Szűrés lista

HTML

Napozó - Szakítshabírsz OFF blog

Gyerekek, ide lehet írni az OFF kommenteket! A poszt tetején lévő kicsi ablakban elolvashatod az eredeti szakítós posztot. Ha OFF-olni akarsz, ide írd a kommented. Ha ON akarsz lenni, írd a kicsi ablakba.

lottyettluvnya által készített osztott képernyős megoldást itt találjátok: http://szakitos.freehostia.com/list.php

Friss topikok

Akit még véletlenül sem Gizellának hívnak

2008.09.02. 07:25 (n.pr.)

Napi betevő:
Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit.
(ismeretlen)

Szolgálati közlepény: a pénteki képek a szokott helyen. Aki nem tudja, ez mit takar, és ott volt, az írjon nekem, Naprának.

396 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitsoff.blog.hu/api/trackback/id/tr86644262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mooon 2008.09.02. 13:27:08

na most picit el kell lépjek :)
de még jövök :)
remélem

Lui_78 2008.09.02. 13:33:03

Moon,
Otthoni címemre megy a mail, a munkahelyimre is küldd el pls:)

Lui_78 2008.09.02. 13:35:08

Moon,
Otthoni címemre megy a mail, a munkahelyimre is küldd el pls:)

2008.09.02. 13:38:09

petya a zirigy :) 2008.09.02. 13:23:57

"Ő csalja meg a pasiját egy nővel. Illetve nem tenné, de fél tőle."


Ettől ugyanúgy "félhet" egy nem monogám beállítottságú, de heteró nő vagy pasi is. Sőt bárki, akinek egyszerre nemcsak egy nő jut maradékelven, hanem rendszeresen úgy él, hogy ott van még több reális alternatíva parallelben.

De van rá megoldás: nyitott kapcsolat. A magyarok számomra egyik legvisszataszítóbb beidegződése, h esetleges poligámia igényeiket többnyire csak megcsalásként tudják kivitelezni.

Tessék kiállni és vállalni, h én nyitott kapcsolatban akarok élni - senkinek semmi köze nincs hozzá. Kevésbé provinciális gondolkodású társadalmakban ez teljesen általános, és szerintem ez is a tisztességes megoldás egyébként.

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:42:30

mp
"Kevésbé provinciális gondolkodású társadalmakban ez teljesen általános"
az, hogy ez jó vagy rossz megítélés alá esik, az már az egyén beállítottságától függ...(pl: sztem rossz, de szerinted ez jó)
"ez is a tisztességes megoldás"
az, ha erre érted:
"Tessék kiállni és vállalni"
mert elhallgatással mocskos dologgá válik...

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:43:21

de azt leszögezem hogy én személy szerint nem vagyok híve a nyitott kapcsolatoknak...

(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.09.02. 13:45:03

én még csak nem is lurk. nagy munkában vagyok :-D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 13:45:32

MP, mint mondtam, mindenre van megoldás. De te, aki azt állítod, neked még egy hagyományos kapcsolatra is kicsi az esélyed, nem mondhatod, hogy másnak nem jelenthet problémát, hogy olyan partnert kelljen találnia, aki minden szempontból megfelel ÉS még a nyitott kapcsolatot is elfogadja.

Mert hogy innen indultunk el, hogy azt mondtad, ő inkább előnyös helyzetben van, semmint hogy problémái lennének. Most már belátod, hogy vannak, csak bagatelizálod őket.

Én egyébként támogatom a nyitott kapcsolatokat is, sőt a poligámiát is.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 13:46:17

Ez a maradékelv, ebből könyvet kéne írni :D

2008.09.02. 13:50:08

Mz/X_&_Mz/Y 2008.09.02. 13:42:30

Így van. Az nem világnézeti kérdés, hogy más fejét átkúrni megengedhető-e vagy sem - ezt a liberalizmus és a tolerancia sem igazolhatja civilizált viszonyok között.

