt mondtam.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:06:13

filigránbarna 2008.04.06. 20:03:17

Minek vaxolnák, nincs abban parkett!

Különben ha elviszel abba a múzeumba, vendégem vagy a büfében egy kávéra...

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:07:28

meneka 2008.04.06. 20:05:13

Nem, te azt mondtad, hogy minek a halottaknak nyugdíj. Ez azonban irreleváns. Ha kuglóf megtalálja a bukóját, majd ügyesebben elmagyarázza.

filigránbarna 2008.04.06. 20:07:35

filigránbarna de barátoknak csak flgrnbrn :) 2008.04.06. 19:56:58
meneka, nem úgy, mindenki nincs gépnél, elfoglalt, ebédel, telefonál stbstb :)

helyreigazítást kell leközölnöm, schurz ugyanis kikérte magának, mert ő igenis ott van. Elnézést mindenkitől, remélem senkit sem sodortam további konfliktus helyzetbe. :)

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 20:08:05

rendesen viselkedni, míg nem jövök! nem összepiszkolni a zűrhajót, meg ilyesmi. zelsőtiszt, hogy áll a ferraripiroscipő-projekt? :D
szevasz, bringa ;)

filigránbarna 2008.04.06. 20:09:22

szia kapitány :)

kfk, nemtudlak, nem bírlak el a hátamon, rollerrel meg nem érdemes menni.

genikő 2008.04.06. 20:10:06

najó bicaj. csak jövőre kezdem a jogot. maradjunk addi a kiállítás témánál.

Empty 2008.04.06. 20:15:34

Off
Ha valakit érdekel az On blogon írta a posztoló.
Off

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:18:42

filigránbarna 2008.04.06. 20:09:22

De a repülő elbír mindkettőnket! :-)


meneka 2008.04.06. 20:10:06

Szerintem a műalkotás nagyon hatásosan mutat rá Krisztus fizikai szenvedéseire, amelyet a korábbi korokban csak igen áttételesen, esztetizálva, a befogadótól eltávolítva mutattak be. A ma emberének azonban szembe kell néznie a szenvedés nyilvánvaló fiziológiai együttjárójával, amit még Ő sem kerülhetett el. Amikor arról beszélünk, hogy Krisztusban az Úr emberré vált, akkor arról beszélünk, hogy az Úr átélte mindazt a fiziológiai megpróbáltatást, amelyeket nekünk, embereknek kell: szart, hugyozott, fingott, erekciója volt, sőt, ha tényleg nem volt nővel és magához sem nyúlt, időnként iszonyúan fájhattak a tojásai. A keresztről inkább nem is szólok. Minderről tudomást nem venni álszemérem, és ennek tudomásul vétele nélkül azt sem érthetjük meg, mit is jelentett valóban Krisztus küldetése.

filigránbarna 2008.04.06. 20:21:28

kfk
jogos, de ez olyan dolog, amelyről nem veszünk tudomást. A télapó is kommunista találmány, mégis szeretjük.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 20:21:52

Meneka, biztosan jogra szeretnél járni?

Kuglóf zelsőtiszt jelenti, hogy amíg nem talája meg a bukóját, addig nem tud kimenni a zűrbe ferraripiros tűsarkakért.

Bizonyos Templomszolga kuglóf zelsőtisztnek linkelt valamit, amely miatt kuglóf zelsőtiszt megnézi, minden felszerelés a helyén van-e a zugrásokhoz.
Kuglóf zelsőtiszt be van sózva.

genikő 2008.04.06. 20:22:14

bicaj, ez igaz, de:
itt több kérdés is felmerül:
miben hiszel (ha hiszel) tulajdonképpen? ehhez kellenek az ilyen "belátások"? szükséges erről tudni, de kell erről beszélni? kell ezt mutogatni?
és itt jön a 2.: mitől művészet ez? elborzaszt? undorít? elgondolkodtat? szép? neked tetszik?

genikő 2008.04.06. 20:23:17

a télepaó lehet, de a mikulás kurvára nem.

genikő 2008.04.06. 20:24:09

kuglóf, nagyon nem biztos.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:24:21

meneka 2008.04.06. 20:14:21

Az amerikai hitelpiac átmeneti stabilizálódása jó hatással van a műkincspiacra is, a képek a szokásosnál magasabb áron kelnek el. Különösen a hamincas évek művészetének nagy a keletje, mert ez felidézi a befogadókban a nagy gazdasági világválság ahngulatát, amelyet most könnyű átérezni.

Népszerűek a kisméretű képek (könnnyű csomagolni, ha menni kell), messzi tájakra való elvágyódást kifejező képek (Szicília, Occitánia, Románia), illetve a helyzetünket szimbolikusan ábrázoló képek (Mocsaras táj).

filigránbarna 2008.04.06. 20:25:05

A művészet szó tágabb értelemben minden alkotó célú emberi igyekezetre vonatkoztatható. Ebből a széles perspektívából a művészet kulturális, történelmi vagy földrajzi környezettől függően általános fogalomként használható az összes teremtő szándékra, amit emberi törekvés mozgat. Ide tartoznak tehát mindazon képességek és mesterségek, amelyek különféle funkciójú emberi termékek, jelenségek létrehozását vagy a környezet átalakítását teszik lehetővé (pl. fémművesség, konyhaművészet, testdíszítés, harcművészet, kertművészet stb.) A művészet fogalmát (görög tekhné és technika, latin ars) az ókorban csak az alkotó tevékenység e tágabb értelmében használták, még egyes tudományokat is beleértve, mint a logika és a grammatika. A középkorban és korai újkorban más tudományokat is ide soroltak, amelyeket a közönséges művészetekkel szemben „szabad művészeteknek” nevezték.
A művészet szót ma általában a fentieknél szűkebb, esztétikai értelemben használjuk. Ennek a szűkebb értelmű fogalomnak azonban nincsen egységes, mindenki által elfogadott meghatározása. A szűkebben vett művészet határai nem tisztázottak, számos emberi termék határesetet jelent, amikor nehéz eldönteni, hogy műalkotásnak tekinthető-e vagy nem. Szócikkünk a szűkebben értelmezett művészet fogalmával foglalkozik.

A művészet általánosan elfogadott meghatározás szerint "a valóság visszatükrözése", a művész látásmódján átszűrve

filigránbarna 2008.04.06. 20:26:20

meneka,
a pirosputtonyos alkoholtól kipirosodott arcú bajszos szakállas sörhasú liliputi vénség akit mi mikulásnak nevezünk, sajnos de.

filigránbarna 2008.04.06. 20:31:33

de fenti gondolatodra válaszolnék, belátások képezik a reális hitbuzgóság alapját. Szerintem/ számomra.

Brúnó_ 2008.04.06. 20:33:25

A tevenyakú fátyolkák (Raphidioptera) az ízeltlábúak törzsének és a rovarok osztályának egyik rendje. 180 fajuk ismert, ebből hazánkban 14 fajt mutattak ki.
Testfelépítés

Imágó

Kicsi vagy közepes méretűek. Lapított, hátul nyakszerűen elkeskenyedő fejük az elõtorból lefelé hajlik. Kidülledő, nagy összetett szemük van, pontszemeik hiányozhatnak. Csápjaik sokízűek, közepesen hosszúak. Szájszervük rágó típusú. Jellegzetesen megnyúlt, elkeskenyedett elõtoruk a test tengelyével szöget zár be, fölfelé áll. Szárnyaik hosszúkásak, színtelenül átlátszóak, barna vagy sárgásbarna szárnyjeggyel. Lábaik vékonyak, lábfejeik ötízűek, ebből a negyedik kiszélesedett. Potrohuk tíz szelvényből áll. A nõstények potrohvégén hosszú, kard alakú, hajlékony tojócsõ található.

Lárva

A lárvák nyúlánkak, lapítottak, ősi bogárcsaládok lárváira hasonlítanak. Előtoruk megnyúlt. Rövid lábaik segítségével előre és hátra is ügyesen mozognak.

Életmód

A lárvák fakéreg alatt vagy avarban élnek. Általában 2 év alatt, 9-11 vedléssel fejlődnek ki. Bábjuk szabad báb, nagyon hasonlít az imágóhoz. A lárvák, csakúgy, mint a kifejlett állatok, ragadozók, fõleg levéltetveket fogyasztanak.
Rendszerezés

A rendbe az alábbi családok tartoznak

* Kurta tevenyakúak (Inocelliidae)
* Valódi tevenyakúak (Raphidiidae)

genikő 2008.04.06. 20:33:58

fb, nem is ez volt a kérdés.

