Szűrés lista

HTML

Napozó - Szakítshabírsz OFF blog

Gyerekek, ide lehet írni az OFF kommenteket! A poszt tetején lévő kicsi ablakban elolvashatod az eredeti szakítós posztot. Ha OFF-olni akarsz, ide írd a kommented. Ha ON akarsz lenni, írd a kicsi ablakba.

lottyettluvnya által készített osztott képernyős megoldást itt találjátok: http://szakitos.freehostia.com/list.php

Friss topikok

Akit még véletlenül sem Gizellának hívnak

2008.09.02. 07:25 (n.pr.)

Napi betevő:
Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit.
(ismeretlen)

Szolgálati közlepény: a pénteki képek a szokott helyen. Aki nem tudja, ez mit takar, és ott volt, az írjon nekem, Naprának.

396 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitsoff.blog.hu/api/trackback/id/tr62644262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 07:41:55

no mi az, semmi mesterkedés?... :-D hahó, lurkerke :-D

feco42 2008.09.02. 07:44:28

Jo reggelit mindegy kinek! :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.02. 07:44:44

Most a reggeli készülődés :((

GSCS 2008.09.02. 07:55:15

Jó reggelt. Ez az én napom lesz, érzem. :)
Qglóf, írjál nekem mailt!!!

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 07:57:44

no én is el a dolgomra, sziasztok mindenkinek :-)

GSCS 2008.09.02. 07:59:36

Napra, jók a képek! :)

Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.02. 08:14:48

Csipesz, oké :)
No, lépek. Jót ne halljak rólatok, fiatalok, este leszek.
Asszem.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 08:31:46

11., lemaradtam. :(
Jó reggelt! :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 09:06:42

Persze Zsitke, ki volt hajnalban az első? :D

Grr, számítástechnika, grrr. pffff :(

sz b&b 2008.09.02. 09:23:49

reggelt..
meghalt?
:o
:D

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 09:29:36

reggelt!
még kv nélkül vagyok :(
képzeljétek, ma dolgoznom is kell. :)
elég sokat :(
de egy állatinterjún már túl vagyok, hátha jobb helyre kerülhetek. :)
(figyelitek a smájlik válakozását? ezt hívják borderline-nak?)

sz b&b 2008.09.02. 09:32:03

uhh, megnyugodtam, már épp készültem megint mesternyolcasozni, de látom nincs szükség ennyire drasztikus módszerekre.. :)

feco42 2008.09.02. 09:39:08

"S's 2008.09.02. 09:34:38
na mi van itt?:D "

Kedd reggel, gondolom :)

sz b&b 2008.09.02. 09:40:11

schurzék :DDDD

Napra, grat a fotókhoz :DDD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 09:42:58

Hahó! :)

A számítástechnika továbbra is kapja be! :)))
Virus scan.............................................................
És úgysem az lesz a baj.

sz b&b 2008.09.02. 09:44:22

virús? az mi? eszik vagy isszák? :D

sz b&b 2008.09.02. 09:45:00

úúúúúúúúúú
:D

S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 09:45:46

és mit eszik?
ugyanazt mint mi, tényleg!
:D:D:D:D

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 09:55:20

Zsitke, rejtélyes dolgokat művel. De egyik napról a másikra hogy jön ez elő???
Na, reboot, és imádkozok. :)))

Lui_78 2008.09.02. 09:59:56

Na végre megjött süni az onon, tanulhatok ma is:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 10:06:06

Namivan, mindenkit elüldöztem? Paranoiás legyek-e? :D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 10:06:56

petya
helyes, helyes...
látom végre megtanultátok, hogy ez a hely kicsi több skizónak:P
:D:D:D:D

Rebelde 2008.09.02. 10:08:55

sziasztok,

valaki elküldené a pénteki képeket? megnézném

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 10:10:11

valaki megnézné a pénteki képeket? átküldeném
:P
:D:D:D

Lui_78 2008.09.02. 10:11:02

Hűha,

a humor nagy ászai a porondon:D:D:D

Lui_78 2008.09.02. 10:12:36

Azé annyira nem jók:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 10:14:05

sőt kicsit sem...
de ezzel kell most beérnetek:P
:D:D:D:D

GSCS 2008.09.02. 10:15:34

Jó reggelt, Batár! :)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:19:29

khmm...
ww
ajánlanám figyelmedbe a következő dolgozatot annak kapcsán, hogy ki mondhat kire mit

www.youtube.com/watch?v=tWNLhptltBg&feature=related

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:21:18

jóreggelt mindenkinek
schrtz, arcra nem érdemes, elég trágya lett

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 10:21:53

ww???
milyen ww?:P
teeeee bokrok szégyene...
láttam ám amit láttam tegnap:D:D:D:D

kisvi 2008.09.02. 10:22:43

szia petya, ennél korábban, fél9kor :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 10:22:59

batár
nem baj ingyé van...
magyar parasztnak jó az:D

OpenWolf! 2008.09.02. 10:25:11

hát ez az. milyen ww? kiaz?

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:27:48

banyeg, nem voltak kinn az avatárok
én meg most keltem, és kicsit zomb vagyok
szóval ww helyett schrtz :P :DDDDD

Rebelde 2008.09.02. 10:28:15

szia petya, kisvi, batár:)

surc, köszi:)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:30:43

pfú, én csak _terveztem_, hogy 8kor, de képtelen voltam
pedig ti még később is feküdtetek...

kisvi 2008.09.02. 10:30:47

viszont fáj minden porcikám, alig bírtam felkelni :)
a tegnapi masszázs megtette a hatását...

Rebelde 2008.09.02. 10:32:26

surc, küldöd?

masszázs nekem is kellene

petya a barátságos :) 2008.09.02. 10:32:26

masszázs az rám is rámférne.

2008.09.02. 10:34:17

Zelső és pont.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:34:25

ja, hogy fájjon minden porcikátok? :)

Lui_78 2008.09.02. 10:35:19

Nekem izomlázam van, szal sajnáljatok lécci...
:)

2008.09.02. 10:35:42

Kizsvi, engem bármikor megmasszírozhatsz, ha le akarod vezetni rajtam a feszültségeket, amiket benned keltek!!!

kisvi 2008.09.02. 10:36:20

hülye az ember, masszázsra jár, hogy utána fájjon mindene. na jó akkoris jár, ha fáj mindene, hogy majd utána nem fáj :))

kisvi 2008.09.02. 10:37:00

mp,
azzal a masszázzsal nem járnál jól :P

Lui_78 2008.09.02. 10:38:12

Gyere MP,

Expert csontkovács vagyok, végigropogtatlak...:):):)

2008.09.02. 10:38:37

áhhh, kizsvi, Te engem mindig csak lepattintasz.

Se unicum, se masszázs, se semmi.

Töled aztán meg is dögülhetnék. );

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:38:49

ja, mp, tegnap kilökött az inda, és nem tudtam tovább folytatni a gondolatmenetet, de...

ennél sokkal mélyebb összefüggések vannak, amiket így egyszerűen képtelenség átlátni


Lehet, de az már nem is a jogászok feladata. Minket kizárólag a normák rendszere érdekel, már önmagában ehhez egy külön tudományra van szükség. Az, hogy egy szabály miért ilyen és hogy jó-e az, hogy olyan amilyen, már nem jogászokra tartozik.

bármilyen jogfilozófiára is hivatkozhatsz, reálisan tekintve, a gyakorlat szempontjából, ki, ha nem a jogász, az, aki megalkotja a szabályt, és azt utána annak eredményessége vagy eredménytelensége láttán alakít, formál, igazít, amíg nem lesz használható?

a mélyebb összefüggések alatt meg azt értettem, hogy az alkalmazott jogban nem lehet steril szabályok alapján gondolkodni, mert csak összefüggéseiben válik világossá egy szituáció, jogi szempontból. tudtommal, legalábbis, bár most konkrétumot nem tudnék idézni

2008.09.02. 10:39:49

Öhhhöhhh, Lui, persze, majd Csárlibácsi sweetheartjával ropogtatom magamat, mi? :DD

kisvi 2008.09.02. 10:40:12

mp, emberszerető vagyok, még a csövesnek is adok pénzt(!) van esélyed ;)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 10:41:42

Szia MP. Tegnap lemaradtál az ON-ban a válaszomról, holmi vásárlás miatt.

2008.09.02. 10:41:52

Szimulakrum rézifrit 2008.09.02. 10:38:49


Sajnos tegnap este engem is kikúrt, most pedig be kell rohannom az egyetemre. Reagálok majd, az is lehet, h privátban, mivel erős a gyanúm, h ez a téma itt érthető okokból nem tart nagy közérdeklődésre számot.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:42:04

majd csárlibácsi megropogtat a gumibotjával :P :DDDD

2008.09.02. 10:42:53

kisvi 2008.09.02. 10:40:12


Jah, mer' Te mindig azt hitted, h én a pénzedre hajtok.