Az már világnézeti kérdés, hogy elfogadom-e, hogy más emberek nyitott kapcsolatban éljenek vagy "morálisan" ítélkezem felettük? Nyilván elfogadom, mivel az, hogy az ő kapcsolatuk nyitott, az én érdekeimet nem sérti, sőt még arra is lehet egy halvány esély, hogy bevesznek harmadiknak, tehát persze. :)

Egyébként adott esetben én is el tudnám képzelni, h nyitott kapcsolatban éljek, ha a nőnek erre van igénye, persze kérdés, hogy milyen nőnek.

Lui_78 2008.09.02. 13:56:06

A sátán beszél belőletek, a szex parázna, a démon elrabolta lelketeket.
Na de sebaj, nemsokára eljő a végítélet...
:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 13:58:41

Lui
:D:D:D:D
LOL

így van! mind a pokol tüzén fogtok égni....
és az én tisztem lesz, hogy vasvillával szurkáljalak titeket:D:D:D:D

Rebelde 2008.09.02. 13:59:31

szia kuglóf,
nagyon jók lettek a parászos képeid:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 13:59:56

Akkor inkább valami ördöglány kínozzon majd, ha lehet :)

WCP (törölt) 2008.09.02. 14:01:28

petya, akkor Te most hogy is vagy?
Nős, de mégis szivárvány? Hogy is van ez?

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:02:49

amúgy ez a nyitott kapcsolat kifejezés nekem hibádzik...
mert ugye ha kefélek valakivel, az még számomra nem kapcsolat, illetve kapcsolat csak nem abban az értelemben(hüüüü...remélem érti majd valaki:) )
ha meg mással is kefélek, akkor meg minek egy állandó...
akkor megdugom az elém kerülő nőket aztán kész nem?

mp
elfogadnád ha a csajod azt mondaná hogy bocs, de most hagyjál mert megyek a bélához...
baszunk egy nagyot aztán majd jövök...
ezt azért kétlem:D:D:D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:03:36

petya
peeeersze....
ez nem a mennyország öreg:P
:D:D:D:D:D:D

2008.09.02. 14:08:17

"olyan partnert kelljen találnia, aki minden szempontból megfelel ÉS még a nyitott kapcsolatot is elfogadja."


Az, hogy "minden szempontból megfelel" a csaj válogatási szempontja, az, hogy "még a nyitott kapcsolatot is elfogadja" a srác válogatási szempontja.

Most pedig ugye az az együttérzés tárgya, hogy elképzelhető, hogy a csajnak a női válogatási szempontjaiból egyet-kettőt fel kell majd adnia ahhoz, hogy a srácoknál beleférjen a keretbe a nyitott kapcsolatra vonatkozó igénye miatt.

Na most ha azt nézem, hogy neki maradt-e nagyobb mozgástere a párválasztásban azok után, hogy poligám (ami tőle független külső körülmény) vagy nekem maradt-e több azok után, hogy hogy nézek ki (döntően szintén tőlem független külső körülmény), akkor még mindig azt kell mondjam, hogy ezzel együtt is többet válogathat a pasik közt ő, mint én a csajok közt (=kékbálna vagy semmi). És akkor nagyvonalúan lehagytuk, hogy neki ott vannak még a csajok is átmeneti megoldásnak, ideiglenes mentsvárnak, miközben én még nem fogok rányomulni batárra azért, mert x-re rányomultam és elküldött a halál ivarszervére.

Tehát neki hozzám képest még mindig jobb alkupoziciója van, sőt egyszerűbben szólva VAN alkupoziíciója, lehetnek elvárásai, csak most felad belőlük majd egyet-kettőt, hát bumm.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:10:25

WCP, mivan???