Brúnó_ 2008.04.06. 20:35:17

Csak gondoltam bekapcsolódok a beszélgetésbe. :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:35:37

meneka 2008.04.06. 20:22:14

Megpróálok sorban menni.

a. Az én személyes hitemre gondolsz, vagy általában? Én úgy gondolom, hogy hinni bizonyos dolgokban kell, de ezek inkább elvek legyenek, mint események.

b. A belátások kérdése nehéz. Azt hiszem, egy hívőnek sem árt az a belátás, amelyet leírtam, és egy nem hívő is ugyanúgy megértheti, mint egy hívő. Más kérdés, hoghy éppen ez a mű így kiváltja-e, ill. kikbne váltja ki ezt a gondolatot, és kikben egészen mást.

c. Ha szükséges tudni, miért ne kellene, de legalábbis lehetne erről beszélni, ill. ezt megmutatni?

2. Én azt hiszem, a művészet az, ami elgondolkodtat, valamilyen hatást kivált. Mondjuk személy szerint gyakran éppen azért szeretem jobban a modern művészetet, mint a klasszikust, mert valami szellemes, vicces, poénos meglátás van benne. (Vagy legalábbis az ilyet szeretem igazán.) De ami hatásos, az nem biztos, hogy művészet. Viszont nem tudom, hol a határ. A mai művészetben nyilván nem mondhatjuk, hogy valami az esztétikumával (ti. szépségével) hat. De akkor művészet-e egy karikatúra? Vagy melyik az? Én abban nem vagyok biztos, hogy szükségünk van erre a kategóriára, hogy művészet. Pl. nyilvánvalóan vannak "műalkotások", amelyek valakikre egyáltalán nem hatnak. Akkor mi bennük a művészet? Az, hogy műalkotásként vannak számon tartva?

2b. A nekem tetszik is nehéz kérdés. Pl. a szóban forgó műalkotást aligha tartanám az ebédlőmben, hogy mindig szem előtt legyen. Vannak művek, amelyek nem tetszemnek abban az értelembnen, hogy nem szépek, de nagyon tetszenek, mert szellemesek.

Bocs, de ilyen kérdésekre nehéz röviden valami értelmeset mondani.

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 20:36:35

Bruno, frankón kurva tevenyakúaknak olvastam. pedig eztet még tanultam is :DDDD (de pont passzolt volna... a rohadt fészkesek, meg a mocsok keresztesvirágúak közé... :DD)

zelsőtiszt, mit linkelt? :O

genikő 2008.04.06. 20:39:20

az h szükséges-e a művészet mint kategoria, hát kérdezz meg egy alkotót! nagyon nem örülne, ha a Pista bácsi által készített sámlit egy emeleten emlegetnénk az ő alkotásával.
hatás... simán az h hatással van, nem elég. pl a citromos madlein is hatással volt vkire... lett is eltűnt idő nyomában

Brúnó_ 2008.04.06. 20:39:21

Érdemes elolvasni a posztot?

Brúnó_ 2008.04.06. 20:40:32

kfk, mit szólsz a "h" szóhoz? Neked is tetszik? :)

genikő 2008.04.06. 20:42:27

ha lehet kfk-zni, akkor miért nem lehet "h" -zni?? :D

Brúnó_ 2008.04.06. 20:42:36

Na jó, akkor elolvasom a posztot. Addig ne hagyjátok abba az értekezést, mert majd én is hozzá akarok szólni.

filigránbarna 2008.04.06. 20:42:38

kfk

vannak dolgok, amelyekre csak idővel érik meg az ember :)..
most nézd, ha van valami, amivel te kifejezed önmagad, számomra az már művészet. Persze tág értelemben, de én a heute cotoure divattervezést is ilyen mércével mérem... Amit te alkottál, az mindenképpen az. Mindenki a saját értékrendjével fogja értelmezni, de ez így van rendjén, merthát nem vagyunk egyformák.

filigránbarna 2008.04.06. 20:48:59

bruno, van egy margit nevű nő aki megismerkedik leonidásszal, akinek gyereke van. Ebből adódóan ahhoz 2 ember kell, így leónak van egy barátnője. Akinek már túl bonyolult a neve, hogy megjegyezzük. Így élnek éldegélnek, összejárogatnak, de leó titkolja a margitot a juliska előtt, mert ez kicsit gáz, hogy gyereke van és közben a másik nő parlagon hever. aztán elhagyja a margitot és elmegy a julcsihoz. aztán mégsem. Én idáig olvastam :)

genikő 2008.04.06. 20:49:44

aztán mégis, aztán mégsem. :)

filigránbarna 2008.04.06. 20:51:09

köszi meneka, így teljes a mű. :D:D

filigránbarna 2008.04.06. 20:54:28

úgy érzem kfk nagy lélegzetvételű kommentre készül :D

genikő 2008.04.06. 20:54:42

elhagyott minket, mert azt írtam h h, és h vki, és h vmi, és h nemtom.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 20:55:39

szép jó estét for evribodri! mi a helyzet itten ezen a szép vasárnap estén? :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:56:57

meneka 2008.04.06. 20:39:20

A hatást nem úgy értem, hogy világtörténeti hatása van, hanem úgy, hogy kivált az emberből valamit. Alapesetben Pista bácsi sámlija nem vált ki semmit, de nem biztos, hogy így van, van ugye iparművészet meg népművészet, és furcsálnám, ha azt mondanád, hogy nem láttál még olyan bútort, ami izgalomba hozott. (Nem arra gondolok, hogy négyszázezerbe került a bőrkanapé.)

Alkotókat inkább nem kérdezek, mert nekik meglehetősen sajátos véleményük van a saját munkájukról. (Remélem, Čapektől a Foltýn zeneszerző élete és munkássága nem ismeretlen előtted.)

Nem azt állítom, hogy nincs olyna, hogy művészet, de az nagyon képlékeny kérdés, hogy egy adott tárgy műalkotás-e. Gondolj pl. Örkény buszjegyére. Az a szöveg attól műalkotás, hogy akként van tálalva, hogy te műalkotásnak értelmezed. A befogadó kulcsfontosságú, mert az ő szocializációja annak a kulcsa, hogy valamit műalkotásként képes-e befogadni.

És bejön még egy fontos kérdés, az elit. Egy társadalomban általában azt fogadnak el műalkotásnak, amit az elit annak nyilvánít. Nyilván az elit sem homogén csoport, és a nem-elitnek is vannak saját "művész"-ei, de az azért elmondható, hogy az elit annyiban formálja a tudatot, hogy művészetnek, művésznek fogadják el azt is, amit maguk képtelenek művészetként befogadni. Pl. alig lenne valaki, aki vitatná, hogy egy Beethoven-zongoraverseny műalkotás és Kocsis Zoltán művész, de hányan tudnának legalább elviselni egy zongoraversenyt?

Szerintem azért rossz kérdés, hogy egy alkotás műalkotás-e vagy sem, mert nincs objektív mérce arra, hogy mi az a művészet. A művészet pillanatnyi, tértől és időől függő társadalmi konstruktum, olyan, mint az erkölcs, de még annál is relatívabb. Magyarul a pisis Krisztus nyilván sokak számára nem lehet művészet, de azért fogadjuk el, hogy lehetnek, akik számára mond valamit, akikből kivált valamit, akik számára művészetként funkcionál.

Hm?

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 20:57:11

Hebron, szia :)))
Hallottad a nagy újságot?
Milyen volt a fagyizás?

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 20:57:39

meneka 2008.04.06. 20:39:20

A hatást nem úgy értem, hogy világtörténeti hatása van, hanem úgy, hogy kivált az emberből valamit. Alapesetben Pista bácsi sámlija nem vált ki semmit, de nem biztos, hogy így van, van ugye iparművészet meg népművészet, és furcsálnám, ha azt mondanád, hogy nem láttál még olyan bútort, ami izgalomba hozott. (Nem arra gondolok, hogy négyszázezerbe került a bőrkanapé.)

Alkotókat inkább nem kérdezek, mert nekik meglehetősen sajátos véleményük van a saját munkájukról. (Remélem, Čapektől a Foltýn zeneszerző élete és munkássága nem ismeretlen előtted.)

Nem azt állítom, hogy nincs olyna, hogy művészet, de az nagyon képlékeny kérdés, hogy egy adott tárgy műalkotás-e. Gondolj pl. Örkény buszjegyére. Az a szöveg attól műalkotás, hogy akként van tálalva, hogy te műalkotásnak értelmezed. A befogadó kulcsfontosságú, mert az ő szocializációja annak a kulcsa, hogy valamit műalkotásként képes-e befogadni.