Hát igen...

kisvi 2008.09.02. 10:43:58

mp, miért nem minden férfi a nők pénzére hajt? :))

2008.09.02. 10:44:17

Szimulakrum rézifrit 2008.09.02. 10:42:04


Azt próbálja meg Csárlibácsi, úgy lereppelem, hogy térden állva fog vonyítani a koszos kis életéért. :D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 10:44:24

most meg egyetem. megfutamodsz? :DDD

2008.09.02. 10:44:59

Petya, neked is válaszolok majd a tegnap ON-ba. Amúgy direkt visszapörgettem, de nem láttam, h írtál, ezek szerint nem volt figyelmes.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:45:06

aprót a szegény hontalan jogásznak
szánjanak meg kérem
diploma után nem tudtam elhelyezkedni, annyira túl van telítve a szakma, a párom elhagyott, mert megunta hogy lenéztem, az életmódom felemésztette a vagyonom, a jelzáloghitelt is, és kikerültem az utcára
csak néhány forintttal, kérem
:DDDDDDDD

2008.09.02. 10:45:32

illetve nem figyeltem eléggé.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:46:05

én a nők lelkére hajtok
lélekzabáló vagyok :)

2008.09.02. 10:47:24

petya a zirigy :) 2008.09.02. 10:44:24

" most meg egyetem. megfutamodsz? :DDD "


Ez megbocsáthatatlan demagógia azokkal szemben, akiknek a virtuális nyáladzáson túl egyéb teendőik is vannak az életben. :DD

Na viszlát mindenkinek, a firkász meg bekaphatja. :)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:48:23

miazhogyafirkászbekaphatja?
kihúzod a gyufát, fiam :))))

2008.09.02. 10:49:26

Ja és éljen Szeged, igen, így van.

Rebelde 2008.09.02. 10:49:47

várj, érezd, hogy nélküled elveszek míg a tűz ami bennem él....sállllálláláááá


ez megy a rádióban
:))))

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 10:50:53

Zsitke, helyretettem már Lujzát! :) Le kellett hűtenem, kicsit forrófejű volt. :DDD

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:51:13

jézus, rebi, kapcsold ki azonnal, ez agymosás!!!! :DDDDDD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 10:51:32

Rebi, mit hallgatsz? :) én is akarom, gyorsan! :))))

OpenWolf! 2008.09.02. 10:52:34

Szegedet éltetném én is egy kicsit:)))

petya a barátságos :) 2008.09.02. 10:53:10

Szeged? Az jó hely. Van ott egy nagyon kedves barátom. Persze lány :)

kisvi 2008.09.02. 10:54:19

petya, lassan kiderül, hogy neked csak lány barátaid vannak :))

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:54:53

szeged az jó hely, de annyira sík egyenes, hogy kapaszkodnom kell a lámpaoszlopokba, hogy el ne szédüljek
a domborzati változatosságért egyedül a tisza partja felel, minden más totál egyenes... pécs után az nekem tiszta rémálom :DDDDD

2008.09.02. 10:57:18

petya a zirigy :) 2008.09.02. 10:53:10

"Szeged? Az jó hely. Van ott egy nagyon kedves barátom. Persze lány :) "

No és rendes lány?

OpenWolf! 2008.09.02. 10:57:20

A kapaszkodás a lámpaoszlopba stimmel.
Az okok eltérnek.
:D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 10:58:45

Kisvi, majdnem így van. Van 2 barátom aki fiú, és 4 aki lány. Ők azok, akikre tudom, hogy számíthatok (meg ők is rám), megbeszélhetünk mindent, szóval olyan igazik.

De a tágabb körben is hasonló az arány.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:58:48

kettő, s az is duplán 2008.09.02. 10:57:20

behh
úri hívságok :P :DDDD

Rebelde 2008.09.02. 10:59:00

gabó, back to black vagy mi:)

batár, néha az is kell:)
de, méghogy Szeged egyenes, azért nem éppen a körutak városában, jó, nincs Mecsek, de van Happy woman avenue:)))

Shaq Baqoor 2008.09.02. 10:59:34

jesszus, petya, rontom az arányokat? :D

Rebelde 2008.09.02. 11:00:10

éppen után vessző:)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:00:20

mármint nyilvánvalóan és természetesen a "tágabb körben" :)))))

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:00:43

MP, egyébként igen, rendes lány. Meg okos is és nagyon szép. És biszex :)

OpenWolf! 2008.09.02. 11:01:26

A Happywoman az pont radius road, nem?:DDD

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:01:38

rebi, vásárláskor, mikor a kurva nagy, teletömött táska ott figyel a hátamon, és tekerek hazafelé, na akkor én is szívesebben tekernék szegeden
cserébe mikor be kell mennem a belvárosba, 5 perc alatt lenn vagyok, mert megyek kábé 60nal :DDDDDD

fölfelé meg 5tel :DDDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:02:42

Batár, az arány nem olyan, hogy rossz vagy jó :D Az éppen aktuális állapotokat tükrözi, nem minősít :)

Rebelde 2008.09.02. 11:02:51

petya,

ez így nem jön össze, nem lehet rendes is, meg szép is egyszerre

kisvi 2008.09.02. 11:03:23

petya, a biszexség enynire fontos jelző egy lánynál? :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:03:44

Rebi, az én álnaívságom megengedi ezt a kombinációt is :D

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:03:47

a nemi arányokra értettem, embör :)

mellesleg
És biszex :)
lényeges információ, igaz? :D

2008.09.02. 11:04:35

Petya:

"Rendes lány" az, aki le is nyeli. :)

Rebelde 2008.09.02. 11:04:48

kisvi, egy pasinak igen:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:05:48

Kisvi, cseppet sem. Csak érdekességként említettem meg, hogy MP-t elbizonytalanítsam :D

kisvi 2008.09.02. 11:06:01

mp,
szal neked ez a rendesség :))

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:06:31

jelző helyett jellemző, nemde, vi? :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:07:42

MP,

sosem volt köztünk más, mint barátság, de bevállalós lány, szerintem a te mércéd szerint is "rendes". Engem meg nem érdekel :D

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:08:38

baszki, percek óta hiányérzetem van, aztán rájöttem, hogy nem szól a zene :DDDDDD

kisvi 2008.09.02. 11:08:59

na szépen vagyunk :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:10:45

Rebi,

baromira nem. Annyiból érdekes csak, hogy egészen más jellegű problémái vannak az életben, mint másoknak.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:11:18

Kisvi, ezt kinek mire mondtad?

kisvi 2008.09.02. 11:11:26

petya... ez ismerős :))

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:12:25

egészen más jellegű problémái vannak az életben, mint másoknak

na erre kíváncsi volnék de bazira

2008.09.02. 11:14:18

Szimulakrum rézifrit 2008.09.02. 11:12:25


Ez azt jelenti, hogy a nőknek már alapból kibaszott nehéz sorsuk van, de a biszexeknek meg aztán még inkább. Jól mondom, Petya?

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:15:10

mp, ne legyél demagóg

kisvi 2008.09.02. 11:16:12

ha mp nem lenne demagóg, akkor nem lenne semmi :)

Rebelde 2008.09.02. 11:16:41

batár,

mp nem demagóg, honnan vetted ezt?


:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:18:38

Batár,

a párválasztásban. Fél pasival élni, mert biztos meg fogja csalni egy nővel. Fél nővel élni, mert végülis szeretne családot, gyereket. Egyáltalán, ha új partnere van, fél, hogy az mit szól mindehhez. Sosem biztos semmiben, mert ez az egész azért elég rendes zavart tud okozni a fejében, büszke ugye nem lehet rá, szégyelni nem akarja, de mégiscsak eltér az átlagostól, a normáktól.
Szóval férfifüllel persze nagyon izgalmasan hangzik, meg szoktam is neki mondani, hogy örüljön, mert kétszeres esélyei vannak a partnerkereséskor, de ez csak vicc sajnos, mert az egész inkább átok neki, mint áldás.
Az ácsingózóknak meg mondom, hogy az alapmondás úgy hangzik, hogy "igen, hozhatod a barátnődet. nem, nem szállhatsz be".

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:20:10

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.02. 11:14:18
Ez azt jelenti, hogy a nőknek már alapból kibaszott nehéz sorsuk van, de a biszexeknek meg aztán még inkább. Jól mondom, Petya? "

Ez azt jelenti, hogy az embereknek (nőknek is, férfiaknak is) vannak problémái, kinek több, kinek kevesebb. És az átlagostól eltérőknek általában több, és az átlagostól eltérő.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:22:07

MP, mi a fasznak teszel ilyen mesterséges választóvonalakat éltalános kérdések mellé? Nőknek, férfiaknak... Menstruációs problémái nyilván csak nőknek vannak, prosztatagondok meg csak férfiaknak, de ha nem specifikus a kérdés, akkor minek bármelyiküket kiemelni?