---

Köbükik, én oda szeretnék kerülni :D

A nyitott kapcsolat meg azért nem ilyen eccerű.

duneem 2008.09.02. 14:11:35

hello :DDDDDDD

meg elek:DDDDDDDDDD

bar most kene aludnom:DDDDDDDDD

GSCS 2008.09.02. 14:11:42

Egy igazi kapcsolatnak nem szükségszerű velejárója az elkötelezettség és a kizárólagosság? Mármint párkapcsolatban.

2008.09.02. 14:12:27

mp

"elfogadnád ha a csajod azt mondaná hogy bocs, de most hagyjál mert megyek a bélához...
baszunk egy nagyot aztán majd jövök..."


Ha nem lennék belé szerelmes, akkor igen. Ez két esetben fordulhat elő: vagy akkor, ha annyira megvetem, mint embert, hogy nem érdekel mit csinál, csak a pináját értékelem benne (és asszem a jövőben ebbe az irányba fogok eltolódni) vagy akkor, ha azért nem vagyok belé szerelmes, mert emberként, barátként tisztelem, de mivel jó teste van, van kedvem dugni is vele, de ettől még nem vagyok szerelmes bele. Ott megint nem zavarna.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:13:16

MP, mondtam már, hogy hülye vagy? :D És hogy szerintem irigy vagy a biszexekre a vélt nagyobb mozgástér miatt?

Egyébként szerintem te jobban nézel ki, mint én, csak ez engem nem érdekel.

duneem 2008.09.02. 14:14:27

csipesz:DDDDDD

mp, petya:DDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:15:06

"Gravírozott spagetti-csipesz · jara.blog.hu 2008.09.02. 14:11:42
Egy igazi kapcsolatnak nem szükségszerű velejárója az elkötelezettség és a [b]kizárólagosság[/b]? Mármint párkapcsolatban. "

Miért szükségszerű? Az elkötelezettséggel egyetértek, de mire való a kizárólagosság?

2008.09.02. 14:16:36

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:13:16

Nem vagyok rájuk irigy, csak nem látom borúsan a helyzetüket. Ha vki baszogatja őket, hogy "erkölcstelen" amit csinálnak, akkor meg majd meg is védem őket.

Azt pedig, hogy ki hogy néz ki, nem mi állapítjuk meg egymásról, hanem a másik nemnél objektíve elért eredmények mondják meg. És semmi más. Ez ugyanolyan, mint amikor csajok méltatják egymás külsejét, én meg röhögök magamban, hogy uramisten, ezek most miről beszélnek? Nem mi mondjuk meg, hogy ki a jópasi, ahogy ők sem mondják meg azt, hogy ki a jó nő.

feco42 2008.09.02. 14:16:37

"petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:15:06

Az elkötelezettséggel egyetértek, de mire való a kizárólagosság? "

Mert a ketto egyutt jar.

Rebelde 2008.09.02. 14:17:53

szerintem egy nyitott kapcsolat nem olyan, hogy az egyik elfogadja, a másik meg belemegy, ezt mindkét félnek ugyanúgy helyén kell kezelnie, mondhatni az kell, hogy egyformán erre legyen igényük

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:18:39

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.02. 14:16:36
Azt pedig, hogy ki hogy néz ki, nem mi állapítjuk meg egymásról, hanem [b]a másik nemnél objektíve elért eredmények mondják meg[/b]. És semmi más."

MP, azt próbálom neked megvilágítani, hogy ezek nem elsősorban a külsőről szólnak. De ezt már mondtam.

2008.09.02. 14:18:45

Gravírozott spagetti-csipesz · jara.blog.hu 2008.09.02. 14:11:42


Szerintem nem. Az őszinteség viszont igen. A gondolatait, szándékait visszatartó partner undorító. Az viszont, hogy vki a másik beleegyézésével mit csinál, magánügy.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:19:48

"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:16:37
Mert a ketto egyutt jar. "

Miért?