És bejön még egy fontos kérdés, az elit. Egy társadalomban általában azt fogadnak el műalkotásnak, amit az elit annak nyilvánít. Nyilván az elit sem homogén csoport, és a nem-elitnek is vannak saját "művész"-ei, de az azért elmondható, hogy az elit annyiban formálja a tudatot, hogy művészetnek, művésznek fogadják el azt is, amit maguk képtelenek művészetként befogadni. Pl. alig lenne valaki, aki vitatná, hogy egy Beethoven-zongoraverseny műalkotás és Kocsis Zoltán művész, de hányan tudnának legalább elviselni egy zongoraversenyt?

Szerintem azért rossz kérdés, hogy egy alkotás műalkotás-e vagy sem, mert nincs objektív mérce arra, hogy mi az a művészet. A művészet pillanatnyi, tértől és időől függő társadalmi konstruktum, olyan, mint az erkölcs, de még annál is relatívabb. Magyarul a pisis Krisztus nyilván sokak számára nem lehet művészet, de azért fogadjuk el, hogy lehetnek, akik számára mond valamit, akikből kivált valamit, akik számára művészetként funkcionál.

Hm?

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 20:57:45

Hebron, szia :)))
Hallottad a nagy újságot?
Milyen volt a fagyizás?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 20:59:57

sziasztok! kuglóf, milyen nagy hírt??? fagyizás jó volt, csak ott kellett hagynom a többieket barátnő lelkét ápolni, mert rám mindig lehet számítani! :) jó fej-e vagyok-e? :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:00:05

Bocs, kétszer ment el, úgy látszik, túl nagy falat volt, fuldoklott a blogmotor.


Bruno, a tanácsadó 2008.04.06. 20:40:32

Az a baj, hogy ez túl intim kérdés. Túl sokat fedne fel, ha elárulnám a valóságot.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:00:30

Bicaj,, engem ledobott konkrétan :(

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:00:46

sziasztok! kuglóf, milyen nagy hírt??? fagyizás jó volt, csak ott kellett hagynom a többieket barátnő lelkét ápolni, mert rám mindig lehet számítani! :) jó fej-e vagyok-e? :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:00:51

Bicaj,, engem ledobott konkrétan :(

Brúnó_ 2008.04.06. 21:01:13

fb, köszönöm az összefoglalót. :)
Sajnos csak akkor vettem észre, miután elolvastam a posztot. :(

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:01:33

sziasztok! kuglóf, milyen nagy hírt??? fagyizás jó volt, csak ott kellett hagynom a többieket barátnő lelkét ápolni, mert rám mindig lehet számítani! :) jó fej-e vagyok-e? :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:01:34

Bicaj,, engem ledobott konkrétan :(

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.06. 21:03:15

ajaj mi folyik itt?:)

schrz1:
-szerinted schurz?
schurz2:
-fogalmam sincs, de szerintem mi vonjuk ki magunkat.
s1:
rendben, hozztam nasit. Kérsz?
s2:
persze:)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:03:59

Ha kommentet küld az ember, akkor az elmegy, de nem jön be újra a lap, hanem helytte internal server error. Ilyenkor elég visszalépni, és llám, a komment a helyén lesz.

filigránbarna 2008.04.06. 21:05:48

kfk

nekem a rajztanárnőm azt a munkámat értékelte eddig a legjobban, amire ráömlött a festék véletlenül. :)

filigránbarna 2008.04.06. 21:06:37

kfk

nekem a rajztanárnőm azt a munkámat értékelte eddig a legjobban, amire ráömlött a festék véletlenül. :)

filigránbarna 2008.04.06. 21:07:40

oké, szóval bocsi :D:D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:08:17

itt mindenki mindent kétszermondkétszermond? :) egyre kétségbeejtőbben szarakodik a blog, nem lehet ezzel valami csinálni? :(

kerikak 2008.04.06. 21:08:52

mindent kétszer írtok, mindent kétszer írtok? :))

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:08:57

filigránbarna 2008.04.06. 20:42:38

Micsoda? Ezt most látom! Mit műalkottam én?

filigránbarna 2008.04.06. 21:06:37

Hacsak nem én is valami ilyesmit...


Jók lettek a kommentek, mindenki 2-3* elmond mindent... Ha szerencsénk van, ebből is kijöhet egy műalkotás...

Brúnó_ 2008.04.06. 21:09:55

fb:
A modern absztrakt festmények is hasonlóak. A legfontosabb az ilyen műveknél, hogy milyen címet ad neki a művész. Cím nélkül általában értelmezhetetlen a mű. Persze csak számomra. Mert én nem vagyok műértő. csak egy egyszerű favágó. A nép egyszerű gyermeke. :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:11:44

szerintetek a blogon az "oldalletöltés" és a "látogatás" között mi a különbség?

Brúnó_ 2008.04.06. 21:11:57

Mindenkinek ajánlom, hogy csak az utolsó 100 kommentet olvassa. Ha mindenki betartja, talán gyorsabb lesz a blog.

filigránbarna 2008.04.06. 21:14:28

bruno valakinek egyszerű műrtő favágónak is kell lennie, miért nem lehetnél ez te. :D

nem te konkrétan kfk, hanem általában, mi.

genikő 2008.04.06. 21:15:45

Szerintem azért rossz kérdés, hogy egy alkotás műalkotás-e vagy sem, mert nincs objektív mérce arra, hogy mi az a művészet.

nincs, de a többségben (ha igazi) akkor érzed, hogy(!!) az. ha nem érzed, akkor nem az.
az érzelmi töltet (sámli) nem művészet. kell, de nem elég.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:16:05

Hebron, itthon van a biciklim :))))

Brúnó_ 2008.04.06. 21:16:08

hebron:

Jön egy látogatő, aki letölti 10-szer az oldalt.
Tehát a látogató egy személy.

filigránbarna 2008.04.06. 21:16:55

tanul a lány :D:DD (meneka)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:17:41

meneka 2008.04.06. 21:15:45

Bocsánat, én is ezt akartam kifejteni, csak bővebben. Ezek szerint hülye vagyok, hogy ennyit fecsegtem hiábavaló dolgokat... :-(

genikő 2008.04.06. 21:19:01

A művészet pillanatnyi, tértől és időől függő társadalmi konstruktum, olyan, mint az erkölcs, de még annál is relatívabb.
bocs, de ez nem igaz.

filigránbarna 2008.04.06. 21:20:48

semmibaj kfk, legalább nem nekünk kellett ezt kijelenteni :D:D:D

sz b&b 2008.04.06. 21:21:03

"És bejön még egy fontos kérdés, az elit. Egy társadalomban általában azt fogadnak el műalkotásnak, amit az elit annak nyilvánít"

Fluxus mozgalom? :))) .igaz, ők is végül bekerültek a múzeumba (a dokumentációk) , kíméletlenül.. :)

és akkor most jön a blogon a fehér kubus vitája? (értsd itt: a múzeum, mint hely szerepe a művészetben..)

Brúnó_ 2008.04.06. 21:21:13

bicaj, egyetértek veled. Azt lehet műalkotásnak tekinteni, amit a társadalmi elit annak tart.

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 21:21:30

kuglóf_a_bádogdobozban 2008.04.06. 20:38:48

úvazzzz... zkapitány most öt percig pislog. :O

filigránbarna 2008.04.06. 21:22:00

semmibaj kfk, legalább nem nekünk kellett ezt kijelenteni :D:D:D

genikő 2008.04.06. 21:23:26

divat a duplázás?
bruno :DD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:23:44

bruno ez nem stimmel, mert van külön látogató, látogatás meg oldalletöltés. amit te mondasz, aszerint a látogatásnak és az oldalletöltésnek mindig ugyanannyinak kéne lennie, nem?

kuglóf
jeeeeeee! :DDD akkor 20-án critical mass?

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.06. 21:26:33

hahó! megjöttem, ahogy látom, művelődni. Nagyon magasröptű lett a dolog, de nem baj. Majd megérkezik Templomszolga és bobek (köszi :)), akik verseket fognak beidézni, hogy a többi művészeti ág is képviselve legyen. Ma voltam Varnus Xavér-koncerten, művelt vagyok-e?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:27:04

bruno ez nem stimmel, mert van külön látogató, látogatás meg oldalletöltés. amit te mondasz, aszerint a látogatásnak és az oldalletöltésnek mindig ugyanannyinak kéne lennie, nem?

kuglóf
jeeeeeee! :DDD akkor 20-án critical mass?

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:27:10

meneka 2008.04.06. 21:15:45

Na, gondoljuk át mé egyszer újra. Akkor ezek szerint az eredeti kérdéseid beugratós kérdések voltak?

