Szűrés lista

HTML

Napozó - Szakítshabírsz OFF blog

Gyerekek, ide lehet írni az OFF kommenteket! A poszt tetején lévő kicsi ablakban elolvashatod az eredeti szakítós posztot. Ha OFF-olni akarsz, ide írd a kommented. Ha ON akarsz lenni, írd a kicsi ablakba.

lottyettluvnya által készített osztott képernyős megoldást itt találjátok: http://szakitos.freehostia.com/list.php

Friss topikok

Ez volt életem első csókja

2008.07.30. 06:51 (n.pr.)

Napi betevő:
Azért jó a mazochistának, mert ha rossz, akkor jó. Ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
(ismeretlen)

620 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitsoff.blog.hu/api/trackback/id/tr41592146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:03:11

Edrik
ez az a szellemiség, amivel kapcsolatban Einstein mondott valami olyasmit, hogy: az emberiség úgyis addig játszadozik a technológiával, amíg el nem pusztítja saját magát

a technológiai fejlődés elhúzott a morális mellett, és egyébként sincs annyi sütnivalónk, hogy mérlegelni tudjuk a döntéseink súlyát
80 éves időintervallumokban gondolkodunk maximum, de inkább pár hetesekben
mit számít pár halott, pár ezer, pár millió, ha NEKEM meg a gyerekemnek lesz kenyér az asztalán? hol érdekel engem hogy ahhoz halmozottan többeknek kell meghalnia?

etológiából tanultam annak idején, hogy minden állatfajnál a faj fennmaradása a fontos, nem az egyéné. az állatokban van egy fajfenntartási altruizmus
az embernél ezt a moralitás tartotta életben, ami eléggé kihúnyni látszik

2008.07.31. 00:03:26

"ami most megy, vadkapitalizmusnak nevezném nálunk."


Bár az lenne, de nem. Ez itt nálunk egy továbbélő antikapitalista proletárdiktatúra.

Az a szó, hogy "VAD"kapitalizmus, egyébként is valamely politikai gazdaságtan tankönyv hasábjain kerülhetett be a magyar közbeszédbe, mert ilyet én még közgazdász szájából nem hallottam és kis számú gazdasági tantárgyaim tanulásakor sem olvastam...

hajdú 2008.07.31. 00:05:18

Ajatollah 2008.07.31. 00:03:11

Ne aggódj. Bármennyire is fura, az emberekben is van. Szívós faj vagyunk.

Brúnó_ 2008.07.31. 00:05:29

Mo.-on azon versenyeznek a pártok oldaltól függetlenül, hogy ki tud szocialistábbnál szocialistább ígéreteket tenni. Szerintük így lehet választókat nyerni. És valóban: a választó arra szavaz, aki többet ígér. Nem érdekli, hogy az ígéret mögött nincs fedezet, és csak további deficitet generál. A választó birka. A demokráciához fel kell nőni. Aki nem tud felnőtt módjára felelősen gondolkodni, az nem érett meg a választójogra.

Brúnó_ 2008.07.31. 00:06:55

Mp,
Úgy látom egyetgértünk. :)

tuli _ 2008.07.31. 00:07:00

mp. nem is vagyok közgazdász. tehát ilyenformán pontos kifejezést nem várhatsz tőlem. a vad szó az én megfogalmazásomban a rövidtávú egyéni hasznon alapuló kizsigerelésre vonatkozik. amit hagy az állam.

hajdú 2008.07.31. 00:07:28

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.07.31. 00:03:26

Pedig vadkapitalizmus létezik, csak nem annyira közgazdaságtani, inkább morális kategória ez is. Egyébként Magyarországon nincs vadkapitalizmus.

tuli _ 2008.07.31. 00:08:38

brúnó, ha a saját zsebüket is érintené, mindjárt nem osztogatnának olyan bőszen.