Rebinek meg igaza van szerintem :)

Rebelde 2008.09.02. 14:21:59

"Azt pedig, hogy ki hogy néz ki, nem mi állapítjuk meg egymásról, hanem a másik nemnél objektíve elért eredmények mondják meg. És semmi más."

mp, ez nem igaz, magad is példa vagy erre

GSCS 2008.09.02. 14:22:18

feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:16:37

Rebelde 2008.09.02. 14:17:53

Ennyit fűznék hozzá én is, de az már ismétlés lenne. :)

Brúnó_ 2008.09.02. 14:22:21

Sziasztok :)

Most én elsőzzek, vagy mi van? :)

Megyek vissza a dolgomra...

feco42 2008.09.02. 14:22:30

" petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:19:48
"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:16:37
Mert a ketto egyutt jar. "

Miért?"

Mert en azt mondtam :)
meg ha picit belegondolsz ... ha tul sok fele vagy elkotelezett ... akkor igazabol sehova sem :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:22:48

de miért dugnék olyan csajt akit nem szeretek?
én nem dugnék meg olyan nőt, akit megvetek mint embert...
a barátaimat meg nem dugom meg:D(értem amit írsz, csak nem értek vele 1et:))

én a bnőmet dugom meg szívesen, akit szeretek...
na mindegy:D:D
kinek a pap, kinek a papné...

fec
így van, ha elkötelezem magam valaki mellett, nem dugok meg mást...

Rebelde 2008.09.02. 14:23:17

duneem

már visszamentél?

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 14:26:34

feco, egyfelé elkötelezésről volt szó.

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:27:59

ha elkötelezem...
ha jobb nekem, a nyitott "kapcsolat":)
meg a másiknak is akkor rajta:P
:D:D:D:D:D

feco42 2008.09.02. 14:28:00

"]Gabó[ · nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 14:26:34
feco, egyfelé elkötelezésről volt szó. "

amit masszoval kizarolagossagnak hivunk :)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:28:15

"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:22:30
meg ha picit belegondolsz ... ha tul sok fele vagy elkotelezett ... akkor igazabol sehova sem :) "

A nyitott kapcsolatban is csak egyfelé vagy elkötelezve. A többi irányban nem lehetsz, vagy csak jóval kevésbé. Ilyen szempontból persze kizárólagos is, mert igazi párkapcsolat csak egy van. Az ember egyvalakivel él nyitott kapcsolatban, a többiek csak alkalmi partnerek lehetnek.

Szerintem attól függ az egész, mit tekintünk a kapcsolat alapjának és lényegének. Ha kivesszük a szexet mint olyan attributumot amire érvényes a kizárólagosság, még nem történt semmi vészes. Manapság, a fogamzásgátlás korában elmúlt a szükségszerűsége annak, hogy a hím védje a nőstényt a többi hím elől, hogy az ő génjei szaporodjanak tovább.

duneem 2008.09.02. 14:28:23

rebi, meg nem, majd hetfon

penteken elvileg meg letalalok parazsba:DDDD


most meg remelem betalalok az agyba, jo ejt:DDDDDDD

duneem 2008.09.02. 14:29:06

ja, surcek:

kinek a pap, kinek a paplan

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:30:14

Szerintem lehet egyszerre több nőt is szeretni, de lehet, hogy csak nekem vannak ilyen paraképességeim :D Lehet, fellépek majd a cirkuszban :D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:30:24

petya
"Manapság, a fogamzásgátlás korában elmúlt a szükségszerűsége annak, hogy a hím védje a nőstényt a többi hím elől, hogy az ő génjei szaporodjanak tovább."
engem az zavarna hogy más kúrogatja az asszonyt, nem az hogy gyereket csinál neki:P
:D:D:D:D:D

2008.09.02. 14:30:44

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:18:39


Jó, akkor gyere le velem egyszer a Jate klubba és megnézzük a párosodási metódusokat! :) Szerintem erősen csak az számít, amivel amúgy semmi_baj_nincsen, ha a kinézetemért cserébe egy ÁTLAGOS kinézetű csajt is kapnék a piacon és nem csak egy kékbálnát.

