Szűrés lista

HTML

Napozó - Szakítshabírsz OFF blog

Gyerekek, ide lehet írni az OFF kommenteket! A poszt tetején lévő kicsi ablakban elolvashatod az eredeti szakítós posztot. Ha OFF-olni akarsz, ide írd a kommented. Ha ON akarsz lenni, írd a kicsi ablakba.

lottyettluvnya által készített osztott képernyős megoldást itt találjátok: http://szakitos.freehostia.com/list.php

Friss topikok

Megcsaltam, nem is egyszer

2009.09.01. 09:03 Nádas Gyuri

Napi betevő:

"Az emberek tudatlannak születnek, nem ostobának; ostobává az oktatás teszi őket."
(Bertrand Russell)


12 komment

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitsoff.blog.hu/api/trackback/id/tr391352327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2009.09.01. 09:30:22

elsőőő:DDDD

Csip: Köszönöm, köszönöm:DDDD

Görögország nekem is a kedvencem:DDD

dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2009.09.01. 09:31:00

elnyelte az előzőt:DDD

szóval elsőőőő:DDDD

Csip: köszönöm, köszönöm:DDDDDD

dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2009.09.01. 09:31:48

Nahát mégsem nyelte el:DDD

Akkor első második harmadik:DDDDDDD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.09.01. 10:55:43

Gratulálok! :DDD
Bontok egy sört ennek örömére, na meg hogy jobban menjen a munka. :D

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.09.01. 14:42:09

@kerikak: Lebuktam, nem is söröztem. :) Bár ugye a bontás nem jelent ivást is. :) Inkább forró teázom, most sokkal jobban vagyok, mint reggel/éjjel.
De fogalmam sincs, hogy az eddig évekig kordában tartott allergiám tört rám, elkaptam valamit, vagy csak sok port nyeltem.

kerikak 2009.09.01. 14:56:12

@]Gabó[: ki bont ki sört ha nem issza meg?? :D

remélem csak sok por és holnapra elmúlik! :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.09.02. 09:49:21

Ma már...

Van kenyerem,
Söröm is van... :)

E két répát, na vedd, agárdi, drága, de van tápértéke!

A palindromidézés lehet a C-vitamin túladagolás tünete?

Dr. Jula Watson 2009.09.02. 15:08:22

Szép napot mindenkinek!

@]Gabó[: nagy gond, ha ebből egy szót se értettem? :D

@dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D: óó, kellemes pihenést nektek!

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.09.02. 15:40:30

@Dr. Jula Watson:
Szervusz, szép napot! :)

Elmagyarázom, mert teljesen felesleges. Tegnap még nem volt söröm, de azt állítottam, hogy kinyitottam egyet. Ma viszont már tényleg van, meg kenyerem is, ezzel Kosztolányira akartam utalni, bár ő a bort szerette.
Aztán egy palindromot másoltam be, igaz, hogy a dupla d betű problémás benne.
Végül pedig már a harmadik olyan C-vitamintablettát vettem be, aminek a dobozára rá van írva, hogy:
"...200mg C-vitamin (332%-a a felnőtteknek ajánlott napi mennyiségnek).
Adagolás: napi egy tabletta. Kérjük, az ajánlott napi beviteli mennyiséget ne lépje túl!"

kerikak 2009.09.02. 15:41:02

@Dr. Jula Watson: ne törődj vele, én se :D biztos C vitamin túladagolása van :D

kiraaaaa 2009.09.02. 23:43:01

@]Gabó[: kipisiled a sörrel, nyugi:)
jobbulást
süti beállítások módosítása