Továbbá: a sámlinak nem érzelmi töltete van. De lehet érzelmi hatása. Még tovább: aminek hatása van, azt se tartod mind művészetnek. Lehet, hogy sírsz egyet a Titanicon, aztán közben még bosszankodsz is, hogy egy ilyen hatásvadász giccs hatása alá kerültél. Aztán egy jó pörköltről sem fogod azt gondolni, hogy művészet.


meneka 2008.04.06. 21:19:01

Miért is nem?


filigránbarna 2008.04.06. 21:16:55

Mi többet fogunk tőle tanulni, figyeld meg! :-)
Végülis ő a profi...

filigránbarna 2008.04.06. 21:27:20

szia peet :)
Csak akkor, ha utána megnézted a száztagú cigányzenekar előadását is :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:27:41

bruno ez nem stimmel, mert van külön látogató, látogatás meg oldalletöltés. amit te mondasz, aszerint a látogatásnak és az oldalletöltésnek mindig ugyanannyinak kéne lennie, nem?

kuglóf
jeeeeeee! :DDD akkor 20-án critical mass?

genikő 2008.04.06. 21:27:49

buzi-e vagy? :D píít

kerikak 2008.04.06. 21:27:57

hebron, ha jól értem a látogatást kérdezted, ha te ide látogatsz és 3 másodpercet vagy itt vagy fél órát az is egy látogatás, egy látogatás mindig max fél óra, az oldalletöltés pedig a letöltött oldalak száma, függetlenül az eltöltött időtől

kuglóf, ment válasz is, ez a keddi dolog nagyon-nagyon jó lenne, nem hozzuk össze mégis? úgy szeretném :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:28:36

b*sszameg, most már háromszor küldi el? nooormális?

Brúnó_ 2008.04.06. 21:29:19

hebron:

Egy látogató egy nap többször is meglátogathatja a blogot. Ha a látogatás után legalább fél óra eltelik (ez az idő honlaponként más és más lehet, szaknyelven lejár a session), akkor az új látogatásnak számít.
Tehát a legkisebb szám a látogató.
Ennél nagyobb a látogatás.
A legnagyobb pedig a letöltés.
A látogató napjában többször is jöhet, és ekkor többször is letöltheti az oldalt.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:30:13

Hebron, nem vagyok egy felvonulós típus, hétköznap meg amúgy is meló iroda este 8-ig, utána otthon folyt.köv.

De majd egyszer egy rövidet tolhatunk valahol (hosszút nem, emlékszel, miért :DDD)

sz b&b 2008.04.06. 21:30:59

a sámli lehet művészet.

1. design sámli- a design művészet is egyben.
2. ready made....
......

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:31:26

Kerike, megnézem, mi lesz a másnapi "program"...

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:31:52

bruno, kerikak köszi most már értem :)

filigránbarna 2008.04.06. 21:33:01

kfk nem véletlen, hogy a művészetnek ennyire nem szabhatunk határokat :)
mert mindenkinek mást jelent... :)

erről eszembe jut a mostani munkám, olyan feladatom volt, hogy rajzoljak az emberi sorsról.
elkezdtem egy férfit, de elrontottam a karját, egyszerűen nemtudtam megcsinálni, így nem rajzoltam neki kart. Elkezdtem a lábát, az sem ment, és lábat sem csináltam neki. A felső teste és a fej szép lett, így nem volt szívem kidobni. Lába helyett talagzatot kapott, mint a próbabák. A feje köré körvonalakat húztam, mintha álarc lenne rajta. Eddig itt tart, és a rajztanárok egyöntetű véleménye alapján ez az eddig legmegkapóbb és legmélyebben érintő művem.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:33:24

kuglóf
akkor majd egyszer kitekerünk hekkezni a rómaira! :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:33:46

Kuglóf nem kapott mese-sajtot :(

genikő 2008.04.06. 21:35:06

mert nem és kész :) mert én azt mondtam.
nem emlékszem az eredeti kérdésekre, arra viszont igen, hogy nem akartam senkit beugratni. de téééényleg!
szegény sámli. iparművészet. határtudomány. a művészet nem függ. független. nem tudom elmondani miért, de legközelebb viszek neked sok szép olvasmányt (pl. heideggert) és akkor majd megérted. sajnos nem vagyok elég magasan kvalifikálva ahhoz, hogy neked minden kétséget ledöntve válaszolni tudjak. végülis... a filozófusoknak is elég nehezen megy. :)
továbbá hagyjuk. eljutottunk oda ahová kell: nincs tovább.
szép? tetszik? jól esett? finom volt?
egészségedre.
érti??

Brúnó_ 2008.04.06. 21:35:21

hebron, nem azt mondtad, hogy Te oda nem mész biciklivel? :)

kerikak 2008.04.06. 21:35:23

kuglóf hátha mégis rá tudlak venni :) és mesesajt helyett is kapod :))

www.youtube.com/watch?v=p_81l4DXlwM&feature=related

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 21:36:11

Oké, menjünk, meg a szigetre is :)))
Voltam kinn egyszer bringával és azt sem tudtam, hol vagyok éppen. Nem voltak ott a színpadok, kocsmák, sátrak, teljesen ismeretlennek tűnt a terep...bezzeg amikor a fesztivál van, állandóan kinn vagyok, csukott szemmel odatalálok bárhová:)

Empty 2008.04.06. 21:37:22

A Mese sajtot mi az öltözôben dobáltuk a plafonra általánosban.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:52:34

szőke bob és bobek 2008.04.06. 21:30:59

Boby, ezt már kifejtettem! :-)


filigránbarna 2008.04.06. 21:33:01

Egy házaspár nagyon szeretne gyereket, sokáig hiába. Végre az asszony bekerül a szülőszobába. Egyszer csak jön ki az orvos, szól az apának:
-- Baj van, a gyereknek nincs lába.
-- Nem baj, szeretni fogjuk.
Pár perc múlva:
-- Baj van, a gyereknek nincs keze.
-- Nem baj, szeretni fogjuk.
Pár perc múlva:
-- Baj van, a gyereknek nincs teste.
-- Nem baj, szeretni fogjuk.
Eltelik három év, jön a karácsony, ott ül a kiskölök is, éppen az ajándékát bontogatja, amikor csalódottan felkiált:
-- Na ne, már megint sapka?!

Kiállításod mikor lesz? (Vigyázz, meneka feszegetni fogja, hogy művészet-e.)


_hebron_ 2008.04.06. 21:33:24

Csatlakozhatok?

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 21:52:59

basszus, basszus, egy akkora hosszút írtam, és lenyelte a mocsok!

Brúnó_ 2008.04.06. 21:54:16

Na, jól beszart a blog az imént

filigránbarna 2008.04.06. 21:55:31

kfk, valószínüleg soha :) de ha van érdeklődés, majd felrakok párat netre :)

Brúnó_ 2008.04.06. 21:55:48

nyetvörk kapitány 2008.04.06. 21:52:59 :

A helyedben inkább ezt írtam volna:

basszus, basszus, egy akkora hosszút **tam, és lenyelte a mocsok!

:D

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:56:07

meneka 2008.04.06. 21:35:06

Meneka, ne bomolj! Nem gondolod, hogy vén fejjel nekiállok Heideggert olvasni? Sose szerettem. Időm meg aztán végképp nincs rá. Engem a te véleményed érdekelne. Nem egészen értem, mi bajod van. Szerintem jól indult.

Ja, és azzal sincs baj, ha valakit be akarsz ugratni. Ugyebár. Ha nem rossz szándékkal teszed.

Brúnó_ 2008.04.06. 21:57:00

fb, szerintem Te rájöttél a nagy művészek titkára. :)

Amúgy engem érdekelne.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 21:57:51

na most nem tette ki, amit írtam? pff...

bruno
ott majd tolom :)

bringa
akkor asszem érik egy szakítós szigetre-rómaira tekerés is :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:57:57


Úgy látszik, aranyhaj haja rácsavarodott a blogmotorra, de már leszedték...


filigránbarna 2008.04.06. 21:55:31

Soha se mondd, hogy soha! :-)
De most már követeljük a saját blogodat! :-)

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 21:58:37

ne emlegessük már a mesesajtot, mert rosszul leszek... :x :DDD

peet: hahó :)) ez nekem most túl magasröptű csevegés, én offolom az offot továbbra is. elég sok frizbit röptettem ma már magasan :D

meneka 2008.04.06. 21:26:30
:DDD zkapitány ünnepélyesen kimenőt engedélyez a zlegé... lejányságnak a zűrhajóról offolásra :D (:D)
a másik megjegyzésedre: www.youtube.com/watch?v=sujSTntcfG0 bocsi :DDDD
hebron: neked is kedvenc állatod a hekk? :DD

és nem tudom, mit akartam még. de ezt most kopííírozom.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 21:59:00

_hebron_ 2008.04.06. 21:57:51

Én már felvetettem a szakítós masst is, néma hallgatás volt a válasz...

sz b&b 2008.04.06. 22:00:25

"a szép nehéz".. :))))))))

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:00:59



Közben persze üdvözlök minden érkezőt és távozót... csak párhuzamosan még dolgozom, úgyhogy én is szaggatok, mint a blog...