Nem az a baj, hogy ez egy piac (sőt, az talán még jó is), hanem az, hogy torz módon érvényesülnek a piaci mechanizmusok: én, a kereslet, versengjek, ők, a kínálat viszont lehetőleg ne, vagy csak egészen kivételesen, a magasabb szférákban.

duneem 2008.09.02. 14:31:24

petya, ez igaz:DDDDDDD


surc, a gyerek legalabb nem lenne teljesen hulye, mint mi:DDDDDDDD

Rebelde 2008.09.02. 14:31:37

duneem,

akkor aludjál:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:32:01

XY,

miért? Ha neki ez jó, és te szereted őt, nem akarod, hogy jó legyen neki? :)

feco42 2008.09.02. 14:32:53

"petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:28:15

. Ha kivesszük a szexet mint olyan attributumot amire érvényes a kizárólagosság, még nem történt semmi vészes."

Veszesnek nem veszes, csak ezzel a szexet besoroljuk a belyeggyujtes es a horgolas melle a hobbik koze :)
Es szerintem meg nem az.

2008.09.02. 14:33:58

"mp, ez nem igaz, magad is példa vagy erre"


Rebelde, nemcsak minőségre gondolok, hanem a gyakoriságra is. Az, hogy x évente akad vki, még semmit nem jelent. Én az eddigieknél gyengébb kinézetűekkel is beértem volna, sőt, ha közöttük lett volna valami minimális választási lehetőségem (eddig sose volt), még jobban is jártam volna mint így.

GSCS 2008.09.02. 14:34:15

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:30:14

Igen, biztosan lehet. De a kérdés az, hogy a nyitott kapcsolatban a párod, aki iránt elvileg elkötelezett vagy, hogy áll ehhez a kérdéshez. Ha csak eltűri, régen rossz. Ha ő is több férfit szeret egyszerre, akkor azt mondhatnám, egálban vagytok. De egy ilyen kapcsolat mennyire lehet tartós?
Ne érts félre, nem azzal van gondom, ha valaki nyitott kapcsolatban él. Éljen, de csak akkor, ha azt a másik fél is úgy AKARJA.

Rebelde 2008.09.02. 14:34:44

mp,

a szotéba kell menni:P

duneem 2008.09.02. 14:34:47

rajottem, nincs idom aludni, elment a nap:DDDDDDD

mennem kell boxutcaba:DDDDDD

var a mixer:DDDDDDDDD

2008.09.02. 14:35:20

surc:

"engem az zavarna hogy más kúrogatja az asszonyt, nem az hogy gyereket csinál neki:P
:D:D:D:D:D "


ááááá ezen vinnyoga röhögök :DDDD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.02. 14:36:24

Surcék,
"engem az zavarna hogy más kúrogatja az asszonyt, nem az hogy gyereket csinál neki:P
:D:D:D:D:D "

de nyilván azért érzed így, mert az evolúció így alakította ki benned. De ugye ma már van óvszer, meg apasági teszt, úgyhogy ezen akár túl is léphetsz. :DDDDD

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:37:07

MP,

akkro legyünk végletesek. Szerinted egy "ronda" nő nem akar magának pasit? És szerinted van esélye az alfahímeknél? És egy "közepes" nő nem akar pasit? És neki mekkorák az esélyei?

Arról most nem beszélek, hogy az ízlések roppant különbözőek, van aki a magasakat szereti, van aki a mackós fazont, szőke, barna, macsó, értelmiségi, vékony, nőies, hosszú haj vagy kopasz, emo, szőrös mellkas, kigyúrt, akkor miről is beszélünk? Ne mondd, hogy az összes nő aki neked bejön, pont valami másra vágyik, és a közelben mindig ott is ólálkodik az az alfahím, aki majd neked keresztbe fog tenni.

