Szűrés lista

HTML

Napozó - Szakítshabírsz OFF blog

Gyerekek, ide lehet írni az OFF kommenteket! A poszt tetején lévő kicsi ablakban elolvashatod az eredeti szakítós posztot. Ha OFF-olni akarsz, ide írd a kommented. Ha ON akarsz lenni, írd a kicsi ablakba.

lottyettluvnya által készített osztott képernyős megoldást itt találjátok: http://szakitos.freehostia.com/list.php

Friss topikok

21 évesen gyereket?

2008.04.09. 14:05 Brúnó_

916 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitsoff.blog.hu/api/trackback/id/tr3418360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A jó öreg Hope 2008.04.10. 00:17:51

kuglof:

akkor ha megtalálom majd megmutatom egyszer, aszem azért kaptam kiskoromban, mert akkoriban éppen mániámvolt esernyövel leugrálni a teraszunkról:-):-) mondjuk azért az nem olyan magas, max 2,5 3 méter:-)

OpenWolf! 2008.04.10. 00:23:26

Emp, mekkora súlyosat küldtél.:)
Kicsit könnyedebb, a német Green Day-től (Grüner Tag?:)
youtube.com/watch?v=CCYGhYYm28g

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 00:25:18

WW, a dokik jönnek a szigetre :))))))))

kaméleon 2008.04.10. 00:26:18

hellóka Mindenkinek!:)

a halál után is van élet, mint megtapasztaltam egy párszor..
:)

hajdú 2008.04.10. 00:27:43

Kuglóf,
A postaláda zörög ;)

OpenWolf! 2008.04.10. 00:28:13

Semmi, kuglóf, csak meglepett a dolog.
Nameg cinikus módon kíváncsi is vagyok minden 40 éven feletti punkzenekarra:D

Szia kaméleon!:)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.10. 00:30:30

vazze itt mar a vegen mindenkinek blogja lesz?:D:D

kaméleon 2008.04.10. 00:31:00

anyám..minden citrom szagú amit kimostam...idióta..

A jó öreg Hope 2008.04.10. 00:32:53

szaffy:

én is gondolkodtam már blogon, de nem tehetem, mert akkor mindenki azt olvasná,és ki maradna itt:-):-)?

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 00:33:25

Mi történt, Kaméleon?

Hope :DDD

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 00:34:01

Nekem sosem lesz blogom. Senki sem olvasná :)

kaméleon 2008.04.10. 00:34:24

szaffy

nekem nem lesz..túl kevés az élettapasztalatom..
:DDDDDDDDDDDDD

OpenWolf! 2008.04.10. 00:34:43

Ez az állítás máris megdőlt, Kuglóf.:P

A jó öreg Hope 2008.04.10. 00:35:08

na jól van mentem alukálni

szép álmokat kedveskéim:-)

sziasztok

moi

doei

ciao

:-)

kaméleon 2008.04.10. 00:36:37

kuglóf

bekerült a mosógépbe a citrom illatú olajom...a mocsok..biztos bemászott..grrr :)
csak az bosszant, hogy rohadt drága volt és most kéne a bajomban gyógyítania..:(

A jó öreg Hope 2008.04.10. 00:37:36

tényleg amugy a világ lehet, hogy Isten blogja? na ezen gondolkozzatok el:-)

pápápusz ahoi stb...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.10. 00:37:37

jó éjt. Mai releváns kommentjeimet vl panaszlistájában olvashatjátok 22.40 felé. Az erő legyen mindenkivel. (Nálam a kulacs van.)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.10. 00:38:15

nagyon komoly azert ez a bloggolo tarsasag:D:D
kameleon-mos

a kovetkezoket latom msn-en:
boby-mar nem takarit
totya- vasal
zone- takarit

:D:D:D
mi van? jon a tavaszi lomtalanitas? vagy mi a fittyfiritty?:D:D

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 00:38:21

Jó éjszakát, hites uram :)))

Kaméleon, az nem jó...
de legalább illatosak a ruháid, én múltkor semmit nem tettem bele (mosóport sem).