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:01:11

ny.k.
:DDD

bringa
szerintem össze fog az jönni, csak jobban kell motiválni a társaságot. pl. hozzá kell tenni, hogy utána levezetésképpen közös sörözés/borozás/pálinkázás valahol :)

filigránbarna 2008.04.06. 22:04:08

kfk vezetni akartam anno, de befuccsolt pár postnál, így abbamaradt a dolog :)

Brúnó_ 2008.04.06. 22:05:40

fb:
Nemrég még én is azt mondtam, hogy sosem lesz blogom. :)

Empty 2008.04.06. 22:06:59

,,nem ettem meg az ételt, ami ott volt kihülve az éjjeli szekrényén

éjjeli edény

talán ettem belőle mégis és azért köpködök

szart ettem vagy azt - mindegy, itt vagyok

és nem vagyok, csak mások látnak

az arzént már hétfőn ki kellett volna vétetnem a fogamból

majd ha még idősebb leszek, akkor még a rossz fogak is hozzájárulnak mindehhez

ha azt akarom, hogy szeressenek, mindezt el kell titkolnom

de akkor már nem szeretnek, mert tudom, hogy azt szeretik, akinek mutatom magamat és nem engemet

a bujakórt is el kell titkolni

a Rubin azt mondta: téged mindenki szeret, hiszen a verseid te vagy

a verseim nem én vagyok: az vagyok én, ami itt irok

én sem szeretnék ilyen embert azazhogy talán segitenék rajta én is, mint rajtam Gyömrői

ő magán is segit ezzel

keres vele, ebből él

irgalmas szamaritána

apácanővér

miért nem teszek én is pénzért mindent

ő azt mondta akkor: "majd meg fogja érteni, miért csinálom", de azt is mondta: maga tudja, hogy nem ez az én honoráriumom

most már tudom: az ő honoráriuma az, hogy össze kell törnöm, mint a lámpaüvegnek, mikor vizet feccsentettem rá

kinek is irom én ezt

magamnak

neki a pénzt adom"

Mûvészet-e?

filigránbarna 2008.04.06. 22:07:00

bruno, most van, és nem is akármilyen ;):)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 22:07:38

Kuglóf zelsőtiszt vállalja, hogy a zűrhajón lévő zösszes mesesajtot elpusztítja :)))

filigránbarna 2008.04.06. 22:08:37

kuglóf aza csokis cucc? Az finom, akármennyire groteszk is az, hogy csokissajt. :)

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 22:10:27

zelsőtiszt: köszi :D a tekilával már pláne nem férne meg... :DDDD de legalábbis zárjuk el nagyon-nagyon... :D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.06. 22:10:32

schurzék jó éjt kívánnak a művészek csapatának:D

szép álmokat mindenkinek!

zzombiee 2008.04.06. 22:10:54

szép jó estét! :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:11:54

_hebron_ 2008.04.06. 22:01:11

Ja, igen, és mindekinek dolga lesz, és csak a végére ér oda. (Vagy a biciklisek miatti dugóra fogják.)


filigránbarna 2008.04.06. 22:04:08

Tessék igyekezni! Ne írj, rajzolj!
(Na jó, írhatsz is.)


Bruno, a tanácsadó 2008.04.06. 22:05:40

Aztán milyen jó lett!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:12:35

viszlát schurz, helló timi! :)

Brúnó_ 2008.04.06. 22:13:00

fb,
Elárulod a blogod címét? Vagy már nincs meg?

filigránbarna 2008.04.06. 22:13:12

puszi schurzéknak.
megyek
puszi mindenkinek, jó éjszakát :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 22:13:30

Barnácska, igen és Veled megosztom a készletet :D
De szerintem is groteszk, de hát ha egyszer finom :)

Tavaly Szlovákiában voltunk ejtőernyőzni, beestünk csapatostól egy ottani tecsóba és megrohantuk a Deli csokis polcot (ha valaki emlékszik eme élelmiszeripari alkotásra...). A szlovákok teljesen el voltak képedve, mekkora lelkesedéssel vásároltunk :D

Pedig annak is van egy érdekes állaga...

zzombiee 2008.04.06. 22:14:34

szia Bruno!

hogysmint?

filigránbarna 2008.04.06. 22:14:37

nincs bruno. :D... mad összeszedem magam a hétvégén, a kedvetekért összehozok valamit :)
de most puszi :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:15:05

szia barnus!

timi
minden oké, szépen sütött a nap ma és ennek nagyon örültem! :) és még fagyiztam is szaffyékkal, bár megállapítottuk, hogy a fagyi konkrétan szar volt... :)

és nálad? :)

filigránbarna 2008.04.06. 22:15:41

kuglóf, de odaadó, köszönöm :):):):) besegítek én majd, ha lehet :D:D:DD
puszi :)

Brúnó_ 2008.04.06. 22:16:05

timi,
Köszönöm, megvagyok. És te?

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:16:22

timi_:) 2008.04.06. 22:10:54

Szia! Aztán semmi nyálassláger-belinkelés! :-)


kuglóf_a_bádogdobozban 2008.04.06. 22:13:30

Deli rulez!

www.nestle.cz/vyrobky/cokolada_deli.htm

genikő 2008.04.06. 22:17:14

Kiállításod mikor lesz? (Vigyázz, meneka feszegetni fogja, hogy művészet-e.)
:P
le lehet rólam kattani.
nincs semmi bajom bicaj, nem viszek neked akkor esti mesét sem, pedig érdekes. olyannyira, hogy meg fogok bukni belőle/lük.

na, most hogy tiszta lettem, és körömtelen, elmegyek.
sziasztok!

zzombiee 2008.04.06. 22:18:56

_hebron_

rossz volt a fagyi? :S ááá
nálam nem sok minden. kórházban voltam a barátnőmnél ami eltartott egy darabig :), aztán egyik brátomat elkisértem vásárolni. nemrég jöttem haza. ennyi volt a nap. :)

S.Z.I. 2008.04.06. 22:19:22

52:3

sáláláláláááá


a legnagyobb szerencsehozóm nekem volt... :D:D:D

Brúnó_ 2008.04.06. 22:19:41

meneka, ne menj, csak ha dolgod van!

S.Z.I. 2008.04.06. 22:19:52

pezsgő itt van előttem!!! :D:D:D

zzombiee 2008.04.06. 22:21:36

kfk

milyen nyálas slágerre gondolsz? :D
majd igyekszem :P

bruno

köszi szépen én is megvagyok, elvagyok, kicsit fáradtan. :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:21:47

timi
nehogy azt mondd, hogy elkísértél valakit vásárolni, és te nem vettél semmit! úgyse hiszem el! :)

szi
és egyedül fogod meginni? :S

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:24:45

meneka 2008.04.06. 22:17:14

Milyen esti mesét? Ne menj még! Esti mesét akarok...

brühühühühühü...

zzombiee 2008.04.06. 22:25:19

_hebron_

majdnem vettem! :D
media market-ben voltunk...:)

S.Z.I. 2008.04.06. 22:25:26

hát a szerencsehozómmal nem tudom, tehát egyedül!!

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:25:35

timi_:) 2008.04.06. 22:21:36

Csak a szokásosra... :-]

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 22:26:10

kuglóf: delicsokiiii :)))))) de rég volt az is :DD

(a zkapitány marha fáradt... lehet, el is megyek aludni minnyá, és átadom a zirányítást :))

ha már blogok: bringa, a kedvedért ma is raktam, meg exponáltam :D (mondjuk ma nem is azt akartam eredetileg kitenni, ami lett, de mindegy, majd holnap)

zzombiee 2008.04.06. 22:27:43

kfk

n ezt se mondták még, hogy nyálas zenét hallgatok! :D

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 22:27:56

szi: fogadd kapitányi gratulációimat :)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:29:06

szi
nem vagy sikeres ember... :) nem úgy volt, hogy csapattal közös sörözés, melyre szaffyt is invitáltad volt? :)

S.Z.I. 2008.04.06. 22:29:09

köszkösz

bár nem rajtam múlt

a csapat egyszerűen jobb mint valaha

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:31:59

juj de fincsi narancsos teát iszom! :)

S.Z.I. 2008.04.06. 22:34:09

és pillanatkép egy tavalyi edzésről. :D

www.youtube.com/watch?v=A8Xof_gfqWE

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:34:19

timi_:) 2008.04.06. 22:27:43

Ilyet én se mondtam. Így, szó szerint... :-)


timi_:) 2008.04.06. 22:30:10

Még egy tíz percet kérek, és igérem, meghallgatom, bármi is az! :-)))

S.Z.I. 2008.04.06. 22:34:39

Timi!