Rebelde 2008.09.02. 14:39:22

mp,
ez fellépés kérdése, tarolhatnál a nők között(nem kékbálnára gondolok, utálatos vagy ezért:P), ha változtatnál a hozzáállásodon, hangsúlyozom csak a hozzáálláson, ha magad vagy a negatív töltés akkor ne várj sokat

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:40:02

"feco42 · melyfold.blog.hu/ 2008.09.02. 14:32:53
Veszesnek nem veszes, csak ezzel a szexet besoroljuk a belyeggyujtes es a horgolas melle a hobbik koze :)
Es szerintem meg nem az. "

Szerintem sem az. Én a nyitott kapcsolatot nem úgy képzelem, hogy akkor fűvel fával. Mondom, szerintem lehet több nőbe is szerelmesnek lenni, és akkro már mindjárt nem a horgolás-bélyeggyűjtés kategóriában vagyunk.

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:41:03

"Gravírozott spagetti-csipesz · jara.blog.hu 2008.09.02. 14:34:15"

Pont erre mondtam, hogy Rebinek igaza van. Ő is ezt mondta.

---

Gabó, te ráéreztél valamire ;) :D

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:41:33

gabó
lépj túl rajta te:P
azt majd ha erre mész haza:
www.youtube.com/watch?v=u9X3h-avdFE
akkor utána ne sírj a vállunkon:P
:D:D:D:D:D:D:D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:43:03

Egyébként félreértés ne essék, nem élek nyitott kapcsolatban :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:43:04

petya
én nem tok szerelmes lenni több nőbe:S
tudok sokat szeretni...de szerelmesnek lenni...
nem hiszem:D:D:D
nem is jó így, tudom hogy nem:D:D:D

feco42 2008.09.02. 14:43:10

"petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:40:02
Mondom, szerintem lehet több nőbe is szerelmesnek lenni, és akkro már mindjárt nem a horgolás-bélyeggyűjtés kategóriában vagyunk. "

Akkor biztos fejletlen az op. rendszerem, en nem vagyok parallel rendszer :)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 14:43:37

petya
tudod ki hiszi el neked ezek után:P
:D:D:D

Rebelde 2008.09.02. 14:43:51

amúgy béna a délutáni poszt, csak megjegyzem:)

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:45:19

Hát lehet, hogy az én szoftveremben van a hiba :D Túl sokat programoztam multitaskingban :D

petya a barátságos :) 2008.09.02. 14:46:23

Na megyek oviba :)

(magas labda, lehet csapdosni :DDD)

2008.09.02. 14:47:48

petya a zirigy :) 2008.09.02. 14:28:15

"Manapság, a fogamzásgátlás korában elmúlt a szükségszerűsége annak, hogy a hím védje a nőstényt a többi hím elől, hogy az ő génjei szaporodjanak tovább."

Aham.

És annak mikor múlik el a szükségszerűsége, hogy az átlagpitsa is csak a kategórián felüli pasival álljon össze, hogy csak a legjobb géneket kapja meg? :)

Egyébként igazad van, én is azt mondom, hogy ezeket az evolucionista megközelítéseket, amikor abból merítünk analógiát 2008-ban Európában, hogy hogyan dug a tintahal meg a cerkóf, civilizált viszonyok között el kell felejteni, csak persze nem kettős mércével. :)

2008.09.02. 14:49:25

Hú gyerekek, jó hírek vannak :)

OpenWolf! 2008.09.02. 15:06:37

összes madjarpitsa lemondott?