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.10. 00:38:56

hope -a hős lemming 2008.04.10. 00:37:36
remélem, nem moderál ki egyhamar.

kaméleon 2008.04.10. 00:39:41

kuglóf

az se semmi!:DDD

kaméleon 2008.04.10. 00:40:37

kuglóf

lagzi volt???féltékeny vagyok... :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 00:41:56

Már nagyon régen, Kaméleon, Hopi Bond celebrálta anno :DDD
De nyitott házasságban élünk :)

Empty 2008.04.10. 00:43:14

,,- Ohó, álljunk csak meg. Hiszen ha nem vagyok őrült, akkor az, hogy őrültnek hiszem magam, akkor ez egy hibás eszme, egy rögeszme.

- Így van!

- De hiszen akkor nekem rögeszmém van, hiszen akkor én őrült vagyok.

- Hát persze. Ha rögeszméje van, akkor őrült.

- Tehát őrült vagyok?

- Miután rögeszméje van, nyilván az.

- Ohó álljunk csak meg. Ön azt mondja, a rögeszmém, hogy őrült vagyok. De hiszen tényleg az vagyok, az imént mondta. De hiszen akkor ez nem rögeszme, akkor az egy logikus gondolat. Tehát nincs rögeszmém. Tehát mégse vagyok őrült. Tehát csak rögeszme, hogy őrült vagyok, tehát rögeszmém van, tehát őrült vagyok, tehát igazam van, tehát nem vagyok őrült. Mégiscsak gyönyörű dolog a tudomány!

- A leggyönyörűbb, kollega úr! De legalább annyira kell érteni, mint mi ketten."

kaméleon 2008.04.10. 00:45:13

ahhh...nekem a házzasság szent!:)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 00:47:14

Kaméleon, Hope csak a hangszóró nélküli zsinór miatt van velem. Én nem kacsintok félre, de részéről kihűltek már az irántam egykor táplált érzelmek...szabad a pálya :DDD

sz b&b 2008.04.10. 00:49:15

Emp - aranyhaj.blogspot.com 2008.04.10. 00:43:14

ne vágj fel, nincs semmi bajod :D

Empty 2008.04.10. 00:49:56

Boby, neked ez a rögeszméd.

sz b&b 2008.04.10. 01:02:30

rögeszmés lennék? nemiiiiis :D

hol van luvnya? végre megjött a 7végi kiruccból, ésakkor kitör megint vmi minipasszátszélvihar a blogon, ő meg kommentel és off nélkül távozik..

grrrr

Empty 2008.04.10. 01:10:02

,,A SZERELEM AZ ÉLET ILLATOS VIRÁGA,
MELY MINT EGY KIFESLETT BIMBÓ

máj. 1.
Azt hiszem, az én szomorú és reménytelen életembe ragyogó sugár szökött be. Ma egy nővel ismerkedtem meg - mély, rejtelmes szemek, csodálatos száj, valami valószerűtlen termet. Azt hiszem, szerelmes vagyok.

máj. 5.
Sokat sétálok most kint a ligetben, ülök a fűbe, virágot szedek és szívom az illatokat. Egy különös és meglepő dolgot gondoltam, azt gondoltam, hogy a nő, az egy olyan, mint egy virág. Hogy van az, hogy ezt önök még nem vették észre? A szerelem az élet illatos virága, mely mint egy kifeslett bimbó.

jún. 1.
Beszéltem vele. Szeret, szeret! Mámoros vagyok és őrült: ő olyan, mint egy virág - a kezét csókoltam meg és a kezének olyan szaga volt, esküszöm, olyan szaga volt, mint egy gyöngyvirágnak. Egy harmatos, illatos gyöngyvirágot szeretek.

jún. 30.
Én szeretem őt, illatos, mámoros szerelemmel: az ég oly kék, a madarak csicseregnek: ó, gyönyörű az élet. És ő is szeret, szeret, szeret! Ó, szerelem! ó, virágok!