Vili üdvözöl :D:D:D

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.06. 22:35:17

aye, captain!

azt hiszem, leadom a szolgálatot mára. Ha meneka visszajön, mondjátok meg neki, hogy nekem kell Heidegger, meg magyarázat. Szégyellem, de őt sem olvastam. Comingout: régen amúgy aranyhaj módra műveltnek tartottam magam, de itt köztetek kisebbségi komplexusom kezd lenni. Viszont igyexem pótolni, amit lehet.

jó éjt, mindenki!

genikő 2008.04.06. 22:36:20

megírtam a postom. de nem merem elküldeni. szavazást indítványozok.
elküldjem? igen/nem

genikő 2008.04.06. 22:37:02

vigyázat, tinistory

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 22:37:58

Jó éjt, Peet :)

Meneka, küldd :)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.06. 22:40:42

Meneka, küldd!
Majd kedesek leszünk, főleg én, főleg, ha hozol Heideggert. Na tényleg off.

zzombiee 2008.04.06. 22:41:57

s.z.i.

:DDDD

köszi, kis pletyós! :P
:D

zzombiee 2008.04.06. 22:42:43

kfk

mérem az időt :P

S.Z.I. 2008.04.06. 22:43:09

timi!


Én is imádlak! :D:D:D:D

genikő 2008.04.06. 22:43:46

ez csak 3 eddig. hm. lementem, és majd egy váratlan időpontban támadok.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:45:34

meneka
az én szavazatom duplán számít, ugyanis manna véleményét is képviselem bizonyos kérdésekben. pl. ebben is. :D

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 22:45:45

Meneka, most relatíve kevesen vagyunk, tedd fel a kérdést holnap napközben is.

Brúnó_ 2008.04.06. 22:46:40

meneka, igen! Küld!

Előtte nem olvashatnánk? :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:46:58

timi_:) 2008.04.06. 22:30:10

Na jó, ezt mondjuk nyálasnak nem mondanám, de elég műmájer ez a gitárszaggatás. Mondjuk sör mellé biztos elmegy...

genikő 2008.04.06. 22:47:21

úgyis rá fogtok jönni. túl egyértelmű :) elküldöm.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:48:51

peetmaster 2008.04.06. 22:35:17

Heideggert ne sajnáld. Akkor inkább Kierkegaard, Schopenhauer, valami, ami olvasható.


meneka 2008.04.06. 22:36:20


Meneka for president!!! :-)))))

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:49:50

meneka 2008.04.06. 22:36:20

Elküldheted nekem, mint szakértőnek, és aztán megbeszéljük, hogyan lehetne javítani. ;-)

genikő 2008.04.06. 22:51:07

MEGTETTEM.
és lőn világosság a fejemben! nincs ebben semmi érdekes.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 22:51:38

Meneka, nem biztos az, hogy nem érdekes...

zzombiee 2008.04.06. 22:52:32

kfk

műmájer....:P :D

Empty 2008.04.06. 22:53:11

Az elôzô, lehet, freudi mellélinkelés volt.

www.youtube.com/watch?v=lngggwndNxE

genikő 2008.04.06. 22:53:13

Meneka for president!!! :-)))))

ü, abból mi lenne...

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.06. 22:53:50

na hebron megy aludni a cicákkal. :) jó éjt mindenkinek!

genikő 2008.04.06. 22:54:05

lehet hogy be se teszik...
ha mégis és esetleg van kérdés, akkor válaszolok szivesen.

Brúnó_ 2008.04.06. 22:54:36

jó éjt, hebron! :)

Brúnó_ 2008.04.06. 22:55:24

meneka, küld el nekeeeeeem iiiiiiiiissss! :)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:55:24

meneka 2008.04.06. 22:53:13

Centralizált anarchia? Pesszimisztikus szocializmus?

genikő 2008.04.06. 22:55:26

én is megyek csicsizni. pápáááá

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 22:56:03

meneka 2008.04.06. 22:55:26

Esti meseeeeeee! Plíííz!

genikő 2008.04.06. 22:56:46

Centralizált anarchia? Pesszimisztikus szocializmus?

nem tudom mit jelent pontosan, úgyhogy valőszinűleg igen:)

bruno, ennyi nem elég!

na ajcsi van.

Brúnó_ 2008.04.06. 22:59:06

meneka, térdenállva könyörgést vársz?

napramorgószemű brekk 2008.04.06. 23:01:25

nah, annyira fontos kapitány vagyok, hogy folyton feltartanak.
zelsőtiszt: milyen narancs étterem? :O
peet: aye? najazért :))))


szép jó éjszakát mindenkinek, én már elrakom magam, mert nagyon egybefolynak a bötűk... :)) zűrhajóra vigyázni! :)

zzombiee 2008.04.06. 23:01:55

kfk

rosszabra számítrottam. :D

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 23:04:42

Narancs étterem = parancs értettem

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 23:08:28

timi_:) 2008.04.06. 23:01:55

Nem bántok én soha senkit. Ha nem muszáj. :-)

Nézzünk valami nagyon kézenfekvőt... erre talán te is emlékszel gyermekkorodból...

www.youtube.com/watch?v=vcWTTs8QVRc

zzombiee 2008.04.06. 23:12:05

kfk

egyik kedvenc együttesem...:P

hajdú 2008.04.06. 23:12:35

Helló mindenki!

Kuglóf, Neked meg nem egy privát mél ;)

hajdú 2008.04.06. 23:13:38

nem = ment
Basszus, nem tudok írni!

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 23:14:30

Hajdú, ment válasz :)
De én bele vagyok merülve itt a zenékbe...:)

sz b&b 2008.04.06. 23:18:24

uhh, fb itt van még?
ha igen, olvastam az emilt, de nem tudok segíteni. A textil szak számomra rejtély. Amúgy meg be kéne lopakodni az egyetemre, és körbeszimatolni, plusz elkapni egy pár textiles tanárnőt, h segítsen. Vagy hallgatót. A hallgatók elkapásában és a tanárokéban is segítek szivesen

Empty 2008.04.06. 23:20:38

Olyan érdekes, szép, s szomorú meg sokféle ez a világ.

www.youtube.com/watch?v=TwfZyQeinTI

Brúnó_ 2008.04.06. 23:22:57

boby,
fb mára elköszönt :(

hajdú 2008.04.06. 23:25:36

Boby,
Kár, hogy nem ismertelek 7 évvel ezelőtt, biztos befuttattad volna a húgomat is :) (De építőmérnök lett helyette és nem bánja)

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 23:29:16

timi_:) 2008.04.06. 23:12:05

Na, azért túlzásba nem kell esni... örülök, ha beletrafáltam. Na, nézzük, mi van még a tarsolyban...

www.youtube.com/watch?v=luobOzreRq4

Empty 2008.04.06. 23:30:28

Mivel feltételezem, hogy fiatalkorúak ilyenkor nem olvassák ezt a blogot:

,,de akkor mit kedveskedik a Gyömrői: a pénzért?