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:09:06

vadkapitalizmus helyett vulgárkapitalizmust használnék: elvtelen, bárdolatlan, faragatlan, nyers, ostoba, korlátolt kizsákmányoló gazdaság, nagyjából
miszter közgazda, lehet rajtam kardot élesíteni :D
brúnó, amire gondolsz, az a populista politika
a lengyelek is ezt nyomatják, bár némileg több fedezettel, és okosabban, de a kaczinsky tesókon a fél világ röhög. mi se vagyunk különbek
egyébként az ökopol műhely fogalmazta meg, hogy nem jobbra meg balra kéne, hanem végre már előre

hajdú 2008.07.31. 00:11:15

Brúnó,
Előbb-utóbb felnő a magyar választó is, csak még idő kell. Sajnos a politikai elit nem elég érett ahhoz, hogy megelőzze ezt a vajúdást. Többet még egy Gyurcsány-féle khm, kétarcúságot nem fog bevenni a nép. De az Orbán-féle populizmusban még sajnos hisznek sokan. (Remélem Orbán okosabb, mint amilyennek látszik, amit mond, mert most az ő köre jön... Mindenki érdekünkben remélem.)

PR32 (törölt) 2008.07.31. 00:11:49

Jajjj, politika, közgazdaságtan, jó helyen járok-e?
Mo-n jelenleg az van, hogy megnyerjük a választást. Mindegy, hogyan. Milyen dolog az, hogy népszavazást írunk ki arról, kapjanak-e ingyen pénzt a rászorulól a semmiért?!
Kapjon segélyt, leszarom, de ne legyen már baj, ha elvárom, hogy cserébe járjon iskolába a gyereke az ingyenélőnek, és ha már ráér, kaszálja le az árokpartot. Én addig dolgozom és adózom.
Na, mindegy, késő van már ehhez, meg csak felb.szom magam.
(azért hiányoznak a ki-dug-kit-és-hogyan jellegű beszélgetések! :D)

hajdú 2008.07.31. 00:13:32

kung-fu tulip 2008.07.31. 00:08:38
brúnó, ha a saját zsebüket is érintené, mindjárt nem osztogatnának olyan bőszen.

Érinti pedig.

Brúnó_ 2008.07.31. 00:14:01

Tóta W. Árpád legutóbbi írása nagyon tetszett. A pártkatonákról szól:

w.blog.hu/2008/07/18/judgement_day

hajdú 2008.07.31. 00:15:31

PR32 2008.07.31. 00:11:49

De ez a lényeg, ahol elég régen van demokrácia, ott mindenki megérti, hogy a játékszabály az, hogy nem elég nyerni, legközelebb is nyerni kell! Hülye még a nép, de majd tanul a pofonokból. Azért jobb lenne, ha az elit okos lenne és vezetne, ezt megtakarítanánk.

hajdú 2008.07.31. 00:16:49

Na jó, nagyon elmentünk valamilyen irányba gyerekek, ez élőben asztalcsapkodva jobb, szóval tékitízi! :)

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:17:03

:PR32 2008.07.31. 00:11:49

(azért hiányoznak a ki-dug-kit-és-hogyan jellegű beszélgetések! :D)

a politikusok. minket. orrba és szájba
én meg senkit
elégedett vagy? :DDDDD

2008.07.31. 00:18:38

"a vad szó az én megfogalmazásomban a rövidtávú egyéni hasznon alapuló kizsigerelésre vonatkozik"


öööö... az mi?

Brúnó_ 2008.07.31. 00:19:52

Na, szívesen folytatnám az eszmecserét, de mindjárt lefordulok a székről.

Jürgen, azért nyugodtan írjátok le, hogy ki-dug-kit-és-hogyan. Majd visszaolvasom. :)

Jó éjszakát mindenkinek! :)

PR32 (törölt) 2008.07.31. 00:20:03

Hajdú: ez van. Elhajtani nem tudod őket, csak fegyverrel. Be vannak betonozva.
MBT: örülj, hogy még van szexuális életed! :D

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:21:24

jürg
pont hogy nincs :((((((
lehet hogy le kéne menni az alsó lakótársamhoz, aki épp félig szólóban van, és kiéhezve, egy világítótoronnyal? :DDDDD
ja, igen, nőről van szó, mielőtt valaki belém kötne :D

2008.07.31. 00:23:08

batár:

"elvtelen, bárdolatlan, faragatlan, nyers, ostoba, korlátolt kizsákmányoló gazdaság"