Rebelde 2008.09.02. 11:23:25

petya,

szerintem inkább a tolerancia hiánya a probléma

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:25:01

Rebi,

szerintem a süket fülek :)

kisvi 2008.09.02. 11:25:51

meg sokmidnen más :)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:27:08

petya, a biszexualitás egyre kevésbé tér el az átlagostól, ahogy én nézem
lehet hogy kisebbség, de növekvő kisebbség

és szerintem egy liberális, korrekt, megértő fickó mellett van a helye, ilyen meg biztos terem (na persze ha szegedet mp alapján akarom megítélni, hát... :DDDDDDD)

az már megint más kérdés, hogy ezek a menage a trois-k kicsit megbonyolítják a dolgokat, mert sok múlik azon, hogy a három félből kiben hogy csapódik le az adott helyzet vagy állapot... szóval sok múlik az említett lányon is, azon, hogy mennyire képes vagy hajlandó elfogadni önmagát, és ezt elfogadtatni azzal, akivel le akarja magát kötni
szerintem

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:31:24

Batár,

persze, sok igazság van abban amit mondasz, de a gyakorlatban minden sokkal nehezebb, mint elméletben.

Ami meg manapság ezen a fronton megy a nyilvánosság előtt, az inkább divat és kirakati "biszexualitás", jó poén, nem több. Az igazi biszexek nem szoktak a pódiumon lesmárolni idegeneket.


"azon, hogy mennyire képes vagy hajlandó elfogadni önmagát, és ezt elfogadtatni azzal, akivel le akarja magát kötni"

Hát éppen ez az. Ez még a "hagyományos" párkapcsolatokban sem mindig könnyű, nemhogy neki.

2008.09.02. 11:33:17

petya a zirigy :) 2008.09.02. 11:18:38


Önsajnáltató pitsaszenvelgés.

A biszexualitásból semennyire sem következik az, h "fél pasival élni, mert meg fogja csalni egy nővel", ez ugyanis mindenkit egyformán sújt, pláne azokat, akik magukból indulnak ki, tehát ez eddig csak szenvelgő szófosás.

Az, hogy fél nővel élni, mert szeretne gyereket, megint csak egyszerűen megoldható: akkor ne éljen nővel. Ha pedig nem akar gyereket, akkor ismét van megoldás, nem fogjátok kitalálni: éljen nővel. Ha mindent akar egyszerre, akkor meg éljen nyitott kapcsolatban.

Na haragudjatok, de egy röhej, hogy valaki a választás szabadsága miatt sajnáltatja magát.


[i] Sosem biztos semmiben, mert ez az egész azért elég rendes zavart tud okozni a fejében [/i]


Ez nem a biszexualitás, hanem mint a fentiekből láthattuk, egy szexuális irányultságtól függetlenül torz, beteg lelkivilág következménye. Persze, az ilyennek nem tesz jót ha még biszex is, ezt aláírom, mert ugye az ilyen bonyolult szitu kegyetlenül kibaszik vele, de az ilyennel még nagyon sok más bonyolult szitu is garantáltan ki fog baszni az életben. :)


[i] "kétszeres esélyei vannak a partnerkereséskor, de ez csak vicc sajnos, mert az egész inkább átok neki, mint áldás." [/i]


Divatos közhely a biszexekkel kapcsolatban, de a hangzatosságán túl még nem sikerült érdemi tartalommal megtölteni.

Rebelde 2008.09.02. 11:34:24

mondjuk én nem úgy képzelem, hogy 3 fél van képben mindig, tehát, hogy pasival él és közben nője is van, szerintem lehetnek különféle szakaszok is az életében, hogy egyszer pasis máskor meg nőcis, bár ez lehet, hogy hülyeség:)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:34:29

PETYÁRA reagáltam aztat, hogy jogos
nem arra ami alatta van

kisvi 2008.09.02. 11:36:28

petya, szerintem ha okos és szép és bevállalós (mint írtad), meg fogja tudni oldani és nem kell sajnálnunk :)

2008.09.02. 11:36:33

Batár:

[i] (na persze ha szegedet mp alapján akarom megítélni, hát... :DDDDDDD) [/i]


Én abszolúte liberális, korrekt és toleráns ember vagyok - az h úgy egyébként irritál a női sunyiság, nem világnézeti értékválasztás kérdése. :)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:38:44

"Én abszolúte liberális, korrekt és toleráns ember vagyok"

és csak akkor mondasz ítéletet valakiről, ha már alaposan ismered, nyilván, igaz?

"Ez nem a biszexualitás, hanem mint a fentiekből láthattuk, egy szexuális irányultságtól függetlenül torz, beteg lelkivilág következménye."

akárhogy is szeretnéd, ez most így nem jött ki teljesen konzisztensen

amúgy az az igazán furcsa, hogy személyesen marhára nem jönnek elő ezek a reflexeid...

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:39:20

MP, te egy barom vagy :)

---

Kisvi, nem sajnálom én őt, tényleg meg fogja oldani :) Csak Batár kérdezte, milyen jellegűek a problémái, ezért volt a hosszú fejtegetés :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:42:50

MP, voltál már biszex? Láttál már biszexet közelről? Érted amit írtam?

"Az, hogy fél nővel élni, mert szeretne gyereket, megint csak egyszerűen megoldható: akkor ne éljen nővel."
MP, mint mondottam, ő tényleg biszex. Mit tegyen, ha beleszeret egy nőbe?


"[b]mint a fentiekből láthattuk[/b], egy szexuális irányultságtól függetlenül torz, beteg lelkivilág következménye"

Hogy a pitsába látszik ez a fentiekből???

Rebelde 2008.09.02. 11:42:55

mp,
ahogy leírod, hogy "az ilyennek" kb úgy hangzik, hogy leprás

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:44:00

"Rebelde 2008.09.02. 11:34:24"

Ezt nem tudom.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:45:02

áh, az ő érdekében is annyira érdemes koptatni az arcunkat, mint az én érdekemben
megvannak a saját kis démonaink, és nekünk kell őket nyakon csapnunk, ha egyáltalán úgy döntünk, hogy nyakon akarjuk őket csapni
kívülről ebben nem lehet segíteni

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:45:21

MP baszki, te irigykedsz a biszexekre :DDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:46:13

Batár, ez a lány azért a maga módján sikeres és boldog, tényleg nem kell sajnálni :)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:47:11

az "ő érdekében" nem a lányról szólt, hanem jogászkánkról :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:47:18

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.02. 11:36:33
Én abszolúte liberális, korrekt és toleráns ember vagyok"

LOL

2008.09.02. 11:48:24


Petya:

[i] " MP, mint mondottam, ő tényleg biszex. Mit tegyen, ha beleszeret egy nőbe? " [/i]

Van egy jó tippem, nem fogod kitalálni:

ugyanazt, mint amikor beleszeret egy férfiba.

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 11:50:13

engem irritál a pasisunyiság
hol vannak azok a pasik, akik a nők elé állnak és kimondják amit gondolnak/ami zavarja őket/ami bántja őket/ami foglalkoztatja őket/ésatöbbi?

WCP (törölt) 2008.09.02. 11:50:28

petya, neked van családod? nemed? szexualitásod? identitásod?

nekem megkérdőjelezték :(

:(

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:50:28


" MP, mint mondottam, ő tényleg biszex. Mit tegyen, ha beleszeret egy nőbe? "

Van egy jó tippem, nem fogod kitalálni:

ugyanazt, mint amikor beleszeret egy férfiba.

ez ugyanakkor teljesen jogos, ez itt már nem a biszexualitásról, hanem annak elfogadásáról szól annak részéről, akivel a csaj együtt él

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:51:45

Elanor

én kimondom
általában verbálisan szoktam megfogalmazni, hogy valaki érdkel

mentem ezzel eddig bármire?
nem

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:53:13

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.02. 11:48:24
Van egy jó tippem, nem fogod kitalálni:

ugyanazt, mint amikor beleszeret egy férfiba."

Akkor mégsem olyan jó ötlet, hogy ha gyereket akar ne éljen nővel. Mert ugye ha te beleszeretsz valakibe, vele szeretnél élni. Ő is. Viszont abból nem lesz gyerek. És az is természetes biológiai kényszer, hogy szeretne gyereket.

A természet néha vicces kedvében létrehoz egymásnak ellentmondó ám nehezen elfojtható vágyakat. MP, szerintem benned is munkál pár ilyen.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:55:05

"Elanor · elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 11:50:13
engem irritál a pasisunyiság
hol vannak azok a pasik, akik a nők elé állnak és kimondják amit gondolnak/ami zavarja őket/ami bántja őket/ami foglalkoztatja őket/ésatöbbi? "

itt a környékemen ül néhány.