OpenWolf! 2008.09.02. 15:09:27

SnS:DDD
bár vidám dolog téged bosszantani,
de most mégsincs türelmem hozzá.:P
legyen valami felismerhetőbb.
meg aztán, nehogy má' rád hasonlítsak.:)

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 15:10:41

igazából, nem bosszantasz:D:D:D
csak csodálkozom, mennyi kreativitás szorult beléd:P
:D:D:D

OpenWolf! 2008.09.02. 15:13:30

tőled külön dicséret ezt hallani:P

schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.02. 15:14:49

na egen, így má sokkalta kellemesebb...
kibújt belőled a vérdisznó?:D:D:D

OpenWolf! 2008.09.02. 15:17:56

Úgy látszik - vakargatta agyarait számítógépe fölött. A kollégák már fel sem néztek az ismerős röfögésre. Hiba volt.

milena [törölt] 2008.09.02. 15:39:31

tényleg, van már délutáni poszt :))))))))))))

tuli _ 2008.09.02. 15:41:05

na, egy kicsit itt, sziasztok.)
mp úgy látszik megtartja magának a jó hírt, de azért halleluja:DDDD
jók az új nickek:DDD
amúgy itt nálunk is világmegváltás folyik, el is menekültem:DDDD

tuli _ 2008.09.02. 15:41:48

émmegmég a délelőttit sem olvastam...
takarékos üzemmódban vagyok...

tuli _ 2008.09.02. 15:42:43

de azért az utoló tízeteken röhögök:DDDD

Frigyesur (törölt) 2008.09.02. 15:43:24

Es meg napenergiaval is mukodik. Mifele uj csoda ez kerem, tulipan a kek bolyo megmentoje! Haromszoros hipp-hipp hurra neki!

tuli _ 2008.09.02. 15:46:18

frici, gyere át, legyen részed benne:DDD
mingyá vissza kell mennem, mint udvarias háziasszonynak:D

Frigyesur (törölt) 2008.09.02. 15:51:35

tuli :DDD Koran leitattad oket, ha vilagot megvaltanak :)))

milena [törölt] 2008.09.02. 15:54:53

nem tudom, hol kezdődött a vita a nyitott kapcsolatról, de akkor most belenyávogok

sztem is ott van a probléma, hogy a szex a horgoláshoz-bélyeggyűjtéshez hasonló időtöltés lett

és hogy minél jobbnak kell lennie, vagyis minél extrémebbnek

ami oda vezet, hogy a több partner után jön majd a többnemű, meg a több darab egyszerre, majd a többfajú (mármint az élőlények egyéb csoportjához tartozó), majd a másmilyen hm... fiziológiai állapotú, és a végén csak eljut az ember arra a pontra, amikor már nem bír újat kitalálni, feltéve, ha nem huny el szex közben, ugye :)

van a sade márkinak a juliette c. regénye, igen tanulságos

szóval sztem az az egyetlen kiút, ha az ember az intimitást keresi az izgalmas helyzetek helyett, mert az legalább nem relatív

de ahhoz meg olyan brutális szintű bizalom kell, amit csak kizárólagos kapcsolat esetén lehet elérni

tuli _ 2008.09.02. 16:00:06

Miléna, maximális egyetértés. A banda meg átment az új offba.
frici, nincs alkoholt, evolúciós történet megy vallási alapon. Mongyuk én kimentem sört inni, mer nem bíííírom:DD

milena [törölt] 2008.09.02. 16:02:48

no, akkor megyek én is :)

Shaq Baqoor 2008.09.02. 18:47:14

itt mi ment banyeg, nem bírom követni....
mp és petya elővették a macsetát rendesen
mellesleg bocs, hogy nem válaszoltam, de addigra eltűntem
ma kaptam egy remek ajánlatot, holnap kapok még egyet, úgyhogy valszeg nem költözöm pestre, mert ott kétszer ennyit nem fogok keresni reálisan...

Shaq Baqoor 2008.09.02. 18:49:23

ott van a probléma, hogy a szex a horgoláshoz-bélyeggyűjtéshez hasonló időtöltés lett

öregem, és erről engem elfelejtettek tájékoztatni? meg azokat is, akikre rápályázok?
botrány kérem, botrány
monnyonle!!! :DDDDDDD
süti beállítások módosítása