ööö na most meg ebből azt nem értem, hogy az első hat db jelző, hogyan jellemezhet egy gazdaságot? A "kizsákmányoló" meg olyan mintha egyenesen a Tőkéből lett volna bekopipésztelvem, ez megint nem gazdasági fogalom, hanem ilyen agitációféle vagy nem is tudom, mi.

tuli _ 2008.07.31. 00:23:09

mp, batár fogalmazását használnám fel, már nem tudok gondolkodni:
"vadkapitalizmus helyett vulgárkapitalizmust használnék: elvtelen, bárdolatlan, faragatlan, nyers, ostoba, korlátolt kizsákmányoló gazdaság"
na, ilyesmire gondoltam...

hajdú 2008.07.31. 00:23:52

:PR32 2008.07.31. 00:20:03

Azért a háttérországnak is van szerepe az egészben. Ebben mi is benne vagyunk. És ne feledkezzünk el az úgynevezett értelmiségről se, aminek igenis negy szerepe van, és amiben azt hiszem jó páran benne vagyunk!

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.07.31. 00:24:10

aja
még mindig itt vagy???
már lent kellene lenned:D:D:D
mond neki hogy én küldtelek;)

mi volt veled???

hajdú 2008.07.31. 00:24:52

Batár,
Baszki, hajrá!!! Nézz már le, mi újság odalent! :)

tuli _ 2008.07.31. 00:25:13

mp, látom, ugyanaz akasztott meg:)
tényleg nem fog már az agyam ilyen komoly témához. és lássuk be, nem is értek hozzá:P

der Ajatollah 2008.07.31. 00:21:24
nade batár, hajrá. mi tart vissza?:DDD

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:26:29

mp, vedd elő az agyad allegóriára képes szeletét, és igyekezz használni
a humán értelmiségit az választja el a reálostól, hogy absztrahál
a jog is humán szektor, elvileg, a közgazdaság is
nehogymár konkrétan olyan jelzőket kelljen használnom, amik könyv szerint egyértelműen fogalmazhatóak meg a gazdaság kapcsán
van elvtelenség a gazdaságban? van
ostobaság?
korlátoltság:
lehet nyers (mert nem elég kiforrott) egy gazdaság?
lehet faragatlan?

PR32 (törölt) 2008.07.31. 00:27:17

Megyek, kialszom magam! Jó éjt!

2008.07.31. 00:29:24

:PR32 2008.07.31. 00:11:49


Hm én meg azt mondom, hogy ne kapjon segélyt, max napi két zsírodeszkát egészségbiztosítás és nyugdíj nélkül. (Ld. USA).

Mégpedig azért mondom ezt, mert engem - ha elhelyezkedtem - nem az fog majd érdekelni, hogy van-e vmilyen erkölcsileg méltányolható ok amögött, hogy x0000 Ft-ot valakik számára lenyúltak a fizetésemből, hanem az, hogy abból az x0000 Ft-ból, amit ÉN kerestem meg (és NEM ő), én vehetek-e majd plazmatévét vagy ő vesz belőle magának plazmatévét vagy bármit amiről úgy gondolja, h neki kijár?

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:30:26

mi tart vissza?
a józan ész

2008.07.31. 00:30:43

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.07.31. 00:29:24

...mármint hogy nem nyugdíj, hanem időskorúak járadéka, hiszen a nyugdíj biztosítási alapú ellátás, vagyis csak olyan kapja, aki dolgozott is.

2008.07.31. 00:33:05

"a humán értelmiségit az választja el a reálostól, hogy absztrahál"

Én nem tartom magamat humán értelmiséginek, a helyesen értelmezett jogtudománypedig nem humántudomány, hanem lényegében egy jogot vizsgáló kvázi-természettudomány.