WCP (törölt) 2008.09.02. 11:55:16

Elanor · elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 11:50:13

ELANOR! Az én történetemben NINCSEN nő.
És valaki megkérdőjelezte a férfiasságomat :(

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:55:18

mesterséges megtermékenyítés
örökbefogadás

nem a nehézséget kell látni, ugyebár, hanem a lehetőséget
ha meg akar valamit oldani, meg is teszi, nem fogja meghatározott körülményekhez kötni azt a gyereket, hanem alkalmazkodik a meglevő körülményekhez
én a helyében ezt tenném, nagy eséllyel

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 11:55:22

nah, sok-sok paprikám van csőre töltve, vigyázzatok :-DDDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:55:47

"WCP · hogyanbasztakat.extra.hu 2008.09.02. 11:50:28
petya, neked van családod? nemed? szexualitásod? identitásod?

nekem megkérdőjelezték :(

:( "


És attól el is múlt?

Rebelde 2008.09.02. 11:55:58

petya,
gondolom mind foglalt:))

2008.09.02. 11:56:00

petya a zirigy :) 2008.09.02. 11:47:18

A tolerancia hiányát az jelentené, ha jelen esetben azért basztatnám a csajt, mert biszex, amit egyébként még véletlenül se tennék.

A liberalizmus fogalmát kelet-európában - mint sokminden mást - hajlamosak vagyunk meglehetősen torz módon értelmezni, amikor pl. azt mondjuk, h valaki "a magánéletében liberális" mert heti 15-ször megcsalja a feleségét/férjét. Na ezt pl. csak a kelet-európai ember azonosítja a liberalizmussal, miközben valójában szimpla szarládaságról van szó, amin a legliberálisabb észak-európai is csak az orrát befogva fintorog. Tehát ha Ti a liberalizmusról alkotott kelet-európai fogalmak szerint zártok ki engem a liberálisok köréből, akkor valóban beismerem h minden vagyok, csak liberális nem. :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:56:39

"WCP · hogyanbasztakat.extra.hu 2008.09.02. 11:55:16
Elanor · elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 11:50:13

ELANOR! [b]Az én történetemben NINCSEN nő.[/b]
És valaki megkérdőjelezte a férfiasságomat :( "

Talán pont azért.

Rebelde 2008.09.02. 11:57:09

szia napra,

megnézném a pénteki képeket:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 11:57:56

Batár, persze :)

---

Szia Napra! :)

---

Rebi, igen.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 11:58:57

nem vagyok benne biztos, hogy fukuyamai dimenzióban fogom értelmezni a liberalizmus fogalmát, de ha jól sejtem, akkor a korlátok nélküli elfogadásról szól, annak függvényében, hogy az, amit elfogadok, nem sérti az én jogaimat és lehetőségeimet, és ugyanúgy képes elfogadni engem

azért ebből a szempontból is van egy-két fasisztoid megnyilvánulásod, aranyapám

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:01:29

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.02. 11:56:00
A tolerancia hiányát az jelentené, ha jelen esetben azért basztatnám a csajt, mert biszex, amit egyébként még véletlenül se tennék."

A tolerancia nem néhány hangzatos és divatos fogalom elfogadását jelenti. Ha csak a biszexualitását fogadod el, akkor nem vagy homofób, rendben, attól még intoleráns vagy, mert nem fogadod el, hogy neki _emiatt_ más problémái is vannak, mint neked.

A liberalizmusod nem izgat, tolerancia nélkül már a puszta felvetése is marhaság.

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 12:03:08

na jó, akinek van szingli és nem sunyi pasiismerőse, az mutasson már be neki.

mármint engem. :) alkalomadtán.
ugyanis unatkozom.

WCP (törölt) 2008.09.02. 12:04:19

Petya, nem érdekel, van -e nő.
Találkozni akarok valakivel, aki magyarázatot szolgáltat a történtekre.

Merthogy van nő!

Rebelde 2008.09.02. 12:04:42

elanor,

unalom nem biztos, hogy ezzel elmúlik:))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.09.02. 12:04:45

Hűűű, Elanor :)

Én nem az unalom miatt igényelnék hasonlót :DDDDDDD

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:05:10

Elanor
kéz-magasbaemelés-kiesés-a-padból

szia lajcsi

Lui_78 2008.09.02. 12:06:59

rézfirit,

Ez a Lajcsi azé kemény volt:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:07:11

Elanor, itt van Batár :)

Szia Lui!

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:11:09

Szia Ruby, hogy vagytok a cicával?

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:12:01

hát, a Luiból szabadon :)

WCP (törölt) 2008.09.02. 12:13:05

petya, akkor mikor legyen a meeting?

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:13:32

WCP, azt mondtad, te mondasz időpontot

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.09.02. 12:13:59

Tuti láthatatlan vagyok. 3+ napja már.
Na mindegy. Menek is (na nem ezért, azért sem sértődöm meg)!

Majd este

2008.09.02. 12:14:27

petya a zirigy :) 2008.09.02. 11:45:21

Jól van, látom, kezdesz rágyújtani a közismert női buzizós parasztkantátára, ha nem haragszol, ezt átugornám azzal, h nem mindenki lesz buzi, akinek - belső értékei ellenállhatatlan varázsa folytán - a nők még nem nyalták olyan mértékben fényesre a seggét, mint a Tiédet, szal asszem én továbbra is éldegélnék heteróként, ha hozzájárulsz. :)

"Akkor mégsem olyan jó ötlet, hogy ha gyereket akar ne éljen nővel."


Ja, azt hittem, az volt az alapprobléma, hogy mit tegyen ha beleszeret egy nőbe azután, hogy már összejött egy pasival és van tőle gyerek. De értem, mire gondoltál erre is egyszerű a válasz, batár monda már: mesterséges megtermékenyítés, örökbefogadás.

Szal eddig még mindig csak ott tartunk, h szenvelgés :)

Rebelde 2008.09.02. 12:15:34

napra,

köszi

mindenki nagyon szép volt:)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 12:15:46

ahogy múlnak az évek, csökkennek az elvárások
humoros, stílusos, jóképű, kedves, empatikus, gazdag, ésatöbbi helyett
már csak ez:
ne legyen sunyi.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:16:10

na ott van, zsitkével megint senki nem foglalkozott :(((((

2008.09.02. 12:17:01

Petya:

"attól még intoleráns vagy, mert nem fogadod el, hogy neki _emiatt_ más problémái is vannak, mint neked."


Nincs más problémája, a szélesebb körű választás szabadsága nem probléma, hanem többlet-lehetőség.

Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.09.02. 12:18:36

Petya
nagyon kerge:D folyamatosan rohangal a lakasban fel-ala:D es megint fightolunk a dolgaimon: igyekszem megertetni vele, h az acelbetetesem az enyem! teljesen bele van szerelmesedve, mert fuzot lehet pofozni, a bakin meg maszkalni. de nem hagyom! azenyim! :DDDDDD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 12:19:00

Elanor, most már a szingli sem feltétel?
És itt van Batár, hahóóóóó!

(Én foglalkoztam Zsitkével még korábban délelőtt. ehh) (inkább ő velem :)))

Rebelde 2008.09.02. 12:19:12

elanor,

ne hidd, hogy csökkenek az elvárásaid, sőt:)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 12:19:15

bemondás nem elég
olyat én is tudok
/pl. tudtátok, h jövő hónapban védem a professzori címemet katasztrófavédelmi modellek felállításával (játékelméleti alapokra helyezve)?/
álljon elém és bizonyítsa, h nem sunyi

Lui_78 2008.09.02. 12:19:35

Bizony, az élet kemény:)

2008.09.02. 12:21:17

Batár:

"azért ebből a szempontból is van egy-két fasisztoid megnyilvánulásod, aranyapám"

úgymint?

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:21:47

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.02. 12:14:27"

1. MP, nem buzit mondtam, hanem biszexet. Irigy vagy, hogy ők dupla eséllyel választhatnak :) De persze ez vicc volt.

2. a lány nem szenveleg, én meséltem el, milyen speciális problémák adódnak az életében, azt is csak azért, mert kérdezték. A lány egyébként boldog, kiegyensúlyozott, okos értelmes és sikeres lány.
Egyébként az, hogy egy problémára van megoldás, nem jelenti azt, hogy a probléma nem létezik, és mindenképpen többletterhet ró az emberre, hogy meg kell oldania.

A személyeskedő részekbe nem mennék bele mélyebben.

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:21:50

hjakérem
majd ha sort lehet rá keríteni
így virtualice nehéz a másik elé állni, valóban

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:23:03

mp, túl fáradt és túl elfoglalt vagyok ahhoz, hogy nekiálljak kotorni a kommentek közt hogy igazoljam magam
ha te nem így érzed, lelked rajta

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.09.02. 12:23:37

Izé, Gabó, te mindig kivétel vagy. Nem kell velem foglalkozni, csak némi reakciót várnék.... (ááá, dehogynem kell :DDDD)

Állás van kilátásban... szorítsatok, nagyon-nagyon!!!!!!!!

Pusza, el

WCP (törölt) 2008.09.02. 12:23:42

petya, szoktál parázslani menni?