édes istenem segits meg!

hogy én mint gyermek szeretem - hát hogy szeressem másként, ha ő nem akar társául tekinteni

én csak páciense vagyok nem baj Attila, majd én melléd állok

azért kedves, mert fizetünk neki - majd ha nem kell már a kedvessége, nem fizetünk neki

lám, ez a kedvesség másutt is megvásárolható

nem is kell ugy vissza riadni az uccai nőktől: az az élet és az a határ, hiszen mindennek, mindenkinek van határa

ugy kell baszni, mint ahogy a légy lerakja a petéit és megy tovább

mi aggódtunk, hogy teherbe ejtjük a "tisztességes" nőket - ők nem aggódnak, hogy ily nehéz érzelmi, lelki teherbe, hisztériába ejtik az embert, még le is néznek érte

meg kell baszni őket, ha sirnak ki kell rugni őket - ők is kirugnak mint férfit, ha sirtunk

jól van Attila - mi még megférünk egymással Gyömrőit ejtsd ki ugy a szivedből, mint a seggedből a szart

az, hogy erre azt mondja majd, ha megtetted: no lám, meggyógyult, meggyógyitottam, azt hadd rá, hadd szarjon ő is

most havi 100 pengőért kaphatsz lakást, teljes ellátást - a nő nem is olyan fontos, mint amennyire képzeled: szarni, enni [!] lakni, aludni mind külön-külön is éppen olyan fontos, hidd el

az meg éppen nem olyan fontos, hogy pont a Gyömrői legyen az, akit megbaszol - talán fontos lenne és nélkülözhetetlen, ha - ahogy szamár módra érezted eddig - volna teljes egyesülés ez azonban nincsen

a nő mindenképpen megcsal - mikor csecsemő voltál, megcsalt az apáddal s most ha teljesen oda is adná magát, akkor is megcsalna a gyerekkel

csak te voltál oly szamár, hogy azt hitted, megcsalod anyádat, mikor az uccai nőhöz mentél, hogy megcsalod most a Gyömrőit

te akármit csinálsz, nem csalsz, ők akármit csinálnak, csalnak - férfi vagy

bizony férfi vagy, kárpótold magadat: ölj, ha másként nem, alattomban

szerezd kegyetlenül a pénzt s majd jó lesz az uccai nő is

gondolj arra, hogy mindenkinek megvan a maga "élet-titka" s mindjárt fölszabadulsz képzelt titkaid nyomása alól

a Gyömrői már régen megöregszik, mikor te még fiatal leszel s majd ha kinozza a szerelemtelenség halálfélelme, te is lehetsz objektiv vele szemben, olyan ártatlanul kegyetlen, mint ő

mondd ott azt, ami eszedbe jut és tedd kinn azt, ami eszedbe jut

boldogitsd azzal, hogy rezignálódsz

általában gondolkodj ugy, hogy nézd magadat második személynek - amivé ő tesz magaddal szemben - s akkor akár meg is ölheted, nyugodtan mondhatod: nem én voltam

látod, elfáradsz, ez jó jel, tudsz majd aludni

te halhatatlan vagy, a Gyömrői azzá tett - ha felkötnek sem téged kötnek föl

tejföl

kelj föl

kelj föl és járj

tele a füzet

adj oda neki tiz pengőt s e füzetet égesd el

ha ezt is odaadod, meg a pénzt is, kiröhög, hogy milyen buta vagy

látod, azt mondta, ő nevetett, de nem kinevetett

hazudj mint ő, aki nemcsak azt hazudja, amit mond, hanem a mondással is hazudik: azt akarja elhitetni, hogy lehet nevetni valamin anélkül, hogy kinevetne

hazudj, de ne légy oly gyáva disznó, mint ő, aki nem meri bevallani, hogy kinevetett: ugy látszik a hazugság a gyógyulás

ugye, most már nem is kellene neked ő, ugye most már nem nyujthatna többet az uccai kurvánál

amit keresel, nincs

magadat keresed másban

magadat szereted - ilyet nem találsz s ha találsz nincs az ismert nők között

vagy megtalálod majd azt, akit keresel, vagy nem, addig vedd a nőt az öleléshez ugy, mint a szaráshoz a klozetot"

Mûvészet-e, teszem fel újra a kérdést.

sz b&b 2008.04.06. 23:32:37

hajdú 2008.04.06. 23:25:36
futattam volna??
fb-t sem futtatom. Max odavinném egy tanárhoz, aki segít neki, hogy mivel érdemes készülni. Plusz nyílt napunk is lesz.

bicaj, vége a művészetvitának, látom :))
Heideggerben egyet értek, én sem tudom olvasni. azaz nincs hozzá elég időm-türelmem.

Hopi Bond 2008.04.06. 23:33:49

sztráááájk! :DDDDDDDDD

the sheriff is back in town :D

A jó öreg Hope 2008.04.06. 23:37:54

Emp:

csak nem József Attila füzetét találtad meg:-):-)

ha jól tudom ebben mondja azt is:
"ha nő lennék kurva lennék!ingyért!"

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 23:38:54

szőke bob és bobek 2008.04.06. 23:32:37

Hát, sajnos meneka hirtelen kiszállt... Mondjuk nem értem, miért, így utólag arra gondolok, hogy talán elkezdte írni a posztját, és ez dúlhatta fel... Sajnálom.

Heidegger egy hülye, etimológiákon nyáladzik, amikor a magyarról megtudta, hogy a gondol a gondból van, teljesen odavolt... a marhája.

Empty 2008.04.06. 23:40:18

hope:

,,én

én

te

ő

miti ők

piti

pitiáner

pitizni

a kutya sem dolgozik

ne ugass

Horty sem dolgozik

a munkások dolgoznak

dögöljenek meg

ugy kell nekik

betörő leszek

tolvaj leszek

rablógyilkos leszek

nem megyek analízisre

nem eszek

nem fogok enni

aki nem dolgozik ne is egyék

adjanak enni

majd mögöszöd röggel

dolgozzon a Judit, a buta állat

ha nő lennék kurva lennék

ingyen

nincs ingem van szalmapapucsom

halandzsa

bocsásson meg ez halandzsa

buta barom

azért se csinálok semmit

én nem bánom ha meg is döglök

annyira nem szeretem magam, hogy dolgozzak

iskolába akarok járni

vissza akarok menni

seggbe ruglak, hogy az anyád picsájába esel

aki agressziv, boldogul

boldogok a szegények mert

Absolon

Mátyás

az ucca gyerekek éneke

csavarogni akarok

hozzám ne legyen jó senki mert megölöm

leölöm

legyilkolom"

:)

hajdú 2008.04.06. 23:51:55

Boby,
Ne érts félre! Csak szerintem neki sem ártott volna egy kis helyi bátorítás, segítség. Fogalma sem volt, hogy mi az elvárás.

Empty 2008.04.06. 23:56:01

kuglóf, mielôtt szépet álmodik, nézze meg a postáját.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 23:57:13

fb for textile designer! :-)

Jó éjt a távozóknak. Én még úszok néhány hosszta kádben, ha addig csináltok hepajt, akkor utána egy picit maradok...

Brúnó_ 2008.04.06. 23:59:10

Jó éjt mindenkinek!

hajdú 2008.04.07. 00:00:48

Kuglóf, jó pihenést, szép álmokat! :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:02:19

Én is maradok, csak menten ON Devas zenéit hallgatni...soká fekszem még le :)

hajdú 2008.04.07. 00:05:05

Na Kuglóf, szépek vagyunk! Akkor a fenének kíván Neked bármit is! :)

Hopi Bond 2008.04.07. 00:05:26

munkamániás vagy kuglóf? ;)

sz b&b 2008.04.07. 00:07:24

Véleménytelen Empátiamentes 2008.04.06. 23:40:18
asszociációs lánc. De önmagát nem tudta megtagadni.. a költői mivoltát.

persze hogy művészet :) minden az :)

"Mindez nehéz*

Fluxusnak egy olyan csoportot neveznek, amely 1962-ben jött létre, s amelynek tagjai jóformán a világ minden részén szétszórva élnek, közelebbrôl Japánban, az Egyesült Államokban és Európában.

Hivatalosan semmi sem kapcsolja ôket össze. Hacsaknem egy sajátos mûvészetfelfogás és azok a hatások, amelyek érték ôket.

E hatások a következôk: John Cage, a Dada és Marcel Duchamp.

John Cage, a Dada és Marcel Duchamp nélkül nem jött volna létre a Fluxus.

Fôként Cage nélkül nem, akirôl azt szoktam mondani, hogy kétszeres agymosást hajtott végre.

Az elsôt a kortárs zenében - a meghatározatlanság fogalma révén -, a másikat zen-szellemiségû és a mûvészet elszemélytelenítését tanító téziseivel.

A Fluxus tehát e két helyzet: a poszt-duchamp-i (a ready-made) és a poszt-cage-i (a mûvész elszemélytelenítése) tudatosításából kiindulva jött létre és alkotott.

E tudatosság visszafordíthatatlan helyzetet teremt, hiszen elôzetesen elfogadva minden formát egyben elavultnak is nyilvánítja ôket.

A Fluxust tehát nem érdekli az átesztétizált és hedonikus formális mûalkotás.