Ja, és szerintem a reálos absztrahál, én legalábbis úgy vettem észre anno matek órán. :)

2008.07.31. 00:34:53

"van elvtelenség a gazdaságban? van"

Oké, miben nyilvánul meg a "vadkapista" gazdasági modell elvtelensége?

hajdú 2008.07.31. 00:35:07

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.07.31. 00:29:24

MP,
igenám, de van abban is ráció, hogy a társadalom többségének sem jó, ha a kisebbség nyomorban él... (Lásd hova vezetett a 20-as-30-as évek németországi nyomora) Szóval van itt egy egyensúly, amit nehéz eltalálni! (Ez mindenkébb afelébb van a mai magyar valóságnál, mint amit te mondasz)

tuli _ 2008.07.31. 00:35:48

prez, aludj jól.
batár, látod, mindenki egy emberként küldött. igaz, nekünk miből sem tart:))

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:36:10

jó, a reálos absztrahál, a humános meg tropizál, így jobb? :D

mellesleg szerintem meg a jog mögött több az alkalmazott logika és filozófia, mint bármelyik másik humán szektor mögött
de ami nem gyakorlat, az már elméletként eleve metafizika, és értelmezés, nem pedig értékelés, tehát a reál sincs messze a humántól ilyen tekintetben
szerintem

hajdú 2008.07.31. 00:36:42

A "mint" kihúzva, tehát igazad van, MP, csak túl sarkosan.

hajdú 2008.07.31. 00:38:51

Batár,
Most rusnya az a csaj vagy mi?
Ha nem, nézz be hozzá egy kicsit (gondolom valamelyest ismered, ha már említetted) és kérdezd már meg, hogy van!

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:39:34

nem a modell elvtelen, hanem a gazdaság szereplői

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:40:49

hajdú, az isten áldjon meg, hajnali egykor??? már rég alszik
nekem is azt kéne tennem
és amúgy sem hinném hogy pont én kellek neki
azt már talán jelezte volna a nála szokásos alap flörtön túl is

tuli _ 2008.07.31. 00:41:45

batár, hallgass hajdúra. nem az a baj, hogy beijedtél már az ötletedtől is?

hajdú 2008.07.31. 00:42:33

der Ajatollah 2008.07.31. 00:40:49

Baszki, mégis miért kellett volna? Talán flörtöltél vele?? Na jó, ne most, de még _ma_ :) nézz be.

tuli _ 2008.07.31. 00:42:46

van alapflört? azt nem csinálja az ember azzal, aki taszítja, te.

2008.07.31. 00:43:23

Hajdú:

"a társadalom többségének sem jó, ha a kisebbség nyomorban él..."

Hm?

Az USA-ban pl mikor nem éltek nyomorban a feketék nagy tömegei? Ettől még működött az amerikái álom... (Hogy konkrétan ma mi megy, azt ne keverjük ide.)

Németország: nem azért volt ott nyomor, mert elvesztett egy világháborút?

hajdú 2008.07.31. 00:44:04

Egyébként meg kopogj be. Találj ki valami hihetőt. (Mondjuk részeg vagy :)) Legfeljebb alszik, és elhúzol csendben :)

2008.07.31. 00:44:39

der Ajatollah 2008.07.31. 00:39:34


Oké, de nálunk, konkrétan miért elvtelenek?

hajdú 2008.07.31. 00:46:04

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.07.31. 00:43:23
(Hogy konkrétan ma mi megy, azt ne keverjük ide.)

Pedig ez lényeges. Jobb az általános jólét, mindenkinek. Dél-Amerikában a gazdagok baromi gazdagok, de kőfalak mögött.

hajdú 2008.07.31. 00:46:54

Németország: nem azért volt ott nyomor, mert elvesztett egy világháborút?

Nem mindegy, miért???

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:48:26

mp
egy bölcsésztől ne várj most okfejtést, amúgy is pitschafáradt vagyok

tuli: de, megijedtem még az ötlettől is
és mit tudjam én, hogy kivel van és kivel nincs alapflört, annyi fajta csaj van.. ha tudja, hogy vissza tud utasítani bárkit, miért ne gyűjtene pozitív visszacsatolásokat mindenkitől??

hajdú: boxerben nem hihető, hogy részeg vagyok :D
egyébként sem látok sok esélyt, és ilyen esetekben inkább a fontosabb dolgokra koncentrálok
bazi egy napom lesz holnap
ma
vagy mikor

2008.07.31. 00:49:31


hajdú (márnemdebil,aztegnapvolt) · hajdusag.blog.hu/ 2008.07.31. 00:46:54

Ja jó, semmi félreértettem a No-val kapcsolatos megállapításodat.