2008.09.02. 12:24:59

Szimulakrum rézifrit 2008.09.02. 12:23:03

"túl fáradt és túl elfoglalt vagyok ahhoz"


Akkor viszont talán nem kéne nagy nyilvánosság előtt lefasisztáznod.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:26:20

"Nincs más problémája, a szélesebb körű választás szabadsága nem probléma, hanem többlet-lehetőség. "

Örülök, hogy ezt így látod, egy mázlista vagy, az élet császára. Sokaknak néha gondot jelent, amikor a választási lehetőségek túlságosan eltérő igényeket elégítenek ki. Szerintem nem olvastad el, amit írtam.

Lui_78 2008.09.02. 12:26:28

Elanor,

Nem vagyok sunyi. Becsszó!
:D

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 12:26:34

Zsitke, pá, szorítok neked! :)
Velem sem foglalkoznak. Maradtunk egymásnak... :DDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:27:12

Ruby, nagyon cuki lehet :) Vegyél neki is egy acélbetétest az ő méretére :D

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:27:26

nem azt mondtam, hogy fasiszta vagy, ember
hanem hogy vannak fasisztoid megnyilvánulások
és tessék a "fasisztoidot" nem abban az értelemben olvasni, hogy elgázosít mindenkit, aki nem olyan mint ő, és nemzeti szociális alapon kirobbantja a világháborút
hanem a "liberális" fogalmának egy ironizált, dramatizált, mondhatni költői túlzással terhelt fogalmi ellenpólusaként
ne kapd fel a vizet, banyeg, nem inzultálni akarlak

Rebelde 2008.09.02. 12:27:31

batár,
szerintem nem volt benne semmi fasisztoid

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:28:11

Vegyél neki is egy acélbetétest az ő méretére :D

roflmao

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:28:23

Zsitke, drukkolunk :)


WCP, igen, de most pénteken nem biztos.

Lui_78 2008.09.02. 12:29:56

Semmi fasiszta nem volt benne, de most hagyjatok, mert építem a lágert...
:)

milena [törölt] 2008.09.02. 12:30:43

hahó

jajjjajjjjaj, most írt a spanyol barátnőm, hogy hurráhurrá, mégis tud jönni, és hurráhurrá is lenne, ha nem fenyegetne a szakdolgozat

a spanyoloknál még szigorlat sincs, nemhogy diplomamunka...

Shaq Baqoor 2008.09.02. 12:31:48

Rebi
soha?
egyik megnyilvánulásában sem nyilvánult meg semmi xenofóbia (és itt megint nem a más nemzetiségüekkel, hanem anblokk az idegenséggel kapcsolatban értem), semmi intolerancia, semmi végletesség?

Rebelde 2008.09.02. 12:32:18

szia miléna,

ma láttam a villamoson egy fickót, aki úgy nézett ki, mint gael garcía bernal, csak magasabb volt:))

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:32:41

Batár, hacsak az "idegen"-séget nem a női nemre érted :D

WCP (törölt) 2008.09.02. 12:35:28

petya, nekem péntek-szombat-vasárnap megfelel.
Miről ismerlek fel?

Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.09.02. 12:36:11

Kézcsókolom a hölgyeknek, szevasztok az uraknak!

Egy biszexnek, hogy kell köszönni?

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:37:16

WCP, hogy ott leszek ahol begbeszéljük, úgy fogok kinézni mint a képeken és feltűnően várakozni fogok. Péntek ebédidő?

Rebelde 2008.09.02. 12:37:47

rogers,

mondjuk szia:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:37:58

Szia Rog.
Én sziával szoktam :)

WCP (törölt) 2008.09.02. 12:38:58

OKÉ. Írdd meg privátba hol. Nekem mindegy.

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 12:42:39

Miaaaaa, írtam neked egy emilt a zitteni emiledre :-)

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 12:43:52

ezt jól megaszontam. :-)
szia Miléna :-))

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 12:43:58

Rebelde 2008.09.02. 12:32:18
legalább leütötted?
remélem, most minimum a kanapédon hever
vagy a hűtőládában?
:)

Rebelde 2008.09.02. 12:45:00

elanor,
csak megnéztem magamnak, hadd lubickoljon még, volt vagy 20 éves:))

petya a barátságos :) 2008.09.02. 12:45:57

Rebi, pedig itt lett volna az alkalom olyanra nevelni, amilyet szeretnél :D

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.02. 12:46:19

20?
annak még ruganyos a húsa
mégiscsak le kellett volna ütni
közeleg a tél...

Rebelde 2008.09.02. 12:47:23

petya,

én nem nevelnék senkit, felnőtt embert szeretnék:)

Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.09.02. 12:48:01

elanor

neked ez a ruganyosság nagyon bejön:)

Rebelde 2008.09.02. 12:48:06

elanor,

annyira talán nem vagyok megszorulva:)

Lui_78 2008.09.02. 12:48:51

Néhol kemény vagyok, néhol rugalmas, és soha nem vagyok sunyi.

:)

Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.09.02. 12:49:13

rebi

"én nem nevelnék senkit, felnőtt embert szeretnék:)"

Hoppá!
ritka kivétel vagy

GSCS 2008.09.02. 12:49:16

Pók van a medencében. :)

2008.09.02. 12:50:31

Batár:

"egyik megnyilvánulásában sem nyilvánult meg semmi xenofóbia (és itt megint nem a más nemzetiségüekkel, hanem anblokk az idegenséggel kapcsolatban értem)"

Uccsó kérdés: milyen idegenséggel?

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 12:50:42

csipesz
akkor húzzátok ki, nehogy belefulladjon:P
:D:D:D:D

Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.09.02. 12:53:01

Lui


és ez vagy -e????:
"humoros, stílusos, jóképű, kedves, empatikus, gazdag"

Mert, ha bármelyik is lennél, úgy látom a kiírásból, hogy kizáró ok. :))))

GSCS 2008.09.02. 12:53:44

surcék,
ez olyan, hogy tud úszni. Gyorsabb Phelpsnél. :D

milena [törölt] 2008.09.02. 12:54:52

ó, hát még mindig emlékeztek rám? :))

ez a pók... lehetne egy csipetnyivel több humorérzéke

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 12:56:20

surcék, nektek is megy egy mél :-)

Rebelde 2008.09.02. 12:56:23

rogers,

talán nem olyan ritka:)

milena [törölt] 2008.09.02. 12:56:57

tényleg, rebi, hogy megy a spanyol? :)

Rebelde 2008.09.02. 12:57:00

surc,

milyen szép szakállad van:))

Rebelde 2008.09.02. 12:57:51

miléna,

ne is kérdezd, még nem léptem szinte semmit az ügyeben, tegnap jöttem melózni is

milena [törölt] 2008.09.02. 12:59:55

na, majd akkor leviszem a spanyol barátnőmet meg a pasiját egy rumoskólára a parázsba :))

Rebelde 2008.09.02. 13:01:34

végül is inni, spanyolul is tudok:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:03:18

rebi
ugye?:D:D
és azóta sem borotválkoztam:D:D:D

Rebelde 2008.09.02. 13:04:21

surc,

jól áll, gondolom az asszonkának is teccik:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:09:50

igen teccik neki:)
akkor már értem miért kérdezték annyian ma hogy mi ez a szakáll:D:D:D:D

Mooon 2008.09.02. 13:11:41

helló belló többiek :)

Schurz
szakállad van :))?

Lui_78 2008.09.02. 13:11:45

Nagyon kezdetek elkanászodni..:)

Rebelde 2008.09.02. 13:13:08

látod lui,
semmi szex, meg szipu:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:14:15

mooon
:D:D:D
de már nem sokáig:P
holnap eltűnik:D:D:D

mindig kitalálok valamit...
múltkor pedro juan de la vega bajszot növesztettem:P
:D:D:D:D

2008.09.02. 13:15:45

Petya:

én:

"mint a fentiekből láthattuk, egy szexuális irányultságtól függetlenül torz, beteg lelkivilág következménye"

Petya:

"Hogy a pitsába látszik ez a fentiekből??? "

Bocsánat, erre elfelejtettem válaszolni. Ha valaki azt a az eshetőséget, hogy "a pasija egy másik nővel megcsalja" a biszexualitásából vezeti le, és nem képes felmérni, hogy ez a kockázat egy heteró nőt is ugyanúgy fenyeget, akkor ő mindent a felelősségén kívül álló külső körülményekre (értsd: biszexualitás) akar fogni, tehát nem bírja belőni az őt körülvevő realitást, személyiségzavaros. Egy sor hasonló problémája lenne akkor is, ha nem lenne biszex.

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:18:00

de nézzétek meg pl: Lui
buzi, azt mégis milyen jól érzi magát:D:D:D:D:D

2008.09.02. 13:18:53

uhh na télleg húztam, pá.

két esetben még mindig elmaradtam a válasszal, majd este pótlom - az egyiket privátban, a másikat a tegnapi onban.