"Láttatnivalója" abban áll, hogy elôször felkutatja a "minden mûvészet" valamennyi lehetôségét/korlátját, másodszor pedig egy nem-mûvészeti vagy antimûvészeti magatartás révén túllép a "minden mûvészet"-en. A Fluxus tehát azért érdeklôdik a mûvészet tartalma iránt, hogy felvegye a harcot ellene, s hogy - a mûvész szintjén - újfajta szubjektivitást hozzon létre. Mindez nehéz, csaknem lehetetlen, hiszen az elszemélytelenítés a személyiség új formája, a nem-mûvészet pedig újfajta mûvészet. Mégis, jelen van a szándék, s a szándék ôszintesége a Fluxus leglényegibb elemei közé tartozik. Mégha lehetetlen is a kérdés, fontos, hogy feltegyük."
Ben Vautier

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:11:16

Hopi Bond,

tudod, már írtam: a sínen fekvő ember mosolya nem őszinte :D

hajdú 2008.04.07. 00:11:51

Na gyerekek, én becsavarodtam

sz b&b 2008.04.07. 00:12:51

kuglóf :) és ez még csak nem is akortárs művészet, ezen má' túl is haladtonk, nem kicsit.. és művészet lett ez is.. nem akart bekerülni a múzeumba. Bekerült. Nem akart művészet lenni, az lett. Azáltal lett művészet, h nem akart az lenni..

"Fluxus?
Mi a Fluxus

- egyfajta attitüd a mûvészettel szemben

- a jelentéktelenség fontosságáért

- az élet részleteiért

- az egyetlen mûvészeti mozgalom, amely saját farkába tud harapni

- fontosabb, mint hinnék

- kevésbé fontos, mint hinnék

- elrontani egy elôadást

- valaki más újságját olvasni a sajátunkon vágott lyukon át

- elaludni és horkolni egy Stockhausen-koncerten

- 20 liter olajat önteni a Gisèle színpadára

- Vostell, ahogy a mûvészettörténetet magyarázza

- George Brecht, amikor kerüli a mûvészettörténetet"
/Ben Vautier/

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:14:56

Azért ehhez hatalmas kreativitás kell, gondolom :)

Hopi Bond 2008.04.07. 00:15:03

kuglóf, azért pihenj is néha.
kicsit olyan vagy, mint a duracell nyuszi ;)

sz b&b 2008.04.07. 00:15:08

hajdú 2008.04.07. 00:11:51
ugyanmár :) nem kell becsavarodni.. Olvasni kell :)) és élvezni :) de ha gondolod, linkelek dadaista verset is :)

sz b&b 2008.04.07. 00:16:48

kuglóf_a_bádogdobozban 2008.04.07. 00:14:56

a fluxushoz? Nem feltétlenül. El kell ereszteni az a agyadat. Az kell hozzá. :)
de közben agy is kell hozzá, amit elereszthetsz.

Empty 2008.04.07. 00:19:05

boby, ha én hasonló gondolatsort kiírok a blogra, azok tartják - esetleg - mûvészetnek, kik kedvelnek...

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:19:09

Hopi Bond, úgy érted, "razsaszín"?

Hopi Bond 2008.04.07. 00:20:48

hát inkább úgy, hogy "duracell nyuszi" :D

tudod, nyomja neki állandóan, míg mellette a többi mezei nyuszi feldobja a pacskert :D

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:23:25

Hopi Bond, tudom, de gondoltam, kötekedek egy icipicit, nehogy hiányérzeted legyen :D

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.07. 00:23:28

Na, látom, annyira nincs pörgés. Viszont ha minden művészet, akkor az alvás is az, én pedig művész leszek...

A reggel általam betett versre senki sem reagált, pedig szerintem nagyon jó... :-(

Jó éjt!

hajdú 2008.04.07. 00:23:53

Boby,
Ne tőled, csak úgy általában :)
Jöjjön, aminek jönnie kell! :)

Hopi Bond 2008.04.07. 00:25:32

jól van kuglóf, csináld csak :D
el is megyek aludni, neked jó duracell nyuszizást ;)
én csak mezei nyuszi vagyok, kidőlök a sorból :D

hajdú 2008.04.07. 00:25:34

Kuglóf,
Na húzás aludni, mert azt is kell néha! :)

sz b&b 2008.04.07. 00:26:51

Véleménytelen Empátiamentes 2008.04.07. 00:19:05
ha ez a hasonló gondolatsor nem áll egyedül, több van belőle, akkor lehet művészetnek is nevezni.
Bár nekem spec a József Attilai gondolatsor J.A. nevének ismerete nélkül is érdekes. Szavak, egymás után, rendszerben, vagy rendszertelenül. De hogy milyen szavak, milyen egymásutánban, arra rányomja az agyad a bélyegét. Nem szakadsz ki abból, ami benned van, ha történetesen költő vagy, akkor az állapotod leírásához tudatalatt is költöien viszonyulsz. Ráadásul van jópár példa a művészettörténetben, amikor a zsigeri, az ösztönös, a tudatalatti ábrázlása, festése lett igenis művészet- pl. Jackson Pollock.

Empty 2008.04.07. 00:27:27

kuglóf, de nem jött...

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:29:43

Emp, pedig írtam :(
elküldöm ismét.

Empty 2008.04.07. 00:30:16

boby, köszönöm a választ, én nem tudom elmondani - mert nincs önálló véleményem -, de hasonlóan fejezném ki magam.

[Jason Pollockról vannak különvélemények, pl. Vonnegut.]

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:32:42

Kuglóf ma dorbézolhat, mert holnap nem kell bemennie :)

sz b&b 2008.04.07. 00:34:42

emp, én is küldtem mélt :)

Vonnegut nyilatkozott Pollockról? ezt nem is tudtam.. vagy nem emlékszem rá.

sz b&b 2008.04.07. 00:37:08

Vonnegut meg zseniális. Az ötös számú vágóhídban így learni a leírhatatlant..
"Billy Pilgrim kiesett az időböl"
azok az asszociációk fantasztikusak.

Empty 2008.04.07. 00:37:29

boby, nem élesben, ígérem néhány órán belül utánanézek.

Ha jól emlékszem narancssárga alapon zöld csík, mondjuk 8x6m. Pl. Cím: Szt. Antal megkísértése.

Empty 2008.04.07. 00:43:56

Az ,,Áldja, meg az Isten, Mt. Rosewater" a másik.

sz b&b 2008.04.07. 00:45:21

emp :)))

nem kell megkeresned, úgyis elolvasom az egész könyvet alkalomadtán. Sajnos nincs meg, de megszerzem..

"A NAIV FIÚK

Verlaine

A magas sarkok és a hosszu szoknyaaljak
csatájában, az út s a szél szerint, bizony
néha a boka is előtünt - ó, nagyon
ritkán! - de már ez is öröme volt a napnak.

Máskor meg szépeink fehér nyakát a zöld
homályban szúnyogok fulánkja simogatta,
s villant ilyenkor a vakító váll, riadva,
s gyerekszemünk csak úgy habzsolta a gyönyört.

S leszállt az est, az ősz, sejtelmes esti óra;
karunkon csüggtek a szép hölgyek álmatag,
s oly izgató szavak hagyták el ajkukat,
hogy lelkünk remegő csodálkozás azóta.

(Szabó Lőrinc)"

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:46:31

Emp, írom, de hosszú lesz, nem baj?

sz b&b 2008.04.07. 00:46:55

Véleménytelen Empátiamentes 2008.04.07. 00:43:56
persze. A kettő ráadásul megjelent egy kiadásban is, én azt a verziót olvastam.

Empty 2008.04.07. 00:47:45

kuglóf, dehogy :)

sz b&b 2008.04.07. 00:49:21

uh, srácok, leragad a szemem..
jóéjt, viszlát holnap!
külön jóéjt empnek, kuglófnak és rejtőzködő kaméleonnak _(tudom h itt vagy, és csendesen figyelsz!!! :)))

sz b&b 2008.04.07. 00:49:22

uh, srácok, leragad a szemem..
jóéjt, viszlát holnap!
külön jóéjt empnek, kuglófnak és rejtőzködő kaméleonnak _(tudom h itt vagy, és csendesen figyelsz!!! :)))

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:50:56

Jó éjt, Bobek szép álmokat neked is :)

hajdú 2008.04.07. 00:53:03

Boby,
Vonnegut jó! Jó hogy mondod, épp azon gondolkodtam mostanában, hogy mit olvassak. Segítettél.

Kuglóf,
Hát akkor jó dorbézolást!

Holnap én is ráfogom a békávéra az elalvást...
Jó éjt mindenkinek!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.07. 01:22:49

Anyááááám, ti ezt nagyon tudjátok, bár így hajnalban kissé gyér a felfogásom :D
Na majd holnap újra :)

Jóéjt Mindenkinek

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 01:43:24

Zsitke, jó éjt, gyere máskor is :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 01:43:59

Nézd a postaládád, kedves Emp.
süti beállítások módosítása