2008.07.31. 00:51:52

hajdú (márnemdebil,aztegnapvolt) · hajdusag.blog.hu/ 2008.07.31. 00:46:04

"Jobb az általános jólét, mindenkinek. Dél-Amerikában a gazdagok baromi gazdagok, de kőfalak mögött."

Hát igen, de az általános jólétet állami újraelosztással nem lehet megteremteni, mert azt úgy hívják, kommunizmus. Szerintem a kapitalizmus ezt maga képes kialakítani, Dél-Amerika banánköztársaságai persze nem demokratikus, civilizált államok, ezért ott valószínűleg a kapitalizmus sem tud működni.

hajdú 2008.07.31. 00:52:39

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.07.31. 00:49:31

Nem értem, mire gondolsz, de a lényeg az, hogy mindegy is, hogy jutottunk valahova, az a fonto, hgy hogy mászunk ki belőle. Tehát, mindegy, hogy a nyomrort egy elvesztett háború, egy istencsapása, vagy a nép önnön hülyesége okozza, mindenkinek jobb, ha segítünk kilábalni abból.

tuli _ 2008.07.31. 00:53:04

batár, éreztem, hogy beparáztál. ne ma menj, de bepróbálkozni azért be lehetne. az alapflört az egy lépcsőfok. ha valaki nem reagál az alapflörtre, az felejtős. te meg ezek szerint nem reagálsz. én nem azt mondom, hogy minden flörtből kapcsolat lesz, de azzal indul.

hajdú 2008.07.31. 00:53:35

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.07.31. 00:51:52

Ezzel egyetértek.

hajdú 2008.07.31. 00:54:31

Batár
ma = alvás után ;)

hajdú 2008.07.31. 00:56:00

tulip 2008.07.31. 00:53:04

Ott a pont. Persze ez nem is olyan könnyű, de akkor is. Batár, szerintem itt baszod el.

Shaq Baqoor 2008.07.31. 00:56:21

tuli
reagálok, nyugi, de ezek nem jelentenek semmit
illetve tudja a franc
nem tudok továbbmenni
fogalmam sincs hogy hogyan meg merre
balfék vagyok na

2008.07.31. 00:59:08

der Ajatollah 2008.07.31. 00:56:21

Batár!

Nem az a Te bajod véletlenül, hogy nem akarod ezt?

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:00:55

fogalmam sincs
de tényleg

tuli _ 2008.07.31. 01:02:04

batár, flörtölj vissza, egy lépéssel többet tégy meg. fokozatosan. ha leállít, akkor tudod, hogy nem kell továbbmenni, ha nem, akkor igenis, van esély. és mosolyogj, ne kiselőadást tarts valami egetverő nagy kérdésről.

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:03:09

inkább csak az erősen esélyes visszautasítást nem akarom, meg utána azt a helyzetet, két lakótárs közt....

hajdú 2008.07.31. 01:03:14

batár,
akkor legyé legalább esz szeretnivaló balfék!
majd valaki beindul erre! kevesebb keserűséget, több derűt

tuli _ 2008.07.31. 01:03:35

mazsi, úgy döntöttél, ideje aludnunk?:DD

2008.07.31. 01:04:07

Na mentem aludni, jóéjt q, batár, tuli, hajdú!

Hopené Légimazs (törölt) 2008.07.31. 01:04:28

Nem, de én már lefordulok a székről :D

tuli _ 2008.07.31. 01:05:44

batár, te aztán semmit nem kockáztatsz. anélkül pedig nem megy ám...

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:05:50

hajdú
na kösz
akkor már inkább leszek büszkén fanyar

Empty 2008.07.31. 01:06:31

kung-fu tulip 2008.07.31. 01:05:44

De, csak nem az igazi :)

hajdú 2008.07.31. 01:08:04

Jó éjt, Mazs!
Jó éjt, többiek!

tuli _ 2008.07.31. 01:09:07

mondta mazs, hogy elmegy? én csak azt olvastam, hogy lefordul a székről...