Lui_78 2008.09.02. 13:20:48

Na kész, nem létező tekintélyem is szertefoszlott...
Valakit nyilvánosan bántanom kell:)
Nézzük csak...:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:21:49

Lui
majd szólj...
mi legyünk együtt:D:D:D

Mooon 2008.09.02. 13:22:05

Lui drága
mail :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:22:38

tudod:
-akar valaki bunyózni?
-ÉN!
-Akkor te velem vagy:D:D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 13:23:57

MP, félreértettél. Nem a pasija csalja meg egy másik nővel. Ő csalja meg a pasiját egy nővel. Illetve nem tenné, de fél tőle. Épp azért, mert nagyon más jellegű érzelem az egyik mint a másik (mármint számára férfit és nőt szeretni más), ezért pusztán az egyik nem fedi le az érzelmi igényeit, még akkor sem, ha a partner a maga nemében tökéletes.

Mooon 2008.09.02. 13:24:30

Luiiiiii
ugye igen?

Mooon 2008.09.02. 13:27:08

na most picit el kell lépjek :)
de még jövök :)
remélem

Lui_78 2008.09.02. 13:33:03

Moon,
Otthoni címemre megy a mail, a munkahelyimre is küldd el pls:)

Lui_78 2008.09.02. 13:35:08

Moon,
Otthoni címemre megy a mail, a munkahelyimre is küldd el pls:)

2008.09.02. 13:38:09

petya a zirigy :) 2008.09.02. 13:23:57

"Ő csalja meg a pasiját egy nővel. Illetve nem tenné, de fél tőle."


Ettől ugyanúgy "félhet" egy nem monogám beállítottságú, de heteró nő vagy pasi is. Sőt bárki, akinek egyszerre nemcsak egy nő jut maradékelven, hanem rendszeresen úgy él, hogy ott van még több reális alternatíva parallelben.

De van rá megoldás: nyitott kapcsolat. A magyarok számomra egyik legvisszataszítóbb beidegződése, h esetleges poligámia igényeiket többnyire csak megcsalásként tudják kivitelezni.

Tessék kiállni és vállalni, h én nyitott kapcsolatban akarok élni - senkinek semmi köze nincs hozzá. Kevésbé provinciális gondolkodású társadalmakban ez teljesen általános, és szerintem ez is a tisztességes megoldás egyébként.

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:42:30

mp
"Kevésbé provinciális gondolkodású társadalmakban ez teljesen általános"
az, hogy ez jó vagy rossz megítélés alá esik, az már az egyén beállítottságától függ...(pl: sztem rossz, de szerinted ez jó)
"ez is a tisztességes megoldás"
az, ha erre érted:
"Tessék kiállni és vállalni"
mert elhallgatással mocskos dologgá válik...

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:43:21

de azt leszögezem hogy én személy szerint nem vagyok híve a nyitott kapcsolatoknak...

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 13:45:03

én még csak nem is lurk. nagy munkában vagyok :-D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 13:45:32

MP, mint mondtam, mindenre van megoldás. De te, aki azt állítod, neked még egy hagyományos kapcsolatra is kicsi az esélyed, nem mondhatod, hogy másnak nem jelenthet problémát, hogy olyan partnert kelljen találnia, aki minden szempontból megfelel ÉS még a nyitott kapcsolatot is elfogadja.

Mert hogy innen indultunk el, hogy azt mondtad, ő inkább előnyös helyzetben van, semmint hogy problémái lennének. Most már belátod, hogy vannak, csak bagatelizálod őket.

Én egyébként támogatom a nyitott kapcsolatokat is, sőt a poligámiát is.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 13:46:17

Ez a maradékelv, ebből könyvet kéne írni :D

2008.09.02. 13:50:08

Mz/X_&_Mz/Y 2008.09.02. 13:42:30

Így van. Az nem világnézeti kérdés, hogy más fejét átkúrni megengedhető-e vagy sem - ezt a liberalizmus és a tolerancia sem igazolhatja civilizált viszonyok között.

Az már világnézeti kérdés, hogy elfogadom-e, hogy más emberek nyitott kapcsolatban éljenek vagy "morálisan" ítélkezem felettük? Nyilván elfogadom, mivel az, hogy az ő kapcsolatuk nyitott, az én érdekeimet nem sérti, sőt még arra is lehet egy halvány esély, hogy bevesznek harmadiknak, tehát persze. :)

Egyébként adott esetben én is el tudnám képzelni, h nyitott kapcsolatban éljek, ha a nőnek erre van igénye, persze kérdés, hogy milyen nőnek.

Lui_78 2008.09.02. 13:56:06

A sátán beszél belőletek, a szex parázna, a démon elrabolta lelketeket.
Na de sebaj, nemsokára eljő a végítélet...
:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:58:41

Lui
:D:D:D:D
LOL

így van! mind a pokol tüzén fogtok égni....
és az én tisztem lesz, hogy vasvillával szurkáljalak titeket:D:D:D:D

Rebelde 2008.09.02. 13:59:31

szia kuglóf,
nagyon jók lettek a parászos képeid:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 13:59:56

Akkor inkább valami ördöglány kínozzon majd, ha lehet :)

WCP (törölt) 2008.09.02. 14:01:28

petya, akkor Te most hogy is vagy?
Nős, de mégis szivárvány? Hogy is van ez?

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:02:49

amúgy ez a nyitott kapcsolat kifejezés nekem hibádzik...
mert ugye ha kefélek valakivel, az még számomra nem kapcsolat, illetve kapcsolat csak nem abban az értelemben(hüüüü...remélem érti majd valaki:) )
ha meg mással is kefélek, akkor meg minek egy állandó...
akkor megdugom az elém kerülő nőket aztán kész nem?

mp
elfogadnád ha a csajod azt mondaná hogy bocs, de most hagyjál mert megyek a bélához...
baszunk egy nagyot aztán majd jövök...
ezt azért kétlem:D:D:D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:03:36

petya
peeeersze....
ez nem a mennyország öreg:P
:D:D:D:D:D:D

2008.09.02. 14:08:17

"olyan partnert kelljen találnia, aki minden szempontból megfelel ÉS még a nyitott kapcsolatot is elfogadja."


Az, hogy "minden szempontból megfelel" a csaj válogatási szempontja, az, hogy "még a nyitott kapcsolatot is elfogadja" a srác válogatási szempontja.

Most pedig ugye az az együttérzés tárgya, hogy elképzelhető, hogy a csajnak a női válogatási szempontjaiból egyet-kettőt fel kell majd adnia ahhoz, hogy a srácoknál beleférjen a keretbe a nyitott kapcsolatra vonatkozó igénye miatt.

Na most ha azt nézem, hogy neki maradt-e nagyobb mozgástere a párválasztásban azok után, hogy poligám (ami tőle független külső körülmény) vagy nekem maradt-e több azok után, hogy hogy nézek ki (döntően szintén tőlem független külső körülmény), akkor még mindig azt kell mondjam, hogy ezzel együtt is többet válogathat a pasik közt ő, mint én a csajok közt (=kékbálna vagy semmi). És akkor nagyvonalúan lehagytuk, hogy neki ott vannak még a csajok is átmeneti megoldásnak, ideiglenes mentsvárnak, miközben én még nem fogok rányomulni batárra azért, mert x-re rányomultam és elküldött a halál ivarszervére.

Tehát neki hozzám képest még mindig jobb alkupoziciója van, sőt egyszerűbben szólva VAN alkupoziíciója, lehetnek elvárásai, csak most felad belőlük majd egyet-kettőt, hát bumm.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:10:25

WCP, mivan???

---

Köbükik, én oda szeretnék kerülni :D

A nyitott kapcsolat meg azért nem ilyen eccerű.

duneem 2008.09.02. 14:11:35

hello :DDDDDDD

meg elek:DDDDDDDDDD

bar most kene aludnom:DDDDDDDDD

GSCS 2008.09.02. 14:11:42

Egy igazi kapcsolatnak nem szükségszerű velejárója az elkötelezettség és a kizárólagosság? Mármint párkapcsolatban.

2008.09.02. 14:12:27

mp

"elfogadnád ha a csajod azt mondaná hogy bocs, de most hagyjál mert megyek a bélához...
baszunk egy nagyot aztán majd jövök..."


Ha nem lennék belé szerelmes, akkor igen. Ez két esetben fordulhat elő: vagy akkor, ha annyira megvetem, mint embert, hogy nem érdekel mit csinál, csak a pináját értékelem benne (és asszem a jövőben ebbe az irányba fogok eltolódni) vagy akkor, ha azért nem vagyok belé szerelmes, mert emberként, barátként tisztelem, de mivel jó teste van, van kedvem dugni is vele, de ettől még nem vagyok szerelmes bele. Ott megint nem zavarna.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:13:16

MP, mondtam már, hogy hülye vagy? :D És hogy szerintem irigy vagy a biszexekre a vélt nagyobb mozgástér miatt?