júl. 4.
Megcsókoltam. A száját csókoltam meg: azt hittem, elmúlok és meghalok és gyönyörbe fúlok azonnal: olyan érzésem volt, mintha egy virágot törnék szét - ő olyan illatos és rettenetes. Nem is értem, durva és földies kezeimmel, hogy merek hozzányúlni ehhez a túlfinomult lélekhez. Ez tegnap történt, ma ismét láttam őt, egy idősebb tisztes férfival ment, mint később hallottam tőle, idősebb barátja, kit sokra becsül. Én is becsülöm a derék, komoly férfiút. Az élet csodálatosan szép.

júl. 29.
Az ő közelsége mindent átszellemültté és virágszerűvé tesz. Még engem is, a boldog és mámoros embert, kit ez a harmatos jelenség szeret, szeret, szeret. Ma észrevettem, hogy mellemen valóságos kis bimbók pattannak ki: olyanok, mint egy gyöngyvirágnak vagy egy rózsának a bimbója.

aug. 1.
A homlokomon is pattannak bimbók.

aug. 11.
Ma egy kicsit szédültem: a bimbók mindig nagyobbak lesznek.

aug. 23.
Nem tudok jól írni, reszketnek a kezeim.

szept. 8.
Olyan szép színes mostanában a testem: a lábam egészen kék, a mellem tele van piros és fekete foltokkal, a fejem artisztikusan alakult, tudniillik mert már az építőművészetben sem szeretik a szimmetriát.

szept. 11.
De furcsa volt, ma egészen megpuhult a bal kezem.

szept. 30.
De furcsa, ma megrepedt a jobb lábam.

okt. 6.
Jaj, de furcsa, ma leesett a bal kezem, ami múltkor olyan puha lett.

okt. 31.
Ejnye, csak nem vagyok én beteg?

nov. 7.
Ma temettek el. Nagyon szép, testhezálló koporsót kaptam. Kicsit nehezen lehetett betenni engemet, mivel több darabban voltam, a fejem például folyékony állapotban volt. A temetésemre nem jött el, bizonyosan nem bírta volna ki gyönge teste a nagy fájdalmat.

nov. 19.
Egy nagyon kedves kis kukac van itten, ma megsimogatta a fülemet és csiklandozott. Meg akartam fogni, de ellökött, azt mondta, nincs jó szagom. Milyen kacérak ezek a kukacok.

dec. 4.
A kukacnak egészen olyan arca van. A kukac oly szép. De nem akar beszélni velem. Azt mondja, használjak valamit, mert így még neki is rossz szagú vagyok.

dec. 24.
Ma a nő kint járt a temetőben. El is ment a helyem mellett azzal az idősebb úrral. Annak is olyan már a feje. Kértem tőle egy kis gyöngyvirág-parfümöt, hogy tessem a kukacnak, de úgy látszik, nem hallotta."

kaméleon 2008.04.10. 01:27:54

mivan????ledobták az atomot???:o
:DDD

kaméleon 2008.04.10. 01:28:54

Emp

ne írj ilyeneket, mert mindenki sokkot kap... ;D
:DDDDDD

kaméleon 2008.04.10. 01:30:23

banyek...bele se olvastam...tudtam valami sokkoló lehet!az!:DDDD

Empty 2008.04.10. 01:41:06

,,Kudarc

Így jár, ki csak rajong és nem vigyáz,
Ki a gyönyörtől már előre részeg -
Ha hozzájut, elvéti az egészet
És nyílt szinen kitör a lámpaláz.

Álmodtál Rhodust, szörnyüt és merészet,
Szárnyadnak szűk volt szűz rózsád, Shiráz
Most itt az árok s a hideg kiráz
S kietlen kút a pelyhes rózsafészek.

Süllyednék el, sülnék pokoli nyárson
Inkább, mint ez a béna, bamba száj -
Itt lenni véled és nem lenni boldog!
Fojtott kacajtól borzong síma bársony
Bőröd s a zugban reszket a homály:
Vihognak piszkos, szemtelen koboldok."

www.youtube.com/watch?v=qBNSwc9_2PU

Empty 2008.04.10. 01:46:02

,,(ZÖLD NAPSÜTÉS HINTÁLT...)