Empty 2008.07.31. 01:10:27

Mondta JFK, hgy meghal?

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:11:30

úristen, q meghalt????
mrgölték q-t
SZEMETEEEEEK!!!!!!!
:DDDDDDDDDDDD

Empty 2008.07.31. 01:12:29

Kicsinálták Kennyt? Nem mondod...

Empty 2008.07.31. 01:14:11

kung-fu tulip 2008.07.31. 01:13:22

Hol? Imádom ôket.

tuli _ 2008.07.31. 01:15:15

emp. hát itt a sárga házunkban:DD

tuli _ 2008.07.31. 01:17:10

na, én is el, jó éjszakát.

Empty 2008.07.31. 01:17:58

Helló. Jó éjt. Szia Tulip. Aludj jól.

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:19:42

mellesleg, jobban belegondolva, mpnek van igaza
nem akarom ezt az egészet
ha valakinek kellek, majd vegyen erőt magán és másszon rám
lehet hogy nem történt velem sok földhözcsapódás, de az, meg a jelentések és utalások dzsungelében a bozótvágás kifárasztott
nem tudok, nem merek, és nem is akarok igazán kezdeményezni

ma délután is leültem egy alig ismert csajismerőssel, és szerintem a végére már untattam. egyszerűen túl nemtörődöm és érdektelen vagyok, kikopott a lelkesedés is (sokszor amiatt futottam zátonyra, meg mert mindig ugyanaz volt a forgatókönyv)
szóval valahol jó is ez a borongós állapot, marhára megszoktam, így legalább a kis derű is elég sokat javít az állapoton (a legmélyéről a legegyszerűbb felemelkedni, ugye :D)
és nincs az a csaj, aki ebből úgy mozdít ki, hogy várja, hogy cselekedjek
sajnálom, valami elszaródott idebenn, cselekedjen más

Empty 2008.07.31. 01:21:02

der Ajatollah 2008.07.31. 01:19:42

Erre iszom egy kupicával.

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:21:40

hát ha még azt is hallanátok, hogy ennek kifejtése közben épp mi szólt...
www.last.fm/music/Cult+of+Luna/_/Ghost+Trail

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:26:15

tök jellemző hogy a nagy kitárulkozást már megint nem olvasták, csak kiválasztott kevesek
mi, emp? :D

Empty 2008.07.31. 01:30:16

Olvas, de nem elemmez. :)

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:34:23

közben nézem a kommenteket az on poszthoz
határozottan, gyorsan, keményen satöbbi
ha nem, hát akkor így járt az illető

nálam is így járás van, mégis mire föl legyek határozott? arra a fizikumra, amivel elégedetlen vagyok? arra a tapasztalra, ami nincs? arra a szellemiségre, ami mindenkit megijeszt kivétel nélkül? arra az anyagi állapotra, amiben konkrét vergődés van napról napra??? hát nem igazán van mire.....

Empty 2008.07.31. 01:36:39

Franc mondta, hogy legyél határozott. Az elején nem feltétel.
Csk ne mondd azt: Ahogy Te szeretn'd.

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:37:49

Csk ne mondd azt: Ahogy Te szeretn'd.
pedig előfordult már
értem én hogy miért ne, de mire föl ne? inkább játsszam az autoritert?

Empty 2008.07.31. 01:41:18

Batár azt se, Nôfüggôen meg kell találni az arányt. Nekem 8 év alatt se ment. Bár még szóbaállunk :)

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:43:41

felejtsen el mindenki aki nőből van
a ma délután megmutatta, hogy kedves még tudok lenni, ha akarok, sármos már rég nem
és az se biztos, hogy kedves akarok lenni...
kivan a tököm úgy ánblokk a sok barátkozni kívánó kislánnyal

Shaq Baqoor 2008.07.31. 01:44:47

youtube.com/watch?v=RTsW1IXdXt8
youtube.com/watch?v=gTPnenLrW9I
itt a ghost trail élőben
zseniál

ez való nekem, nem a csinoskák elcsábítása
süti beállítások módosítása