Egyébként szerintem te jobban nézel ki, mint én, csak ez engem nem érdekel.

duneem 2008.09.02. 14:14:27

csipesz:DDDDDD

mp, petya:DDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:15:06

"Gravírozott spagetti-csipesz · jara.blog.hu 2008.09.02. 14:11:42
Egy igazi kapcsolatnak nem szükségszerű velejárója az elkötelezettség és a [b]kizárólagosság[/b]? Mármint párkapcsolatban. "

Miért szükségszerű? Az elkötelezettséggel egyetértek, de mire való a kizárólagosság?

2008.09.02. 14:16:36

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:13:16

Nem vagyok rájuk irigy, csak nem látom borúsan a helyzetüket. Ha vki baszogatja őket, hogy "erkölcstelen" amit csinálnak, akkor meg majd meg is védem őket.

Azt pedig, hogy ki hogy néz ki, nem mi állapítjuk meg egymásról, hanem a másik nemnél objektíve elért eredmények mondják meg. És semmi más. Ez ugyanolyan, mint amikor csajok méltatják egymás külsejét, én meg röhögök magamban, hogy uramisten, ezek most miről beszélnek? Nem mi mondjuk meg, hogy ki a jópasi, ahogy ők sem mondják meg azt, hogy ki a jó nő.

feco42 2008.09.02. 14:16:37

"petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:15:06

Az elkötelezettséggel egyetértek, de mire való a kizárólagosság? "

Mert a ketto egyutt jar.

Rebelde 2008.09.02. 14:17:53

szerintem egy nyitott kapcsolat nem olyan, hogy az egyik elfogadja, a másik meg belemegy, ezt mindkét félnek ugyanúgy helyén kell kezelnie, mondhatni az kell, hogy egyformán erre legyen igényük

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:18:39

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.02. 14:16:36
Azt pedig, hogy ki hogy néz ki, nem mi állapítjuk meg egymásról, hanem [b]a másik nemnél objektíve elért eredmények mondják meg[/b]. És semmi más."

MP, azt próbálom neked megvilágítani, hogy ezek nem elsősorban a külsőről szólnak. De ezt már mondtam.

2008.09.02. 14:18:45

Gravírozott spagetti-csipesz · jara.blog.hu 2008.09.02. 14:11:42


Szerintem nem. Az őszinteség viszont igen. A gondolatait, szándékait visszatartó partner undorító. Az viszont, hogy vki a másik beleegyézésével mit csinál, magánügy.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:19:48

"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:16:37
Mert a ketto egyutt jar. "

Miért?


Rebinek meg igaza van szerintem :)

Rebelde 2008.09.02. 14:21:59

"Azt pedig, hogy ki hogy néz ki, nem mi állapítjuk meg egymásról, hanem a másik nemnél objektíve elért eredmények mondják meg. És semmi más."

mp, ez nem igaz, magad is példa vagy erre

GSCS 2008.09.02. 14:22:18

feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:16:37

Rebelde 2008.09.02. 14:17:53

Ennyit fűznék hozzá én is, de az már ismétlés lenne. :)

Brúnó_ 2008.09.02. 14:22:21

Sziasztok :)

Most én elsőzzek, vagy mi van? :)

Megyek vissza a dolgomra...

feco42 2008.09.02. 14:22:30

" petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:19:48
"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:16:37
Mert a ketto egyutt jar. "

Miért?"

Mert en azt mondtam :)
meg ha picit belegondolsz ... ha tul sok fele vagy elkotelezett ... akkor igazabol sehova sem :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:22:48

de miért dugnék olyan csajt akit nem szeretek?
én nem dugnék meg olyan nőt, akit megvetek mint embert...
a barátaimat meg nem dugom meg:D(értem amit írsz, csak nem értek vele 1et:))

én a bnőmet dugom meg szívesen, akit szeretek...
na mindegy:D:D
kinek a pap, kinek a papné...

fec
így van, ha elkötelezem magam valaki mellett, nem dugok meg mást...

Rebelde 2008.09.02. 14:23:17

duneem

már visszamentél?

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 14:26:34

feco, egyfelé elkötelezésről volt szó.

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:27:59

ha elkötelezem...
ha jobb nekem, a nyitott "kapcsolat":)
meg a másiknak is akkor rajta:P
:D:D:D:D:D

feco42 2008.09.02. 14:28:00

"]Gabó[ · nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 14:26:34
feco, egyfelé elkötelezésről volt szó. "

amit masszoval kizarolagossagnak hivunk :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:28:15

"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:22:30
meg ha picit belegondolsz ... ha tul sok fele vagy elkotelezett ... akkor igazabol sehova sem :) "

A nyitott kapcsolatban is csak egyfelé vagy elkötelezve. A többi irányban nem lehetsz, vagy csak jóval kevésbé. Ilyen szempontból persze kizárólagos is, mert igazi párkapcsolat csak egy van. Az ember egyvalakivel él nyitott kapcsolatban, a többiek csak alkalmi partnerek lehetnek.

Szerintem attól függ az egész, mit tekintünk a kapcsolat alapjának és lényegének. Ha kivesszük a szexet mint olyan attributumot amire érvényes a kizárólagosság, még nem történt semmi vészes. Manapság, a fogamzásgátlás korában elmúlt a szükségszerűsége annak, hogy a hím védje a nőstényt a többi hím elől, hogy az ő génjei szaporodjanak tovább.

duneem 2008.09.02. 14:28:23

rebi, meg nem, majd hetfon

penteken elvileg meg letalalok parazsba:DDDD


most meg remelem betalalok az agyba, jo ejt:DDDDDDD

duneem 2008.09.02. 14:29:06

ja, surcek:

kinek a pap, kinek a paplan

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:30:14

Szerintem lehet egyszerre több nőt is szeretni, de lehet, hogy csak nekem vannak ilyen paraképességeim :D Lehet, fellépek majd a cirkuszban :D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:30:24

petya
"Manapság, a fogamzásgátlás korában elmúlt a szükségszerűsége annak, hogy a hím védje a nőstényt a többi hím elől, hogy az ő génjei szaporodjanak tovább."
engem az zavarna hogy más kúrogatja az asszonyt, nem az hogy gyereket csinál neki:P
:D:D:D:D:D

2008.09.02. 14:30:44

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:18:39


Jó, akkor gyere le velem egyszer a Jate klubba és megnézzük a párosodási metódusokat! :) Szerintem erősen csak az számít, amivel amúgy semmi_baj_nincsen, ha a kinézetemért cserébe egy ÁTLAGOS kinézetű csajt is kapnék a piacon és nem csak egy kékbálnát.

Nem az a baj, hogy ez egy piac (sőt, az talán még jó is), hanem az, hogy torz módon érvényesülnek a piaci mechanizmusok: én, a kereslet, versengjek, ők, a kínálat viszont lehetőleg ne, vagy csak egészen kivételesen, a magasabb szférákban.

duneem 2008.09.02. 14:31:24

petya, ez igaz:DDDDDDD


surc, a gyerek legalabb nem lenne teljesen hulye, mint mi:DDDDDDDD

Rebelde 2008.09.02. 14:31:37

duneem,

akkor aludjál:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:32:01

XY,

miért? Ha neki ez jó, és te szereted őt, nem akarod, hogy jó legyen neki? :)

feco42 2008.09.02. 14:32:53

"petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:28:15

. Ha kivesszük a szexet mint olyan attributumot amire érvényes a kizárólagosság, még nem történt semmi vészes."

Veszesnek nem veszes, csak ezzel a szexet besoroljuk a belyeggyujtes es a horgolas melle a hobbik koze :)
Es szerintem meg nem az.

2008.09.02. 14:33:58

"mp, ez nem igaz, magad is példa vagy erre"


Rebelde, nemcsak minőségre gondolok, hanem a gyakoriságra is. Az, hogy x évente akad vki, még semmit nem jelent. Én az eddigieknél gyengébb kinézetűekkel is beértem volna, sőt, ha közöttük lett volna valami minimális választási lehetőségem (eddig sose volt), még jobban is jártam volna mint így.

GSCS 2008.09.02. 14:34:15

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:30:14

Igen, biztosan lehet. De a kérdés az, hogy a nyitott kapcsolatban a párod, aki iránt elvileg elkötelezett vagy, hogy áll ehhez a kérdéshez. Ha csak eltűri, régen rossz. Ha ő is több férfit szeret egyszerre, akkor azt mondhatnám, egálban vagytok. De egy ilyen kapcsolat mennyire lehet tartós?
Ne érts félre, nem azzal van gondom, ha valaki nyitott kapcsolatban él. Éljen, de csak akkor, ha azt a másik fél is úgy AKARJA.