Zöld napsütés hintált a tenger lágy, habos vizén,
meztelenül, vigan, nagy messzi beusztam biz én,
a fényes ég, a csipke viz pólyája testemen,
bölcsőben fekve ringtam ott, behunyva két szemem.

Én nem tudom, hogyan, mi volt. A locska őselem,
a víz kihült és nagy hideg zuhant rám hirtelen.
Szivemből rémület szökellt, mint bokorból a vad,
kiáltottam vón s keserűn szájon vágott a hab.

A hátam mögött szüntelen valami orditott.
Iszonyúbb volt, mint óriási tarajos gyikok
csordája, az a tenger ott s én küzdöttem vele,
elfeledtem, hogy mit sem ér az ember élete.

Usztam, vagy usztam volna, ám ugy értem partot ott,
hogy vert a hullám s végül egy hatalmas kidobott"

www.youtube.com/watch?v=c06y5VHEr40

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 01:56:30

A VÉN LIGETBEN

A vén ligetben jártunk mi ketten,
Aludt a tölgy, a hárs, a nyár;
Hozzám simult félőn, ijedten,
S éreztem: nem a régi már.
Sebten suhantunk, halk volt a hangunk,
S csendes volt a szivünk nagyon,
És mégis csókba forrt az ajkunk
Azon a sápadt alkonyon.

Kezéből a fűre, könnyesen, gyűrve
Lehullott egy csöpp csipke-rom,
Fehéren és halkan röpült le,
Akár egy elhervadt szirom.
Szeme rámnézett kérdőn, búsan:
(Nincs búsabb szem, mint aki kérd)
Ily szomorúan, ily koldúsan
Mért hívtuk egymást ide? mért?

S mondta, hogy késő már az éj, s ő
Megy... mennie kell... s elfutott.
Hallottam haló zaját a lépcsőn,
S nem tudom, meddig álltam ott.
Aztán... le s fel jártam a parkban,
Mint aki valakire vár.
Gázolt a sarkam síró avarban,
S aludt a tölgy, a hárs, a nyár...

Empty 2008.04.10. 02:06:47

,,Előszó

Nem mondhatom el senkinek,
Elmondom hát mindenkinek

Próbáltam súgni, szájon és fülön,
Mindnyájatoknak, egyenként, külön.

A titkot, ami úgyis egyremegy
S amit nem tudhat más, csak egy meg egy.

A titkot, amiért egykor titokban
Világrajöttem vérben és mocsokban,

A szót, a titkot, a piciny csodát,
Hogy megkeressem azt a másikat
S fülébe súgjam: add tovább.

Nem mondhatom el senkinek,
Elmondom hát mindenkinek.

Mert félig már ki is bukott, tudom
De mindig megrekedt a féluton.

Az egyik forró és piros lett tőle,
Ő is súgni akart: csók lett belőle.

A másik jéggé dermedt, megfagyott,
Elment a sírba, itthagyott.

Nem mondhatom el senkinek,
Elmondom hát mindenkinek.

A harmadik csak rámnézett hitetlen,
Nevetni kezdett és én is nevettem.

Gyermekkoromban elszántam magam,
Hogy szólok istennek, ha van.

De nékem ő égő csipkefenyérben
Meg nem jelent, se borban és kenyérben,

Hiába vártam sóvár-irigyen,
Nem méltatott reá, hogy őt higgyem.

Nem mondhatom el senkinek,
Elmondom hát mindenkinek.

Hogy fájt, mikor csúfoltak és kínoztak
És sokszor jobb lett volna lenni rossznak,

Mert álom a bűn és álom a jóság,
De minden álomnál több a valóság,

Hogy itt vagyok már és még itt vagyok
S tanuskodom a napról, hogy ragyog.

Én isten nem vagyok s nem egy világ,
Se északfény, se áloévirág.

Nem voltam jobb, se rosszabb senkinél,
Mégis a legtöbb: ember, aki él,

Mindenkinek rokona, ismerőse,
Mindenkinek utódja, őse,

Nem mondhatom el senkinek,
Elmondom hát mindenkinek.

Elmondom én, elmondanám,
De béna a kezem s dadog a szám.

Elmondanám, az út hová vezet,
Segítsetek hát, nyujtsatok kezet.

Emeljetek fel, szólni, látni, élni,
Itt lent a porban nem tudok beszélni.

A csörgőt eldobtam és nincs harangom,
Itt lent a porban rossz a hangom.

Egy láb mellemre lépett, eltaposta,
Emeljetek fel a magosba.

Egy szószéket a sok közül kibérlek,
Engedjetek fel lépcsőjére, kérlek.

Még nem tudom, mit mondok majd, nem én,
De úgy sejtem, örömhírt hoztam én.

Örömhírt, jó hírt, titkot és szivárványt
Nektek, kiket szerettem,
Állván tátott szemmel, csodára várván.

Amit nem mondhatok el senkinek,
Amit majd elmondok mindenkinek."

Empty 2008.04.10. 02:13:11

kuglóf, ellenkezô célzattal linkeltem...

Empty 2008.04.10. 02:52:02

Jó éjt kuglóf! :)

kaméleon 2008.04.10. 03:01:22

Jó éjt kuglóf!:)

remélem az utólsó linkemet megnézted!:)
olyan tündibündi!:D

Barakis (törölt) 2008.04.10. 07:39:41

Pálinkás jó reggelt mindenkinek!

Barakis (törölt) 2008.04.10. 07:50:32

Volt tegnap este valami érdekes itt, érdemes visszaolvasni párszáz kommentet?

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 07:54:35

Attól függ, mi érdekel. Voltak jó zenék, szép versek...meg csetelgetés sokmindenről.

Barakis (törölt) 2008.04.10. 07:59:51

Igazából a Kfk-s story érdekel. Lett nyilvános akasztás vagy nem?

Lui_78 2008.04.10. 08:00:59

Szegény bicaj, azé túlzás amit kap:)

Reggelt:)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 08:01:04

Van az ON-ban erről egy külön topic.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 08:01:37

Lui, jó reggelt, mi megvédtük :)

Barakis (törölt) 2008.04.10. 08:02:11

Jó reggelt Lui! Pálinka neked is megy!

kuglóf

Beleolvastam, kb ugyanaz, mint a múltkori off/on vita.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 08:03:35

Ugyanezt mondtuk, Barakis. Valahogy kezd már elegem lenni.

Lui_78 2008.04.10. 08:05:14

Mindig van valami ami miatt lehet acsarkodni...
Kövezzetek meg, de a balhé még jót is tett.l Olyan nevek kommentálnak, amiket sosem láttam. ÉS persze ez a poszt is kint volt az Indexen...:)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 08:09:52

Lui, ezek csak akkor bukkannak fel, ha acsarkodhatnak valakire. Egy-két kivételtől eltekintve az offelleneseket sem láttuk itt előtte és azóta sem. Én ettől inkább hányok.

Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.10. 08:12:00

Persze, volt kivétel is, szerencsére. De sajnos nem ez a jellemző.

genghis 2008.04.10. 08:13:01

Jo reggelt, kellemes zombulast!
Mijamano, direkt kerulitek az uj posztot, pedig Bruno gyors volt mint atom!:)

genghis 2008.04.10. 08:18:20

Nah, hol oruljek neked kis Kuglof, itt vagy az uj posztban?:D

nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.10. 08:46:53

sziasztooooook :)))) megnézem, mi volt itt a zűűrhajón. azt látom, hogy Brunoból közlegény lett :D

nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.10. 08:58:33

szaffy, a zurboszi · szaffy.blog.hu/ 2008.04.10. 00:30:30

:PPPP :DDDDDDDD

hmm, a vasalós-takarítós társaság ide is áttehetné székhelyét. :DDDDD

na megyek az újba. :))
süti beállítások módosítása