Rebelde 2008.09.02. 14:34:44

mp,

a szotéba kell menni:P

duneem 2008.09.02. 14:34:47

rajottem, nincs idom aludni, elment a nap:DDDDDDD

mennem kell boxutcaba:DDDDDD

var a mixer:DDDDDDDDD

2008.09.02. 14:35:20

surc:

"engem az zavarna hogy más kúrogatja az asszonyt, nem az hogy gyereket csinál neki:P
:D:D:D:D:D "


ááááá ezen vinnyoga röhögök :DDDD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 14:36:24

Surcék,
"engem az zavarna hogy más kúrogatja az asszonyt, nem az hogy gyereket csinál neki:P
:D:D:D:D:D "

de nyilván azért érzed így, mert az evolúció így alakította ki benned. De ugye ma már van óvszer, meg apasági teszt, úgyhogy ezen akár túl is léphetsz. :DDDDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:37:07

MP,

akkro legyünk végletesek. Szerinted egy "ronda" nő nem akar magának pasit? És szerinted van esélye az alfahímeknél? És egy "közepes" nő nem akar pasit? És neki mekkorák az esélyei?

Arról most nem beszélek, hogy az ízlések roppant különbözőek, van aki a magasakat szereti, van aki a mackós fazont, szőke, barna, macsó, értelmiségi, vékony, nőies, hosszú haj vagy kopasz, emo, szőrös mellkas, kigyúrt, akkor miről is beszélünk? Ne mondd, hogy az összes nő aki neked bejön, pont valami másra vágyik, és a közelben mindig ott is ólálkodik az az alfahím, aki majd neked keresztbe fog tenni.

Rebelde 2008.09.02. 14:39:22

mp,
ez fellépés kérdése, tarolhatnál a nők között(nem kékbálnára gondolok, utálatos vagy ezért:P), ha változtatnál a hozzáállásodon, hangsúlyozom csak a hozzáálláson, ha magad vagy a negatív töltés akkor ne várj sokat

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:40:02

"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:32:53
Veszesnek nem veszes, csak ezzel a szexet besoroljuk a belyeggyujtes es a horgolas melle a hobbik koze :)
Es szerintem meg nem az. "

Szerintem sem az. Én a nyitott kapcsolatot nem úgy képzelem, hogy akkor fűvel fával. Mondom, szerintem lehet több nőbe is szerelmesnek lenni, és akkro már mindjárt nem a horgolás-bélyeggyűjtés kategóriában vagyunk.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:41:03

"Gravírozott spagetti-csipesz · jara.blog.hu 2008.09.02. 14:34:15"

Pont erre mondtam, hogy Rebinek igaza van. Ő is ezt mondta.

---

Gabó, te ráéreztél valamire ;) :D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:41:33

gabó
lépj túl rajta te:P
azt majd ha erre mész haza:
www.youtube.com/watch?v=u9X3h-avdFE
akkor utána ne sírj a vállunkon:P
:D:D:D:D:D:D:D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:43:03

Egyébként félreértés ne essék, nem élek nyitott kapcsolatban :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:43:04

petya
én nem tok szerelmes lenni több nőbe:S
tudok sokat szeretni...de szerelmesnek lenni...
nem hiszem:D:D:D
nem is jó így, tudom hogy nem:D:D:D

feco42 2008.09.02. 14:43:10

"petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:40:02
Mondom, szerintem lehet több nőbe is szerelmesnek lenni, és akkro már mindjárt nem a horgolás-bélyeggyűjtés kategóriában vagyunk. "

Akkor biztos fejletlen az op. rendszerem, en nem vagyok parallel rendszer :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:43:37

petya
tudod ki hiszi el neked ezek után:P
:D:D:D

Rebelde 2008.09.02. 14:43:51

amúgy béna a délutáni poszt, csak megjegyzem:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:45:19

Hát lehet, hogy az én szoftveremben van a hiba :D Túl sokat programoztam multitaskingban :D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:46:23

Na megyek oviba :)

(magas labda, lehet csapdosni :DDD)

2008.09.02. 14:47:48

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:28:15

"Manapság, a fogamzásgátlás korában elmúlt a szükségszerűsége annak, hogy a hím védje a nőstényt a többi hím elől, hogy az ő génjei szaporodjanak tovább."

Aham.

És annak mikor múlik el a szükségszerűsége, hogy az átlagpitsa is csak a kategórián felüli pasival álljon össze, hogy csak a legjobb géneket kapja meg? :)

Egyébként igazad van, én is azt mondom, hogy ezeket az evolucionista megközelítéseket, amikor abból merítünk analógiát 2008-ban Európában, hogy hogyan dug a tintahal meg a cerkóf, civilizált viszonyok között el kell felejteni, csak persze nem kettős mércével. :)

2008.09.02. 14:49:25

Hú gyerekek, jó hírek vannak :)

OpenWolf! 2008.09.02. 15:06:37

összes madjarpitsa lemondott?

OpenWolf! 2008.09.02. 15:09:27

SnS:DDD
bár vidám dolog téged bosszantani,
de most mégsincs türelmem hozzá.:P
legyen valami felismerhetőbb.
meg aztán, nehogy má' rád hasonlítsak.:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 15:10:41

igazából, nem bosszantasz:D:D:D
csak csodálkozom, mennyi kreativitás szorult beléd:P
:D:D:D

OpenWolf! 2008.09.02. 15:13:30

tőled külön dicséret ezt hallani:P

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 15:14:49

na egen, így má sokkalta kellemesebb...
kibújt belőled a vérdisznó?:D:D:D

OpenWolf! 2008.09.02. 15:17:56

Úgy látszik - vakargatta agyarait számítógépe fölött. A kollégák már fel sem néztek az ismerős röfögésre. Hiba volt.

milena [törölt] 2008.09.02. 15:39:31

tényleg, van már délutáni poszt :))))))))))))

tuli _ 2008.09.02. 15:41:05

na, egy kicsit itt, sziasztok.)
mp úgy látszik megtartja magának a jó hírt, de azért halleluja:DDDD
jók az új nickek:DDD
amúgy itt nálunk is világmegváltás folyik, el is menekültem:DDDD

tuli _ 2008.09.02. 15:41:48

émmegmég a délelőttit sem olvastam...
takarékos üzemmódban vagyok...

tuli _ 2008.09.02. 15:42:43

de azért az utoló tízeteken röhögök:DDDD

Frigyesur (törölt) 2008.09.02. 15:43:24

Es meg napenergiaval is mukodik. Mifele uj csoda ez kerem, tulipan a kek bolyo megmentoje! Haromszoros hipp-hipp hurra neki!

tuli _ 2008.09.02. 15:46:18

frici, gyere át, legyen részed benne:DDD
mingyá vissza kell mennem, mint udvarias háziasszonynak:D

Frigyesur (törölt) 2008.09.02. 15:51:35

tuli :DDD Koran leitattad oket, ha vilagot megvaltanak :)))

milena [törölt] 2008.09.02. 15:54:53

nem tudom, hol kezdődött a vita a nyitott kapcsolatról, de akkor most belenyávogok

sztem is ott van a probléma, hogy a szex a horgoláshoz-bélyeggyűjtéshez hasonló időtöltés lett

és hogy minél jobbnak kell lennie, vagyis minél extrémebbnek

ami oda vezet, hogy a több partner után jön majd a többnemű, meg a több darab egyszerre, majd a többfajú (mármint az élőlények egyéb csoportjához tartozó), majd a másmilyen hm... fiziológiai állapotú, és a végén csak eljut az ember arra a pontra, amikor már nem bír újat kitalálni, feltéve, ha nem huny el szex közben, ugye :)

van a sade márkinak a juliette c. regénye, igen tanulságos

szóval sztem az az egyetlen kiút, ha az ember az intimitást keresi az izgalmas helyzetek helyett, mert az legalább nem relatív

de ahhoz meg olyan brutális szintű bizalom kell, amit csak kizárólagos kapcsolat esetén lehet elérni

tuli _ 2008.09.02. 16:00:06

Miléna, maximális egyetértés. A banda meg átment az új offba.
frici, nincs alkoholt, evolúciós történet megy vallási alapon. Mongyuk én kimentem sört inni, mer nem bíííírom:DD

milena [törölt] 2008.09.02. 16:02:48

no, akkor megyek én is :)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 18:47:14

itt mi ment banyeg, nem bírom követni....
mp és petya elővették a macsetát rendesen
mellesleg bocs, hogy nem válaszoltam, de addigra eltűntem
ma kaptam egy remek ajánlatot, holnap kapok még egyet, úgyhogy valszeg nem költözöm pestre, mert ott kétszer ennyit nem fogok keresni reálisan...

Shaq Baqoor 2008.09.02. 18:49:23

ott van a probléma, hogy a szex a horgoláshoz-bélyeggyűjtéshez hasonló időtöltés lett

öregem, és erről engem elfelejtettek tájékoztatni? meg azokat is, akikre rápályázok?
botrány kérem, botrány
monnyonle!!! :DDDDDDD
süti beállítások módosítása